- Waardering
- 3.208

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als ik me goed herinner een mannetje van 9 erbij dat in zijn broek had geplast van schrik.
Had hij dus andere schoenen aangehad, was het dwars door z'n vel heen gegaan. Geen spelen dus. I rest my case.
Voor de Oost-Vlamingen: vanavond is het op Kanaal 3 uitgebreid verslag , geen idee of het nationaal ook in het nieuws komt. Ik ben in elk geval benieuwd, de vriendin van het baasje heeft al gereageerd op de site van HLN en komt mij gewoon eerlijk over. Ze zegt dat de hond absoluut niet agressief is.
En agressief of niet, naar wat ik ervan begreep had die hond gewoon de enkel van die agent beet. Lijkt me niet zo'n vredelievend gebaar. Lang niet zeker of die hond daarmee ook opgehouden zou zijn.
Als de agent met een stoel op de hond geslagen heeft terwijl de hond niks deed heeft de agent ook een aandeel. Maar zelfs dan nog ligt de grootste verantwoordelijkheid bij de baas van de hond. Hij moet er gewoon voor zorgen dat zijn huisdier niet aan die flik kan komen.
En agressief of niet, naar wat ik ervan begreep had die hond gewoon de enkel van die agent beet. Lijkt me niet zo'n vredelievend gebaar. Lang niet zeker of die hond daarmee ook opgehouden zou zijn.
Je hebt gelijk dat het baasje onverantwoordelijk is geweest. Maar de situatie zou mijns inziens niet levensbedreigend zijn geworden. Toch ? Dit had gewoon voorkomen kunnen worden.
Juist ja. :')Van mij mag die agent sterven aan teeltbalkanker en het hele politiecorps ook.
Scheelt alleen dat mods wel kunnen zien wat je aangepast hebt. Binnen de 5 minuten aanpassen = geen vermelding die de andere leden kunnen zien. PS: doe die c van corps es weg, zet er een k in de plaats.

Scheelt alleen dat mods wel kunnen zien wat je aangepast hebt. Binnen de 5 minuten aanpassen = geen vermelding die de andere leden kunnen zien. PS: doe die c van corps es weg, zet er een k in de plaats.![]()
We kunnen nu wel allerlei speculaties gaan bedenken maar daar schiet je ook niet mee op.Als de agent met een stoel op de hond geslagen heeft terwijl de hond niks deed heeft de agent ook een aandeel. Maar zelfs dan nog ligt de grootste verantwoordelijkheid bij de baas van de hond. Hij moet er gewoon voor zorgen dat zijn huisdier niet aan die flik kan komen.
Hij was bij mij het huis niet levend uitgekomen, vuile streek !