XXL Nutrition

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

Ik begin me meer en meer vragen te stellen bij het ganse artikel. Aangezien, voor zover ik al gevonden heb, een verkeersboete enkel onmiddelijk (cash) geïnd wordt wanneer je als buitenlander een overtreding begaat. Gezien de naam van het baasje denk ik niet dat het om een buitenlander gaat.

O en net een mooie reactie daar:
"evi Janssens, Steendorp

Wat zijn wij belgen toch een goedgelovig en dwaas volkje.Niet alles wat je ziet of hoort is waar. Hou daar aub toch eens rekening met. Ten eerste ging dit zeker niet om een onnozele boete. Maar dit zal de eigenaar van wijlen die hond ons niet komen vertellen. ten tweede was die agent een zeer grote dierenvriend. Maar net zoals je van auto's houdt moet je je daar niet door laten doodrijden. Deze hond was net als zijn baas zeer agressief. de agent kan zich nog niet verdedigen: beroepsgeheim."

:bow:

mss wou de hond de agent aanvallen, maar wou de agent niet scheten en zich verdedigen met een stoel, toen dat de situatie alleen maar erger maakt schoot hij de neer uit schrikreactie

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin me meer en meer vragen te stellen bij het ganse artikel. Aangezien, voor zover ik al gevonden heb, een verkeersboete enkel onmiddelijk (cash) geïnd wordt wanneer je als buitenlander een overtreding begaat. Gezien de naam van het baasje denk ik niet dat het om een buitenlander gaat.

"evi Janssens, Steendorp

Wat zijn wij belgen toch een goedgelovig en dwaas volkje.Niet alles wat je ziet of hoort is waar. Hou daar aub toch eens rekening met. Ten eerste ging dit zeker niet om een onnozele boete. Maar dit zal de eigenaar van wijlen die hond ons niet komen vertellen. ten tweede was die agent een zeer grote dierenvriend. Maar net zoals je van auto's houdt moet je je daar niet door laten doodrijden. Deze hond was net als zijn baas zeer agressief. de agent kan zich nog niet verdedigen: beroepsgeheim."

Iedereen kan daar posten wat ie wil, zonder enig bewijs te leveren :dunno:

Dat is waar. Maar journalisten hebben de plicht hun bronnen zeer goed te checkken. Maar ze kunnen het inderdaad tegen de journalist wat in hun eigen voordeel hebben uitgelegd.

Dat is waar. Maar journalisten hebben de plicht hun bronnen zeer goed te checkken. Maar ze kunnen het inderdaad tegen de journalist wat in hun eigen voordeel hebben uitgelegd.
Probleem bij zo'n dingen is dus net dat ze maar één kant kunnen checken. En als de eigenaar/journalist(en) echt dingen hebben lopen verzinnen of de waarheid bewust hebben verdraaid, hoop ik dat die agent in kwestie klacht indient wegens lasterlijke aantijgingen.

"evi Janssens, Steendorp

Ik zou ook agressief worden als er een achterlijke k*t flik aan mijn deur komt om een boete te innnen, waarschijnlijk was er nog een fooraap van een deurwaarder bij, het wordt tijd dat we het recht eens in eigen handen nemen
en ons niet meer laten doen door deze k*t regering.
Voor mijn part had het ne stafford mogen zijn, die was iets rapper geweest
en dan had die k*t flik dooood geweest ipv die hond

no offence

Ik zou ook agressief worden als er een achterlijke k*t flik aan mijn deur komt om een boete te innnen, waarschijnlijk was er nog een fooraap van een deurwaarder bij, het wordt tijd dat we het recht eens in eigen handen nemen
en ons niet meer laten doen door deze k*t regering.
Voor mijn part had het ne stafford mogen zijn, die was iets rapper geweest
en dan had die k*t flik dooood geweest ipv die hond

no offence
Je beseft toch dat zo'n reactie veel meer over jou zegt dan over "die k*tflik" en "onze k*tregering". ???
En niks houdt je tegen om zelf in de politiek te stappen of om bij de firma te solliciteren. :thumbup:

Laatst bewerkt:
Trouwens, als je uw boet niet betaald komen de flikken met een deurwaarder aan uw
deur, dus dit verhaal kan wel kloppen

Trouwens, als je uw boet niet betaald komen de flikken met een deurwaarder aan uw
deur, dus dit verhaal kan wel kloppen
Kan hoor, dat stukje van de wetgeving kende ik nog niet. Kon ook zijn dat hij gewoon langskwam met een kantschrift, in opdracht van het parket. Waaruit dan weer blijkt om wat voor een eigenaar het gaat, ze komen iig. niet direct langs, onmiddelijke inning, minnelijke schikking etc.

Je beseft toch dat zo'n reactie veel meer over jou zegt dan over "die k*tflik" en "onze k*tregering". ???
En niks houd je tegen om zelf in de politiek te stappen of om bij de firma te solliciteren. :thumbup:

ja jochie, jij snapt er niks van. mijn haat tegen het systeem is zo groot
dat ik de moeite nog niet meer doe om iets te ondernemen.
dat jij iemand anders zijn mening niet kan aanvaarden zegt ook genoeg,
doe je oogkleppen anders eens af of ben je blind?

Kan hoor, dat stukje van de wetgeving kende ik nog niet. Kon ook zijn dat hij gewoon langskwam met een kantschrift, in opdracht van het parket. Waaruit dan weer blijkt om wat voor een eigenaar het gaat, ze komen iig. niet direct langs, onmiddelijke inning, minnelijke schikking etc.

ga jij ook al maar bij de flikken sukkel... of sluit je aan bij deze k*tregering

ja jochie, jij snapt er niks van. mijn haat tegen het systeem is zo groot
dat ik de moeite nog niet meer doe om iets te ondernemen.
dat jij iemand anders zijn mening niet kan aanvaarden zegt ook genoeg,
doe je oogkleppen anders eens af of ben je blind?
Niks ondernemen maar wel klagen. :roflol: En ik aanvaard je mening wel hoor, vrije meningsuiting enzo. Ik heb nergens gezegd dat ik ze niet aanvaard, dat maak jij er zelf van.
ga jij ook al maar bij de flikken sukkel... of sluit je aan bij deze k*tregering
Is ook de bedoeling ja.

En over het gebruik van woorden als 'jochie' en 'sukkel' zullen we het maar niet hebben. Beetje jammer dat je al direct zo'n woorden moet gebruiken. Maar da's mijn mening dan.

als ik iets onderneem zit ik voor 3 jaar in de cel kerel en daar heb ik echt geen zin in
en ik kan je verzekeren ik heb mij al serieus in moeten houden om een flik bijeen te plooien
nu even dit , wat is het nut van al deze boetes??? het aantal verkeersdoden is in 2006
en 2007 gestegen !!! wtf heeft het dan zin?

maar goed ga jij maar lekker bij de politie maten naaier!

Als we de verhalen mogen geloven, dat vind ik het ook onaanvaardbaar.
- schieten waar je de kans maakt om veel onschuldige slachtoffers te maken is sowieso al uitgesloten, zeker bij kinderen.
- ik zelf ben nog niet bedreigd geweest of aangevallen door een hond of met een hond, ik zou grijpen naar mijn andere wapens: wapenstok/pepperspray.

wel stel ik mij het volgende: het baasje lees ik nergens, waar is zijn rol in het verhaal?

als ik iets onderneem zit ik voor 3 jaar in de cel kerel en daar heb ik echt geen zin in
en ik kan je verzekeren ik heb mij al serieus in moeten houden om een flik bijeen te plooien
nu even dit , wat is het nut van al deze boetes??? het aantal verkeersdoden is in 2006

dat je kwaad bent op de flikken ok.
Maar ik ben zeker geen homo en ik ben ook bij de flikken :D.
Ik heb respect voor uw beroep (wat dan ook) ik ga ook werken om mij te onderhouden en men sport te doen, ja?

Nut van verkeerboetes?
Ik mag eigenlijk mijn mening niet zeggen daarover ma kom, hier komt hij:
aan scholen kunnen ze naar mijn mening niet genoeg flitsen, parkeerboetes daar waar auto's verkeerd staan opgesteld maar die wel gevaarlijk staan voor bv voetgangers.
Ik schrijf altijd voor een autokeuring die verlopen is, verzekering niet in orde etc.
Maar snelheidsovertredingen op gewone plaatsen vind ik niet zo kunnen.

Niks ondernemen maar wel klagen. :roflol: En ik aanvaard je mening wel hoor, vrije meningsuiting enzo. Ik heb nergens gezegd dat ik ze niet aanvaard, dat maak jij er zelf van.

Is ook de bedoeling ja.

En over het gebruik van woorden als 'jochie' en 'sukkel' zullen we het maar niet hebben. Beetje jammer dat je al direct zo'n woorden moet gebruiken. Maar da's mijn mening dan.

Wat kan je hier ondernemen in een land vol kuddeschapen en ja knikkers?

Wil je nu zeggen dat je al voorwaardelijk veroordeeld bent? Of niet?

Dat is een andere discussie natuurlijk. En ja, matennaaier. Weer zo'n hoogstaand woordje. :rolleyes:
Als we de verhalen mogen geloven, dat vind ik het ook onaanvaardbaar.
- schieten waar je de kans maakt om veel onschuldige slachtoffers te maken is sowieso al uitgesloten, zeker bij kinderen.
- ik zelf ben nog niet bedreigd geweest of aangevallen door een hond of met een hond, ik zou grijpen naar mijn andere wapens: wapenstok/pepperspray.

wel stel ik mij het volgende: het baasje lees ik nergens, waar is zijn rol in het verhaal?
Dit is net gepost:
"
piet de Vlaming, Waregem
blijkbaar hebben velen het artikel niet gelezen in de krant. "De vrouw van de eigenaar had de man binnen gelaten terwijl de eigenaar nog boven was. deze is naar beneden gerend toen hij rinkelend glas hoorde (terrarium aan diggelen geslagen met stoel door agent) en de tijd niet kreeg om zijn hond terug te roepen. "de agent riep ,pas op ik ga schieten", meteen erna kreeg de hond een nekschot. Waar zijn nu al die zeveraars die beweren dat de eigenaar zijn hond moet in de hand houden??? kansloos!!"

Zozo de ware aard van sommige leden komt hier boven, flikken, criminelen we hebben het hier allemaal hoor :roflol:

Dit is net gepost:
"
piet de Vlaming, Waregem
blijkbaar hebben velen het artikel niet gelezen in de krant. "De vrouw van de eigenaar had de man binnen gelaten terwijl de eigenaar nog boven was. deze is naar beneden gerend toen hij rinkelend glas hoorde (terrarium aan diggelen geslagen met stoel door agent) en de tijd niet kreeg om zijn hond terug te roepen. "de agent riep ,pas op ik ga schieten", meteen erna kreeg de hond een nekschot. Waar zijn nu al die zeveraars die beweren dat de eigenaar zijn hond moet in de hand houden??? kansloos!!"
Kijk eens aan... niet slim van die vrouw dan en die agent kon blijkbaar niet snel genoeg met zijn wapen staan zwaaien.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven