XXL Nutrition

Afvallen voor het leger.

• Topic Starter Topic Starter
Nou liep ik dus net in mn pauze even door de stad, en ik zag bij de Perry Sport van die Fatburner supplementen... Helpen deze dat jullie weten? :O

Nou liep ik dus net in mn pauze even door de stad, en ik zag bij de Perry Sport van die Fatburner supplementen... Helpen deze dat jullie weten? :O

Verwacht zeker geen wonderen. Fatburners kunnen net dat beetje extra geven, ze helpen gewoon een (klein) beetje. Maar alleen als de voeding in orde is. Verder zorgen ze voor meer energie gedurende de dag, op een low carb/ low calorie dieet kan je je soms wat futloos gaan voelen.

Je kan ook gewoon lekker wat koffie en groene thee drinken gedurende de dag. En als je toch een fatburner koopt, koop dan een goede en niet een willekeurige van perry sport (zijn vaak veel te laag gedoseerd). Ik gebruik zelf Hydroxycut van Muscletech en ben daar best tevreden mee. Je kan ook gewoon een pot cafeine pillen en een pot groene thee extract kopen, ben je nog redelijk goedkoop uit.

Kijk, daar denk ik dus allemaal niet aan haha.

In dat potje zit per 3 capsules ( dus voor 1 dag )

1007 mg Choline Bitartaat
671 mg Inositol
200 mg Carnithine tartaat
120 mg EGCG
13 mg Garcinia Cambogia extract

Weet niet of je dat wat zegt?

niet alle reacties gelezen maar maak je niet drukom de vetpercentage.
zorg gewoonvoor een dijk van een conditie,kracht haal je daar wel.
dus ga elke dag rennen zwemmen etc en eet daar goed en gezond bij. want kma word bikkelen

niet alle reacties gelezen maar maak je niet drukom de vetpercentage.
zorg gewoonvoor een dijk van een conditie,kracht haal je daar wel.
dus ga elke dag rennen zwemmen etc en eet daar goed en gezond bij. want kma word bikkelen

Ik weet zeker dat de KMA bikkelen gaat worden, maar daar kies ik dan ook voor. Alleen dat vet zit gewoon af en toe in de weg heb ik ´t gevoel. Vandaar dat ik jullie advies vroeg om ´t kwijt te kunnen raken.

Je kan in de ochtend aan cardio doen aangezien je om 12 uur 's middags begint en kun je na het werk 30minuten intensief krachttraining doen? Of je kan je werktijden veranderen, dat je eerder stopt met werken of dat je eerder begint en eerder stopt.

In ieder geval wens ik jou veel succes!

Maak je maar geen zorgen het leger moet bezuinigen, dus je hoeft je nergens druk over te maken :P .

Je kan in de ochtend aan cardio doen aangezien je om 12 uur 's middags begint en kun je na het werk 30minuten intensief krachttraining doen? Of je kan je werktijden veranderen, dat je eerder stopt met werken of dat je eerder begint en eerder stopt.

In ieder geval wens ik jou veel succes!

Heb ik al gevraagd, of ik kon wijzigen.. Maar dat kan niet omdat de bezetting nogal laag is bij ons op de werkvloer.. :mad:

Maar ik vind een abbo á la 50 euro per maand, voor 2.5 uur per week best wel duur?

Bedankt iig!

50 Euro per maand is inderdaad wel duur. Gelukkig schieten de 'low bugdet' sportscholen als paddenstoelen uit de grond (rond de 20 euro per maand). Als je je voeding aanpast, dan val je heus wel af.

50 Euro per maand is inderdaad wel duur. Gelukkig schieten de 'low bugdet' sportscholen als paddenstoelen uit de grond (rond de 20 euro per maand). Als je je voeding aanpast, dan val je heus wel af.

Ik merk wel dat ik veel minder eet... gewoon van uitmezelf.

Heb vandaag op:
- Kopje Muesli met vetvrije yoghurt
- 1 boterham met gebraden gehakt
- Bordje lasagna met een boterham ( om het bord leeg te scheppen :o)

En 100 gram Ben & Jerries ijs.

Dat laatste is slecht, ik weet het... Maarja, ik vond 't wel kunnen opzich?

Gisteren heb ik trouwens op:

- 1 hardgekookt eitje
- 1 kop groente soep met een broodje
- 3 Broodjes met kipfilet gebakken in olijfolie.

Eet ik nou te weinig of?

Je kan toch ook voor je werk naar de sporschool gaan.
Bijv. 7:30 ontbijt half 9 sporten dan douche en eten. 12 uur werken.
Zou beginnen met 3 keer per week hardlopen en 2 keer per week full-body in de sportschool.

Ik merk wel dat ik veel minder eet... gewoon van uitmezelf.

Heb vandaag op:
- Kopje Muesli met vetvrije yoghurt
- 1 boterham met gebraden gehakt
- Bordje lasagna met een boterham ( om het bord leeg te scheppen :o)

En 100 gram Ben & Jerries ijs.

Dat laatste is slecht, ik weet het... Maarja, ik vond 't wel kunnen opzich?

Gisteren heb ik trouwens op:

- 1 hardgekookt eitje
- 1 kop groente soep met een broodje
- 3 Broodjes met kipfilet gebakken in olijfolie.

Eet ik nou te weinig of?

Nou, best wel. En de keuze van je voeding kan ook beter. Denk aan meer eiwitrijke producten, fruit, groente, volkorenproducten etc.

Update:

Ik heb vandaag op;

- 2 Appels.
- 2 liter water
- 3 eieren ( voor het eiwit =P)
- 1 boulogne pistoletje met krabsalade
- Gehaktbal met aardappeltjes en een beetje mayo. Daarnaast nog 250 gram Worteltjes.

Begint 't er nu al meer op te lijken? Want ik kijk wel op internet rond voor eiwit rijke producten. Maar héél duidelijk word ik er allemaal niet van...

Voor defensie hoef je niet meer met gewichten te beginnen te trainen eigenllijk. Begin maar met de volgende oefeningen drie keer in de week uit te voeren. Sit ups, pull ups, push ups, en doe daarnaast core stability(zoeken met de google functie)

Daarnaast natuurlijk gaan hardlopen. Er is ook een fit aan de start boekje dacht ik van defenise. Kan je wel ergens bij de landmacht.nl site vinden. Volg de oefeningen daarin bijvoorbeeld ook.

Afvallen kan je prima nog redden. Maar wat je vandaag at slaat nergens op. Wat je trouwens de laatste tijd eet is echt bullshit. Afvallen+ongezond eten is niet de resultaten boeken die je zou kunnen boeken, zowel conditioneel als uiterlijk.

Ga cutten. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/
Lees dit linkje goed door en bereken wwat je moet berekenen, en eet wat je moet eten, en die 15 kilo ben jij in 3 a 4 maanden makkelijk kwijt.

Gebruik al je tijd die je nu nog hebt om te trainen, want daar ga je heel veel aan hebben. Straks in het leger wordt het eerst alleen maar afzien als je echt een super klote conditie hebt.

Ik ben onlangs gestopt met roken. Ik heb niet meer honger ofzo gekregen sindsien.
Wel kan ik stukken makkelijker een uurtje volhouden met lopen. Gewoon doen, je zal er deugd van hebben.

Als jij nu al in zo'n korte tijd 13 kg aan komt, hoe gaat dat dat als je de kma afgerond hebt? Dan wordt jij het prototype van zo'n dikke officier, die alles van achter zijn bureau doet.

En nu dan even snel wat afvallen om de kma te halen, echt een slechte instelling. Je kan wel zien dat de aanname eisen omlaag gaan van de AAC (aanname- advies commissie). En dat voor de veldartillerie. Jongen, die onderdelen van de Panzerhouwitzer zijn op, die kanonnen staan stil man.

Met zo'n korte termijn instelling als jij hebt soldaatje, haal je misschien net de kma, maar zal je nooit een officier worden die een voorbeeld is voor de troep.

En ja, ik weet waarover ik praat.

Als jij nu al in zo'n korte tijd 13 kg aan komt, hoe gaat dat dat als je de kma afgerond hebt?

En nu dan even snel wat afvallen om de kma te halen, echt een slechte instelling.

Met zo'n korte termijn instelling als jij hebt soldaatje, haal je misschien net de kma, maar zal je nooit een officier worden die een voorbeeld is voor de troep.

En ja, ik weet waarover ik praat.

mee eens! als je je leefsT omgooit, doe je dat niet voor een paar maanden, dat ga je echt niet redden. de keuze maak je voor je leven, en op een gegeven moment wil je niets anders meer ;)

stap 1: stoppen met roken, dat is de beste beslissing die je kan nemen. stap 2: veel gezonder eten. stap 3: met KT en cardio beginnen.

Sowieso vind ik de instelling die je hebt inderdaad slecht. IK wil bij de infanterie, en doe nu een vooropleiding van defensie. Ik haal echt goede resultaten. Kan goed harlopen, touwklimmen, en andere conditionele dingen doen. Waarom kan ik dit? Omdat ik bij de infanterie wil. IK ben bijna 20 kilo afgevallen(was best wel zwaar) en sport nu zo'n 6 keer in de week. Soms zelfs meer, omdat ik het leuk vindt, en omdat ik een infanterist GA WORDEN! Want ik moet en zal 1 van die mannen zijn.

Met een goede instelling had je je veel beter voorbereid en er niet zo weinig aan gedaan. Als jij dit wilt, had je daar ook hardgelopen, een sportschool gezocht, en dan wasjij nu in je meest goede staat geweest. Maarja zo denk ik, en de twee mensen boven mij erover!

Terug
Naar boven