Jesse8893
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Hoi, ik heb even een vraag wat betreft mijn 'trainingsschema'. Ik train 5 dagen per week (al 3 maanden), in groepen. Maar ik had begrepen dat als je heel de tijd het zelfde traint, je spieren op een gegeven moment (bijna) niet meer groeien.
Maar zou ik dit in een ommekeer kunnen brengen door enkel mijn dagen te wisselen?
Mijn 'schema' ziet er als volgt uit.
Ma: biceps, schouders, buik en rug
Di: triceps en borst
Wo: legday, buik en rug
Do: biceps en schouders
Vr: triceps, borst, buik en rug
Zou dit bijvoorbeeld al werken als ik mijn biceps en schouders omruil met mijn borst en triceps? Of is het puur het afwisselen van de oefeningen?
En ik ben op maandag en vrijdag vaak 2,5 a 3 uur bezig; is het dan verstandig om tussendoor BCAA's te nemen, gezien de duur van mijn trainingen? De huidige supplementen die ik gebruik zijn:
Raw Iron Isolate (bijna op, ik ga normale whey of een mix bestellen. Wellicht hier nog adviesen op?)
Jack3d pre-workout
Creatine
Alvast bedankt!
Maar zou ik dit in een ommekeer kunnen brengen door enkel mijn dagen te wisselen?
Mijn 'schema' ziet er als volgt uit.
Ma: biceps, schouders, buik en rug
Di: triceps en borst
Wo: legday, buik en rug
Do: biceps en schouders
Vr: triceps, borst, buik en rug
Zou dit bijvoorbeeld al werken als ik mijn biceps en schouders omruil met mijn borst en triceps? Of is het puur het afwisselen van de oefeningen?
En ik ben op maandag en vrijdag vaak 2,5 a 3 uur bezig; is het dan verstandig om tussendoor BCAA's te nemen, gezien de duur van mijn trainingen? De huidige supplementen die ik gebruik zijn:
Raw Iron Isolate (bijna op, ik ga normale whey of een mix bestellen. Wellicht hier nog adviesen op?)
Jack3d pre-workout
Creatine
Alvast bedankt!

)