Tommy1983
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 31%
hoi ik ben gister begonnen met afvallen mijn vraag is dit een goed schema om mee te beginnen het zal vast niet perfect zijn maar wil gewoon beetje feedback.
kijk het schema hoeft niet 100% perfect te zijn want ben hier niet om zoals arnold te worden maar wil gewoon van die pens af met een buik omtrek van 123cm is het toch een stukje te gek geworden!
owja ik train 3x per week kt met schema
Warming up: 10 minuten op een matige intensiteit op de crosstrainer. Deze is essentieel voor blessure vrij trainen. Sla deze niet over!
Krachttraining zelf:
Squats
Romanian deadlift
Chin ups
Bent over barbell row
Bench press
Standing military press
Shrugs
Side raise
Sitting calf raise
Triceps extensions
Dumbbell curl
Hanging leg raise
Zoals al eerder vermeld (en zo staat het ook overzichtelijk in onderstaand excel bestand) doe je elke oefening 2*15, op een gewicht waarbij je de uitvoering zonder gesmokkel kunt doen. De rust tussen sets bedraagt 30-90 seconden.
groetjes,
kijk het schema hoeft niet 100% perfect te zijn want ben hier niet om zoals arnold te worden maar wil gewoon van die pens af met een buik omtrek van 123cm is het toch een stukje te gek geworden!
owja ik train 3x per week kt met schema
Warming up: 10 minuten op een matige intensiteit op de crosstrainer. Deze is essentieel voor blessure vrij trainen. Sla deze niet over!
Krachttraining zelf:
Squats
Romanian deadlift
Chin ups
Bent over barbell row
Bench press
Standing military press
Shrugs
Side raise
Sitting calf raise
Triceps extensions
Dumbbell curl
Hanging leg raise
Zoals al eerder vermeld (en zo staat het ook overzichtelijk in onderstaand excel bestand) doe je elke oefening 2*15, op een gewicht waarbij je de uitvoering zonder gesmokkel kunt doen. De rust tussen sets bedraagt 30-90 seconden.
groetjes,