- Waardering
- 1
Ik begin me meer en meer vragen te stellen bij het ganse artikel. Aangezien, voor zover ik al gevonden heb, een verkeersboete enkel onmiddelijk (cash) geïnd wordt wanneer je als buitenlander een overtreding begaat. Gezien de naam van het baasje denk ik niet dat het om een buitenlander gaat.
O en net een mooie reactie daar:
"evi Janssens, Steendorp
Wat zijn wij belgen toch een goedgelovig en dwaas volkje.Niet alles wat je ziet of hoort is waar. Hou daar aub toch eens rekening met. Ten eerste ging dit zeker niet om een onnozele boete. Maar dit zal de eigenaar van wijlen die hond ons niet komen vertellen. ten tweede was die agent een zeer grote dierenvriend. Maar net zoals je van auto's houdt moet je je daar niet door laten doodrijden. Deze hond was net als zijn baas zeer agressief. de agent kan zich nog niet verdedigen: beroepsgeheim."

O en net een mooie reactie daar:
"evi Janssens, Steendorp
Wat zijn wij belgen toch een goedgelovig en dwaas volkje.Niet alles wat je ziet of hoort is waar. Hou daar aub toch eens rekening met. Ten eerste ging dit zeker niet om een onnozele boete. Maar dit zal de eigenaar van wijlen die hond ons niet komen vertellen. ten tweede was die agent een zeer grote dierenvriend. Maar net zoals je van auto's houdt moet je je daar niet door laten doodrijden. Deze hond was net als zijn baas zeer agressief. de agent kan zich nog niet verdedigen: beroepsgeheim."

En ik aanvaard je mening wel hoor, vrije meningsuiting enzo. Ik heb nergens gezegd dat ik ze niet aanvaard, dat maak jij er zelf van.
.