AndroidHealthClinic

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, niks dan last met die bulldogs.
237938376_756dd74754.jpg

:D

Zo laat de politie zich wel heel gemakkelijk in hun nekvel grijpen.
Het volk gaat oordelen, de politie gaat zich strenger profileren.

als ik me goed herinner een mannetje van 9 erbij dat in zijn broek had geplast van schrik.

correctie: mannetje van 7

Had hij dus andere schoenen aangehad, was het dwars door z'n vel heen gegaan. Geen spelen dus. I rest my case.

zo kun je het opnemen.. of je kunt ook gewoon opnemen dat die hond dus in feite zijn SCHOEN vasthad en (gezien het feit er geen vleeswondes zijn) die agent niet eens (fel) pijn moest voelen. maw heeft die agent gewoon overgereageerd en is beginnen flippen.

Voor de Oost-Vlamingen: vanavond is het op Kanaal 3 uitgebreid verslag , geen idee of het nationaal ook in het nieuws komt. Ik ben in elk geval benieuwd, de vriendin van het baasje heeft al gereageerd op de site van HLN en komt mij gewoon eerlijk over. Ze zegt dat de hond absoluut niet agressief is.

Als de agent met een stoel op de hond geslagen heeft terwijl de hond niks deed heeft de agent ook een aandeel. Maar zelfs dan nog ligt de grootste verantwoordelijkheid bij de baas van de hond. Hij moet er gewoon voor zorgen dat zijn huisdier niet aan die flik kan komen.

En agressief of niet, naar wat ik ervan begreep had die hond gewoon de enkel van die agent beet. Lijkt me niet zo'n vredelievend gebaar. Lang niet zeker of die hond daarmee ook opgehouden zou zijn.

En agressief of niet, naar wat ik ervan begreep had die hond gewoon de enkel van die agent beet. Lijkt me niet zo'n vredelievend gebaar. Lang niet zeker of die hond daarmee ook opgehouden zou zijn.

Je hebt gelijk dat het baasje onverantwoordelijk is geweest. Maar de situatie zou mijns inziens niet levensbedreigend zijn geworden. Toch ? Dit had gewoon voorkomen kunnen worden.

Als de agent met een stoel op de hond geslagen heeft terwijl de hond niks deed heeft de agent ook een aandeel. Maar zelfs dan nog ligt de grootste verantwoordelijkheid bij de baas van de hond. Hij moet er gewoon voor zorgen dat zijn huisdier niet aan die flik kan komen.

Waarschijnlijk wel. Volgens een vriend des huizes had hij net zijn blikje Pedigree op.

Als het een schaap was geweest bij een marokkaans gezin waren de reacties wel anders geweest hier!

Je hebt gelijk dat het baasje onverantwoordelijk is geweest. Maar de situatie zou mijns inziens niet levensbedreigend zijn geworden. Toch ? Dit had gewoon voorkomen kunnen worden.

Hij beet iig serieus door. Gelukkig had de agent zijn combatschoenen aan of de verwondingen zouden wss ernstig geweest zijn. Wie weet waar die hond zijn volgende hap zet. Als het bv in je knie is waar je niet beschermd bent kan je meteen kreupel zijn. Ik zou iig dat risico niet willen lopen.

Verder heb ik eens een reportage gezien over een hondenasiel. Om te testen of honden geschikt zijn voor adoptie komen ze bv dichter met een pop die lijkt op een kind en dagen ze de hond uit. Als hij bijt wordt hij meteen in slaap gelegd. Toch frappant dat zulke mensen die het beste voorhebben met die dieren er zelfs van overtuigd zijn dat een hond niet behoort te bijten, zelfs niet onder stress. Stel je eens voor dat dat beest bv eens een kind grijpt omdat hij zich bedreigd voelt.

Ik vind niet dat die agent veel te verwijten valt, tenzij hij de hond natuurlijk eerst geslagen heeft met die stoel, maar ik ge ervan uit dat die agent dat ook gewoon maar deed om die hond af te houden. Zoniet is het idd een onverantwoordelijk ambtenaartje dat idd niet geschikt is voor de job.

Van mij mag die agent sterven aan teelbalkanker en het hele politiecorps ook.

Als mijn hond dood zou worden geschoten zou ik echt flippen. Wat een k*t fl**ker die agent.

Is er ook iets bekend over de leeftijd van de hond?

Met name jongere bulldogs willen nogal eens op speelse wijze bijten. Wanneer je dan verzet gaat bieden wordt de greep strakker omdat de hond uiteraard ook het spelletje wil winnen.

Wat een reacties ook op die site van HLN. :roflol: Het lijkt wel of de wereld vol idioten zit.

Ongelukkige voorval. 'ach ja'

Hij was bij mij het huis niet levend uitgekomen, vuile streek !

• Topic Starter Topic Starter

We kunnen nu wel allerlei speculaties gaan bedenken maar daar schiet je ook niet mee op.

Feit is dat een hond in huis altijd los loopt, als gast kan je daar mee omgaan of niet. Iedereen weet dat honden speelse dieren zijn die al eens durven bijten in je kleding. Als het baasje dit ziet moet die onmiddelijk de hond bijsturen. Echter stel dat het baasje dit niet ziet , dan moet het 'slachtoffer' eerst roepen naar het baasje om de hond terug te laten roepen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven