XXL Nutrition

afvallen/vetverlies 3x per week trainen

stabil

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
94kg
Hallo,
Ik train nu 3x per week, alleen heb eigenlijk geen idee wat ik moet doen.
nu hoop ik dat jullie mij hiermee kunnen helpen, ik wil zeg maar van mijn buikje af.

op het moment ben ik:

1m90
94kg
+- 20 % bodyfat

ik hoorde dat een full body workout het beste is om af te vallen, voor beginners dan..
Ik hoop dat iemand me kan helpen met een schema in elkaar te zetten.

M.v.g

Er zijn nu genoeg topics om zelf een goed schema te maken ;). En ik zou inderdaad fullbody gaan doen. Zorg er voor dat de compound oefeningen er sowieso inzitten. Dus bench press, squat, deadlift etc.

Dit is dus een schema waarmee je afvalt, vet verliest ?

en zijn dit niet wat weinig oefeningen ? 4 oefeningen ben je toch binnen een uur mee klaar ? of zie ik dit verkeerd

Met een schema val je niet af. Dit schema is goed voor beginners en kun je voor een lange tijd doen.
Ik doe dit schema nu ook weer en ben nu zo'n dik uur bezig, omdat je je ook focust op gewicht. Uiteindelijk moet je dus wel wat opwarmen en schijven versjouwen wat tijd kost. Verder ben je zo klaar, maar tijd heeft niks te maken met hoe goed je training is.

Afvallen doe je met een voedingsschema (of in ieder geval door onder je onderhoud te eten). Hiervoor kun je ook op deze site kijken naar het onderdeel vet verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus al eet ik goed, onder mijn onderhoud zoals je zegt, zal ik met deze oefeningen dus afvallen ?

Dus al eet ik goed, onder mijn onderhoud zoals je zegt, zal ik met deze oefeningen dus afvallen ?

Als je onder je onderhoud eet, val je af.

Met dit schema bouw je kracht en massa op (als beginner zul je nog redelijk wat massa en kracht bijkrijgen) Dit schema is heel geschikt omdat je hiermee de grootste basis oefeningen onder de knie krijgt, ook wat betreft houding, en ik geloof dat krachtoefeningen (dus laag in reps zoals stata aangegeven) je een mooiere vorm geeft van je lichaam voor als je straks meer isolatie erbij gaat doen.

Heel erg bedankt voor je hulp :)

Kleine vraag, ik heb myfitnesspal gedownload, en daar mee uitgerekend dat ik per dag 1760kcal binnen mag krijgen, is dit niet te veel ? En dan heb ik nog een vraag, maakt het uit hoe ik die kcal binnen krijg, of moet het echt met alleen de "gezonde" dingen zegmaar

Met die lengte en dat gewicht zal je onderhoud al boven de 2500 zitten dus je kan gerust meer eten

Terug
Naar boven