AndroidHealthClinic

afvallen!

tonymontana22

Cool Novice
Waardering
3
heey mensen
wat ik nu ga vragen is nie voor me eigen maar voor me vriendin..
ze sport 2 a 3x in de week doet ze 30 min. crosstrainer en 20 loopband..ze eet niet veel savonds al helemaal niks..ze drinkt water.doet ook buik en benen bij t sporten.alleen ze valt nog niet af..misschien iemand advies hier wat ze moet doen?mzzl

probleem met schildklier ofzo? hoe lang doet ze dit al?

1)Hoe lang is ze al bezig?
2)Hoeveel weegt ze nu en hoe groot is ze?

heey mensen
wat ik nu ga vragen is nie voor me eigen maar voor me vriendin..
ze sport 2 a 3x in de week doet ze 30 min. crosstrainer en 20 loopband..ze eet niet veel savonds al helemaal niks..ze drinkt water.doet ook buik en benen bij t sporten.alleen ze valt nog niet af..misschien iemand advies hier wat ze moet doen?mzzl

ze zal waarschijnlijk te weinig eten :)

ze zal waarschijnlijk te weinig eten :)

idd,, te weinig eten werkt averechts. Je verliest spierweefsel en ze doet aardig wat cardio wat ook katabolisch werkt. Je verliest spierweefsel en dus de oven om calorien te verbranden wordt steeds kleiner.

Laat haar eens wat KT oefeningen doen op de hoofdgroepen en ga eens lezen over metabolisme, voeding en training.

Durf bijna te wedden dat ze te laag zit in de eiwitten.

probleem met schildklier ofzo? hoe lang doet ze dit al?

Update: alle vrouwen hebben een probleem met hun schildklier.. Ze eten te veel en lopen dan te zaniken dat ze te dik zijn. (uitzonderingen bevestigen bovenstaande stelling)

• Topic Starter Topic Starter
ze is ongeveer een 3 kwart jaar bezig..1.60 groot of klein;)en weegt 67 kg

• Topic Starter Topic Starter
wat ze eet..

dit is wat ze nu ongeveer eet op een dag..

7:00 2 crackers met snijworst
1 kiwi
glas optimel

10:00 1 banaan
1 stukje peperkoek
glas water

12:00 3 boterhammen met snijworst
glas water

15:00 1 appel
glas water

18:00 avondeten maar dat is elke dag verschillend

Daar mag best wat bij :)

Eten betekent niet altijd aankomen....

1 kiwi
glas optimel

1 stukje peperkoek
glas water

glas water

glas water

Sonja bakker is a b*ch...

Dit crashdieet zou ik direct mee stoppen.
Gewoon een dieet opstellen waar genoeg eiwitten, gezonde vetten enzo inzitten.

Tussen 12 en 18:00 eet ze bijv. alleen maar 1 appeltje? Dat is fataal in mijn ogen.

Daarbij als ze echt wil afvallen zou ik ook wat meer cardio doen dan 2x een half uurtje

Idd dit dieet gaat nergens over, lees de stickies door zou ik zeggen. Om te beginnen zou ik de ochtendmaaltijd een flink stuk uitbreiden, dit is de belangrijkste maaltijd van de dag. Deze maaltijd start je motor, dat kan toch niet zo, je moet ervoor zorgen dat dat de grootste maaltijd van de dag is. Misschien kun je haar proberen te laten beginnen met een goeie kom magere melk en brinta, havermout oid. Daarnaast ben ik het met Obeb eens tussen 12 en 18:00 is 1 appeltjes idioot weinig, verbranding moet wel op gang worden gehouden en dat geldt ook voor herstel (waar zijn de eiwitten? ).

1 kiwi
glas optimel
bevat te weinig langzame koolhydraten en eiwitten

1 stukje peperkoek
glas water
peperkoek mag weg en bevat geen eiwitten :o

glas water
geen flauw idee wat een snijworst is

glas water
goed dat je fruit eet maar een appel (met schil) verteren verbruikt meer energie dan het oplevert dus in theorie heb je nix gegeten

aangezien je hier soms niet eet is je laatste maaltijd om 12 uur smiddags en moet je lichaam 17 uur zonder eten terwijl je niet eens ergens wat deftige eiwitten hebt binnengekregen :')
De tijdstippen waarop je eet zijn goed maar de maaltijden zijn slecht. Als je lichaam te weinig goed voedsel binnenkrijgt gaat het in spaarmodus en gaat het alles wat het binnenkrijgt proberen opslaan in je lichaam voor in moeilijke tijden. Zo wordt je vetlaagje niet alleen dikker maar gaat je metabolisme (snelheid waarmee je vet verbrand in rust) ook aanzienlijk achteruit.
Je voeding, sportleven en slaapleven moet in balans zijn voor je metabolisme. Als 1 van die elementen verstoord wordt dan geraak je nergens.
Per week zou je normaal zo een 3-400 gram vet kunnen verliezen. Helaas komt vet nooit alleen dus ga je wrs ook wat spiermassa verliezen.

eiwitten haal je uit kwark, kip, kippefilet, vis, vlees, nootjes.. maar nootjes zou ik niet TEveel eten want deze bevatten ook redelijk wat vet als je die in grote hoeveelheden eet. Verder drink je 4 glazen water per dag terwijl een gezonde vrouw MINstens 1.5 liter water per dag nodig heeft en dan hebben we het over vrouwen die niet aan sport doen dus op sportdagen mag je daar gerust minstens een halve liter bijtellen. Achter een workout moet je ook eten. Je lichaam schreeuwt dan om voedsel. Eet wat met langzame koolhydraten en eiwitten.

1 kiwi
glas optimel

1 stukje peperkoek
glas water

glas water

glas water

had ik er nu maar geld op gezet.. Veel te laag op de eiwitten.. Crashdieten zorgen ervoor dat je spiermassa verminderen en zijn eigenlijk bedoeld om net even dat kilotje eraf te werken. Als je langer bezig bent met een crashdieet, verkloot je, je verbranding en ondanks dat je veel traint kom je op een gegeven moment echt stil te staan, zoals je vriendin.

Flop de recovery in en concentreren op KT om haar metabolisme op te krikken en een goed eetpatroon aan te leren met voldoende en in verhouding staande voedingstoffen. Dat is the only way to go imo.

probeer om 2200 uur er ook wat naar binnen te krijgen.. Bakkie kwark (halfvol appie eigen merk= 9gram eiwit per 100gram) of wat meervoudige koolhydraten om spierverlies tegen te gaan.. en fl**ker die crackers er aub ook uit, gaat niets boven een volkoren boterham. En die snijworst is herwonnen, bewerkt varkensvlees.. Pak eens wat runder rookvlees of kipfilet.. Peperkoek...tsssss, hoezo lege calorien. Appel daaraantegen om 1500 is prima om de gluicogeen op te krikken, maar eet er wel iets bij.

koop een vetmeter en reken haar BMR uit, tel hier haar dagelijks verbruik bij op en dat is waar ze op moet zitten de eerste tijd totdat ze merkt dat d'r spiertjes gaan groeien. Elke week haar Kcal naar OMHOOG aanpassen (aan de hand van BMR en verbruik) en ze zal op een gegeven moment aan de vetmeting zien dat het percentage terugloopt, ondanks dat ze zwaarder word.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven