Fitness Seller

Afvallen en spierkweken

• Topic Starter Topic Starter
yheey

ik wou net even fotos maken maar me camera is op zit nu op de lader zal vanavond als k terug kom van sporten wel even fotos maken

Groetjes

Hier een foto van de vakantie niet echt super maar om je een idee te geven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier weer wat update fotos sorry maar ik heb deze fotos snel gemaakt omdat ik nu weg moet

Groetjes

Heb zojuist alles snel doorgekeken. Zo te zien heb je een goede motivatie en ben je hard op (de goede) weg :)

Ga vooral zo door! succes moat

Zo dit is lang geleden, haha nu al ruim 5 maanden niet meer aan het sporten,
werken en druk zijn houden het op maar nu toch weer van plan serieus aan de slag te gaan. beginnend volgende week

ik zal in de loop van de weken mijn vooruitgang gewoon weer posten hier vooral voor mezelf
Groetjes

werken en druk zijn houden het op maar nu toch weer van plan serieus aan de slag te gaan. beginnend volgende week

ik zal in de loop van de weken mijn vooruitgang gewoon weer posten hier vooral voor mezelf
Groetjes

Iso pics

Groetjes

Ik heb je thread gelezen en ben ook wel benieuwd naar je progressie, dus het is niet alleen voor jezelf ;)

Weer volop 2 uur per avond sporten, eind vd maand even paar fotos posten :)

Terug
Naar boven