Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou liep ik dus net in mn pauze even door de stad, en ik zag bij de Perry Sport van die Fatburner supplementen... Helpen deze dat jullie weten? :O
Nou liep ik dus net in mn pauze even door de stad, en ik zag bij de Perry Sport van die Fatburner supplementen... Helpen deze dat jullie weten? :O
niet alle reacties gelezen maar maak je niet drukom de vetpercentage.
zorg gewoonvoor een dijk van een conditie,kracht haal je daar wel.
dus ga elke dag rennen zwemmen etc en eet daar goed en gezond bij. want kma word bikkelen
Je kan in de ochtend aan cardio doen aangezien je om 12 uur 's middags begint en kun je na het werk 30minuten intensief krachttraining doen? Of je kan je werktijden veranderen, dat je eerder stopt met werken of dat je eerder begint en eerder stopt.
In ieder geval wens ik jou veel succes!

50 Euro per maand is inderdaad wel duur. Gelukkig schieten de 'low bugdet' sportscholen als paddenstoelen uit de grond (rond de 20 euro per maand). Als je je voeding aanpast, dan val je heus wel af.
)Ik merk wel dat ik veel minder eet... gewoon van uitmezelf.
Heb vandaag op:
- Kopje Muesli met vetvrije yoghurt
- 1 boterham met gebraden gehakt
- Bordje lasagna met een boterham ( om het bord leeg te scheppen)
En 100 gram Ben & Jerries ijs.
Dat laatste is slecht, ik weet het... Maarja, ik vond 't wel kunnen opzich?
Gisteren heb ik trouwens op:
- 1 hardgekookt eitje
- 1 kop groente soep met een broodje
- 3 Broodjes met kipfilet gebakken in olijfolie.
Eet ik nou te weinig of?
Als jij nu al in zo'n korte tijd 13 kg aan komt, hoe gaat dat dat als je de kma afgerond hebt?
En nu dan even snel wat afvallen om de kma te halen, echt een slechte instelling.
Met zo'n korte termijn instelling als jij hebt soldaatje, haal je misschien net de kma, maar zal je nooit een officier worden die een voorbeeld is voor de troep.
En ja, ik weet waarover ik praat.