XXL Nutrition

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

Kan perfect. Direct na je middelbaar onderwijs beginnen, jaar opleiding en klaar. Vriend van me is afgestudeerd als inspecteur op z'n 19e.
Wat Kazz Unit betreft, eerst paar jaar agent en dan doorgegaan voor inspecteur en net afgestudeerd als ik me niet vergis? :)

neen ik heb alles in één keer gedaan.

Kan perfect. Direct na je middelbaar onderwijs beginnen, jaar opleiding en klaar. Vriend van me is afgestudeerd als inspecteur op z'n 19e.
Wat Kazz Unit betreft, eerst paar jaar agent en dan doorgegaan voor inspecteur en net afgestudeerd als ik me niet vergis? :)

Echt iets om trots op te zijn, wet je later wat te vertellen tegen je kleinkinderen

Echt iets om trots op te zijn, wet je later wat te vertellen tegen je kleinkinderen

ik ben trots op wat ik behaald heb, verdien goed mijn boterham met iets dat ik graag doe... Ik raad het iedereen aan die carriere wil maken.
Maar dat zal niet voor u zijn denk ik, carriere bij de politie :D

ik ben trots op wat ik behaald heb, verdien goed mijn boterham met iets dat ik graag doe... Ik raad het iedereen aan dat carriere wil maken.
Maar dat zal niet voor u zijn denk ik, carriere bij de politie :D
Ik denk dat als mensen zoals Rebel_x bij de firma geraken, het systeem pas echt naar de kloten is. :D
ja dat klopt, maar ik ben dan meteen doorgegaan voor mijn 2sterren.
:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Rebel_x kan misschien bij interne zaken gaan werken, en dan alle corrupte flikken naaien :D

Zonet de reportage gezien over deze situatie, de genoemde kindjes zijn idd welopgevoede brave jongetjes van rond de 7 jaar schat ik. Klinkt dat de slachtoffers ook degelijk slachtoffers zijn en gelijk hebben.

Ja, sorry dan kan ik niet goed begrijpen dat je voor zoiets wil werken..

dus onrechtstreeks is je vraag wat mijn motivatie is?
Afwisselend, continue onder de mensen, je bent eigenlijk vrij in je job en soms kan het ferm spannend worden. Er gebeuren veel seponeringen, maar soms worden eveneens daders gevat en dan krijg je voldoening.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven