XXL Nutrition

Nieuws Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

dat je kwaad bent op de flikken ok.
Maar ik ben zeker geen homo en ik ben ook bij de flikken :D.
Ik heb respect voor uw beroep (wat dan ook) ik ga ook werken om mij te onderhouden en men sport te doen, ja?

Nut van verkeerboetes?
Ik mag eigenlijk mijn mening niet zeggen daarover ma kom, hier komt hij:
aan scholen kunnen ze naar mijn mening niet genoeg flitsen, parkeerboetes daar waar auto's verkeerd staan opgesteld maar die wel gevaarlijk staan voor bv voetgangers.
Ik schrijf altijd voor een autokeuring die verlopen is, verzekering niet in orde etc.
Maar snelheidsovertredingen op gewone plaatsen vind ik niet zo kunnen.

Ik heb niks tegen homos , ik wil enkel maar duidelijk maken dat er veel mensen
gefrustreerd geraken door de overdreven boetes,
ff een klein voorbeeld , op een zondag voormiddag staan ze te flitsen juist binnen de bebouwde kom, wat heeft dit met veiligheid te maken? als ik mijn gordel niet draag breng ik daar anderen mee in gevaar??? Ik kan enkel maar
zeggen ik heb de laatse 2 maanden voor 580 euro boetes gehad en imo heeft dit niks met veiligheid te maken maar lekker ff de staatskas vullen.

idd langs scholen beter trager rijden, en dat doe ik ook.
ik ben koerier trouwens, en als ik op de autostrade graag 180 rijd ja waarom niet als het rustig op de weg is.. het wordt tijd dat ze zoals in Duitsland eens
grote kuis houden in de regering...

Ik heb respect voor uw beroep (wat dan ook) ik ga ook werken om mij te onderhouden en men sport te doen, ja?

Nut van verkeerboetes?
aan scholen kunnen ze naar mijn mening niet genoeg flitsen, parkeerboetes daar waar auto's verkeerd staan opgesteld maar die wel gevaarlijk staan voor bv voetgangers.
Ik schrijf altijd voor een autokeuring die verlopen is, verzekering niet in orde etc.

Dan mag je waarschijnlijk ook niet zeggen dat je extra betaald krijgt voor elke
boete die je schrijft ?

Wil je nu zeggen dat je al voorwaardelijk veroordeeld bent? Of niet?

Dat is een andere discussie natuurlijk. En ja, matennaaier. Weer zo'n hoogstaand woordje. :rolleyes:

Dit is net gepost:
"
piet de Vlaming, Waregem
blijkbaar hebben velen het artikel niet gelezen in de krant. "De vrouw van de eigenaar had de man binnen gelaten terwijl de eigenaar nog boven was. deze is naar beneden gerend toen hij rinkelend glas hoorde (terrarium aan diggelen geslagen met stoel door agent) en de tijd niet kreeg om zijn hond terug te roepen. "de agent riep ,pas op ik ga schieten", meteen erna kreeg de hond een nekschot. Waar zijn nu al die zeveraars die beweren dat de eigenaar zijn hond moet in de hand houden??? kansloos!!"

Ja, ik weet dat flikken weinig kritiek kunnen verdragen

Nut van verkeerboetes?

Als jij boetes schrijven en flitsen werken noemt, ieder zijn mening natuurlijk

Ja, ik weet dat flikken weinig kritiek kunnen verdragen
Wist je dat "flikken" eigenlijk iets totaal anders betekent? En dat je het in principe, als je het over politieagenten hebt dan, als smaad kan beschouwen gezien de oorsprong van het woord?
+2 onverdraagzaam en ik ben nog niet eens bij de politie. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
On topic maar weer, hier ben ik de agent :D

Je beseft toch dat zo'n reactie veel meer over jou zegt dan over "die k*tflik" en "onze k*tregering". ???
En niks houd je tegen om zelf in de politiek te stappen of om bij de firma te solliciteren. :thumbup:

houdt.

Aangezien je andere mensen ook verbetert. :thumbup:

Dan mag je waarschijnlijk ook niet zeggen dat je extra betaald krijgt voor elke
boete die je schrijft ?

jammer genoeg is het geld die je int van boetes ofwel voor de staat (als het een proces-verbaal betreft) of als het een onmiddellijke inning betreft= voor boetefons, waarvan dan dingen worden met gefinancieerd, bv jasjes voor de kinderen etc.

Wist je dat "flikken" eigenlijk iets totaal anders betekent? En dat je het in principe, als je het over politieagenten hebt dan, als smaad kan beschouwen gezien de oorsprong van het woord?
+2 onverdraagzaam en ik ben nog niet eens bij de politie. :eek:

Hopelijk komt het nooit zo ver, het systeem zal er niet op vooruit gaan

Ik heb niks tegen homos , ik wil enkel maar duidelijk maken dat er veel mensen
gefrustreerd geraken door de overdreven boetes,
ff een klein voorbeeld , op een zondag voormiddag staan ze te flitsen juist binnen de bebouwde kom, wat heeft dit met veiligheid te maken? als ik mijn gordel niet draag breng ik daar anderen mee in gevaar??? Ik kan enkel maar
zeggen ik heb de laatse 2 maanden voor 580 euro boetes gehad en imo heeft dit niks met veiligheid te maken maar lekker ff de staatskas vullen.

idd langs scholen beter trager rijden, en dat doe ik ook.
ik ben koerier trouwens, en als ik op de autostrade graag 180 rijd ja waarom niet als het rustig op de weg is.. het wordt tijd dat ze zoals in Duitsland eens
grote kuis houden in de regering...

voor een gordel schrijf ik niet, enkel als het kindje achterop geen draagt dan wel. Want de veiligheid van deze ligt in de handen van een andere.
Voor mijn part mag de bestuurder met zijn lichaam door de vooruit gangen en zijn hoofd paar meter verderop. Ik ga vaststellingen doen en na de shift fijn naar huis.

Hopelijk komt het nooit zo ver, het systeem zal er niet op vooruit gaan
En we blijven het op de man spelen. Lastig hé, zo'n internetdiscussie.

Tutatuta waar blijft de boardagent? :ot:

inspecteur van wat? van criminelen na 5 minuten terug vrijlaten?
zodat ze opnieuw kunnen verkrachten en moorden?
Alleen jammer dat zoiets in handen ligt van het parket en niet van politiemensen. Onze gevangenissen zitten ook overvol doordat de kabouters al die criminelen daar steken zeker. Fijn dat je een systeem haat dat je blijkbaar nog niet eens kent.

/rests case

inspecteur van wat? van criminelen na 5 minuten terug vrijlaten?
zodat ze opnieuw kunnen verkrachten en moorden?

om precies te zijn: inspecteur van bestuurlijke politie en agent van gerechtelijke politie.

Daar beslissen wij niet over, over de strafmaat, daar we geen seponeringsrecht hebben.
Wij dienen enkel om het misdrijf/misdaad om te sporen, te daders ervan te vatten en ze ter beschikking te stellen van de bevoegde overheid.
Wat ben jij een lastig kereltje zeg.:D

En we blijven het op de man spelen. Lastig hé, zo'n internetdiscussie.

Tutatuta waar blijft de boardagent? :ot:

Alleen jammer dat zoiets in handen ligt van het parket en niet van politiemensen. Onze gevangenissen zitten ook overvol doordat de kabouters al die criminelen daar steken zeker. Fijn dat je een systeem haat dat je blijkbaar nog niet eens kent.

/rests case

ik ken het systeem goed genoeg : 1 woord : corrupt.
Gevangenissen noem je dat hier? lijken me eerder luxe suites waar de werkende mens nog voor moet betalen ook

om precies te zijn: inspecteur van bestuurlijke politie en agent van gerechtelijke politie.

Daar beslissen wij niet over, over de strafmaat, daar we geen seponeringsrecht hebben.
Wij dienen enkel om het misdrijf/misdaad om te sporen, te daders ervan te vatten en ze ter beschikking te stellen van de bevoegde overheid.

Zo gaat dat hier in Belgie, mensen met een eigen mening zijn lastig..

• Topic Starter Topic Starter

Op je 21 al? Zo dat gaat snel ???

Op je 21 al? Zo dat gaat snel ???
Kan perfect. Direct na je middelbaar onderwijs beginnen, jaar opleiding en klaar. Vriend van me is afgestudeerd als inspecteur op z'n 19e.
Wat Kazz Unit betreft, eerst paar jaar agent en dan doorgegaan voor inspecteur en net afgestudeerd als ik me niet vergis? :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven