AndroidHealthClinic

Afvallen met appels

WesselJacobs

Cool Novice
Waardering
1
heb het idee dat dit wél werkt. Snel resultaat bereikt, met appelazijn.

Maar nu kan ik nergens vinden wat het precies doet met je lichaam, behalve dat je afvalt.

Dit is dus niet automatisch gunstig omdat afvallen, vooral snel afvallen me beangstigd daar het net zo goed spierverlies kan zijn.

O en nog dit; die appelazijn meng ik met appelcider; een half theeglas met 2 % alcohol van de reformshop alhier.

Mijn doel is alleen mijn abs en obliques met kracht en afvaltrainingen te stimuleren; passen appels in zo'n training?

Laatst bewerkt:
En dan eet je alleen appels?

Lees even de stickies over cutten en je valt ook goed af zonder moeilijke dingen en gewoon cutten is al jaren bewezen dat het werkt.

In de muscle en fitness staat er een artiekel over het feit dat het eten van appels het vetverlies lijkt te stimuleren en de vetopbouw en vetopslag te verminderen.Van appelazijn weet ik niets maar een appel in de cut zou dus positief moeten zijn voor het vetverlies.

In de muscle en fitness staat er een artiekel over het feit dat het eten van appels het vetverlies lijkt te stimuleren en de vetopbouw en vetopslag te verminderen.Van appelazijn weet ik niets maar een appel in de cut zou dus positief moeten zijn voor het vetverlies.

WRONG teveel (goeie) fructose is een slecht teken voor je insulinepiek. Je mag wel dagelijks een appel opeten maar ik denk dat deze kerel ineens een kilo appels binnen werkt zonder dat hij beseft dat 1 appel = 60 kcal. Gezond? Ja zeker! ALS je het maar bij een appel houd elke dag.

WRONG teveel (goeie) fructose is een slecht teken voor je insulinepiek. Je mag wel dagelijks een appel opeten maar ik denk dat deze kerel ineens een kilo appels binnen werkt zonder dat hij beseft dat 1 appel = 60 kcal. Gezond? Ja zeker! ALS je het maar bij een appel houd elke dag.

Want 3 appels zijn slecht?

Ja, maar ik neem aan dat die weet dat TE nooit goed is.
Omdat een appel langzame koolhydraten zijn zou hij die dan beter voor de training fzo eten...

Laatst bewerkt:
Appelazijn werkt prima (in een goed dieet met voldoende krachttraining en cardio).

Trouwens, Ik moet bekennen dat een klein scheutje appelazijn door mijn cola light wonderbaarlijk lekker smaakt.

PS: http://www.ergogenics.org/vetzucht92.html

Fructose heeft een GI waarde van 20 :wave:.

Laatst bewerkt:
Lijkt me niet, het ligt gewoon eraan of je meer of minder eet dan je nodig hebt. Ikzelf eet 3 mandarijnen, 2 appels en 150 gram frambozen/ blauwe bessen per dag in de cut en ik raak gewoon vet kwijt.

Té veel fruit zou ik in de cut toch niet eten :) maarja, bij sommigen gaat dat grotere impact hebben dan bij anderen

ik eet iedere dag 2 stuks fruit (waarvan meestal 1 een appel).

Ik neem ook iedere dag een glas water met een scheutje appelazijn. Omdat ik heel veel drink en dit vocht afdrijvend werkt. Merk er ook aan dat als ik het wel drink ik veel vaker naar de wc moet.

Terug
Naar boven