Fitness Seller

Afvallen en spierkweken

• Topic Starter Topic Starter
blij blij blij en dat in 2 weken...:D

kan wel janken van blijheid:huilen:

iemand een tijd machine? wil 6 maandjes de tijd in XD

morgen weer lekker sporten :wl::loopband:

Laatst bewerkt:
blij blij blij en dat in 2 weken...:D

kan wel janken van blijheid:huilen:

iemand een tijd machine? wil 6 maandjes de tijd in XD

morgen weer lekker sporten :wl::loopband:

Ziet er goed uit man,

super.

ps, ik kom miss wel een keer kijken bij je in HH'waard ff een uurtje trainen.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man,

super.

ps, ik kom miss wel een keer kijken bij je in HH'waard ff een uurtje trainen.

Hahahaha, ja is goed je moet alleen wel 25€ neerleggen voor 1x trainen...
omdat mensen altijd vrienden meenamen om gratis te zwemmen :((toen kon je nog gratis vrienden meenemen voor een keer)
maar is leuk man . shakie is on me daarna ;)

Laatst bewerkt:
Hier nog maar ff een compilatie gemaakt van nu en +-2 weken geleden. pis in me broek van happyness
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met veel dank aan Martin met zijn eetschema en trainings schema.
denk dat ik nog 2/3 weken ga cutten en dan clean bulken..
hopelijk motiveer ik hier ook mensen mee..

ik train 4/5x per week en zwem ook elke dag ( in de gym ) en fiets er heen ong 15 min heen en 15 min terug

goedzo :D

ja super ik ben zo blij he loop eindelijk met een dikke smile door de stad in me t-shirt wat ik 1 maand geleden toch echt niet deed.. ik hou niet van slome resultaten.. ik wil snel resultaten zien, maar dit ging ongelovelijk snel echt niet normaal...

Laatst bewerkt:
Je hebt nu al de massa om je spieren flink te laten groeien. Wat minder in de koolhydraten en wat hoger in de eiwitten gaan zitten dus. Supplementen kun je gebruiken maar het blijft altijd de vraag of het dat geld wel waard is. Een ding is zeker, als je voedingsschema niet in orde is dan hoef je ook niet te beginnen aan supplementen. Verder gewoon gedisciplineerd blijven trainen, nooit opgeven, en dan kom je er vanzelf wel. Zag al dat je goed bezig bent met trainingsschema en alles dus dat komt wel goed maat!

--------------------

Goede progressie trouwens, je wordt straks een beest!

Laatst bewerkt:
hier nog een compilatie met een blootebuik met een bulvet hopelijk heb ik straks niet ongelovelijk veel overtollig huid :fuu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog even mijn verhaal kwijt, omdat ik veel negative reacties krijg in mijn andere topic (volgens mij zijn ze gewoon jaloers)

ik heb ruim 1 jaar stil gezeten en ben flink aangekomen.. maar volgens mensen hebben Spieren geheugen.. en ik heb 3 jaar in het leger gezeten bij de infanterie.. en toen was ik flink slank bijna mager. wel met spieren ofc!
miss helpt dat mij wel mee. of gewoon mijn disipline?
200 situps/pushups per dag
30 min fietsen bij elkaar(gym heen en terug)
20 min zwemmen bij de gym
1 uur Cardio.
1 uur kracht.

5 dagen sporten per week.
in het weekend uurtje cardio buite op straat per dag! en 200/situps en pushups |(dus elke dag.. wle over de dag verdeelt)

Doe niks meer met auto alles lopend of fiets?!

en strak aan me schema houden

Als je straks gaat bulken krijg je meer spier en zul je minder last hebben van al dat overtollige huid. Het trekt wel bij.
Netjes gedaan trouwens. Maar dat opdrukken/sit-ups klinkt superdude-achtig.

200 reps opdrukken en situps doen is spieruithouding en geen kracht of massa ;) Die pushups zijn niks vergeleken met zware squats, deadlifts en bench presses.

ja maar toch het is wel training zal niet de beste training zijn maar het is beter dan thuis zitten en kont vingeren ofzo... beter dan niks

:hornyna:

Laatst bewerkt:
Hey Misha,
heb je werk?
Anders weet ik wel een leuke plek voor je om te werken, wel parttime maar maakt niet uit als je niks zou hebben.

ps er is ook zaterdag of vakantie/inval werk.

meer info even pm anders.

Laatst bewerkt:
Ik zou een log bijhouden als ik jou was. Goed voor jezelf (motivatie, solciale druk, en doelen stellen/halen) en ook voor veel anderen die 'het licht zien' en ongeveer jouw lichaam als startpunt hebben. Blijven die mooie reply's van Martin ook geconserveerd ;)

ook altijd leuk om die demotiverende comments te lezen :(

mij kunnen ze niet demotiveren hoor wuhahaha :D

Echt een extra stimulans voor mij om wat te gaan afvallen!
Ziet er echt super uit man!

Je bent wel dikker dan ik ( Niet negatief bedoeld!) maar ik laat me wel door jou inspireren.

Echt een extra stimulans voor mij om wat te gaan afvallen!
Ziet er echt super uit man!

Je bent wel dikker dan ik ( Niet negatief bedoeld!) maar ik laat me wel door jou inspireren.

dat is goed heb ook mijn inspiratie gehaalt uit fotos verhalen etc..
ik blijf pompen.. vet afvallen en spier aanmaken gewicht boeit me niet zo veel zo lang het maar spieren zijn ;)

met een goed eetschema en een trainings schema kom je naturel al heel erg ver

Je houd nog steeds jezelf voor de gek met die foto, je houd je buik in. Maargoed. Je fopt jezelf. Btw, spieren kweken en afvallen gaat niet tegelijk.

Je houd nog steeds jezelf voor de gek met die foto, je houd je buik in. Maargoed. Je fopt jezelf. Btw, spieren kweken en afvallen gaat niet tegelijk.

Wuhahaha jij zal het wel beter weten dan ik zelf.

Spier kweken en afvallen gaat niet gelijk... hmm ga jij nou eerst maar wat dingen lezen voordat je je commentaar gaat geven..
ik ben al een paar kilo vetjes kwijt en al wat spier aangekomen dus het gaat wel degelijk samen.. vet kan je allen niet omzetten in spieren maar je kan wel afvallen en spieren kweken.
als je niks nuttigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond en probeer ergens anders een eikel te zijn.
heb je zand in je vagina ofzo? Volgens mij ben je gewoon jaloers omdat ik in 2 weken aanzienlijke resultaten heb gehaalt? omdat ik de disipline heb om me strak aan mijn schemas te houden.
kom op zeg waarom zou ik mezelf voor de gek houden?

ga wat nuttigs doen man met je leven :flipoff:

een mooi Gezegde, van iemand van het forum

"Ik vind veel reply's getuigen van afgunst en jaloezie, laat die jongen gewoon blij zijn met wat hij heeft bereikt, iets wat iedereen kan bereiken met een beetje toeweiding, discipline en motivatie.
Ga dan niet lopen zieken omdat je het zelf niet kan, is nergens goed voor"
Lang leven de anonieme pc

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven