AndroidHealthClinic

Review Agmatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Houd je spieren de klok rond volgepompt!
    -Presteer beter en bouw spiermassa!

Agmatine is een Super Bodybuilding en Nitric Oxide ingredient voor spiermassa en constante pomps! Agmatine heeft vele krachtige voordelen, het stimuleert o.a. Nitric Oxide aanmaak via verschillende wegen en het zorgt voor verhoogde Growth hormone, LH en IGF-1 aanmaak. Agmatine helpt je spiermassa opbouwen en vet verbranden!

Het meest krachtige totale Nitric Oxide ingredient voor spieren
    Agmatine is een veel sterker NO ingredient als andere producten! Het verhoogt niet alleen de vrijgave van NO maar het voorkomt ook de afbraak van NO. (Agmatine hindert enzymen die NO afbreken). Hierdoor werkt het veel langer en sterker als andere bekende ingredienten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 14 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zowel 2 caps in de ochtend en 2 caps 30 min voor training. Als 4 caps 30 min voor training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, gratis samples + goodies, uitleg en advies,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: Massieve pomps en volle spieren.

Mijn review:

Dit product krijgt van mij een dikke 10. De reden hiervoor is simpel. Het product doet echt wat ervan beloofd wordt.

Ik ben nu halverwege mijn periode met Agmatine. Met de pot die €19,90 kost kom je 35 dagen toe als je de aanbevolen dosis van 4 caps per dag volgt.

Het aanbevolen gebruik is 2 caps in de ochtend en 2 caps +/- 30 min voor de training.

Deze combinatie gaf me al een zeer goede pomp gedurende de training. Maar toen ik eens 4 caps 30 min voor de training nam merkte ik dat de pomp nog veel feller was. Dus deze manier is zeker en vast aan te raden voor iedereen die graag een keiharde pomp heeft.

Gedurende deze 14 dagen merk ik echt dat mijn spieren er constant veel voller uitzien dan ervoor. De pomp na de training blijft dan nog uren zichtbaar.

De trainingen gaan op zich ook beter. Ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets en dat ik net dat tikkeltje meer kan geven.

Voordelen:

- Massieve pomp
- Vollere look
- Beter herstel

Nadelen:

- Geen enkel nadeel.

Nota:

Momenteel zijn er nog verschillende logs over dit product te vinden. Dus deze bevatten ook de ervaringen van andere leden die dit product gebruiken.

1zgu643.jpg

Agmatine.jpg

Sinds een paar weken gebruik ik ook agmatine, de poederversie. Een enkele keer voelde ik me inderdaad wat opgepompter, alsof je spieren wat groter zijn. De meeste keren merkte ik dit echter niet. Ik ga nog wat puzzelen met de hoeveelheden om er achter te komen wat het beste voor me werkt.
Vraag aan Body&Fitshop: op de verpakking van de poederversie staat dagelijks voor de training 750 mg, op de capsversie 's ochtends 500 mg en voor de training 500 mg. Is er niet 1 ideale dosering?

Sinds een paar weken gebruik ik ook agmatine, de poederversie. Een enkele keer voelde ik me inderdaad wat opgepompter, alsof je spieren wat groter zijn. De meeste keren merkte ik dit echter niet. Ik ga nog wat puzzelen met de hoeveelheden om er achter te komen wat het beste voor me werkt.
Vraag aan Body&Fitshop: op de verpakking van de poederversie staat dagelijks voor de training 750 mg, op de capsversie 's ochtends 500 mg en voor de training 500 mg. Is er niet 1 ideale dosering?
Klopt, het verschil zit erin dat je in capsules eignelijk geen 750mg kan doseren. Elke dag +/- 1000mg zou in dit geval den ideale dosering zijn.

Ralf

ik zou gewoon een gram erin knallen pre-workout en sochtends laten voor wat het is.

Is het belangrijk om het vlak voor de training te nemen? Of kan je ook gewoon een dagdosis alleen in de ochtend nemen, waarna het om 18 uur nog effect heeft?

Nee het geeft geen lang effect... 30-45 min voor de training nemen.

Laatst bewerkt:
Het werkt fijn kleine caps slikt makkelijk door.En doet wat het belooft

Nee het geeft geen lang effect... 30-45 min voor de training nemen.
Heb het product net ontvangen (poeder versie) en op de verpakking staat "innemen voor de training of voor het slapen gaan". Ik vraag me af wat dan de reden zou kunnen zijn om het alleen voor het slapen in de nemen? Als die er is. :)

Denk extra afgifte groeihormoon(GH afgifte is in slaap het hoogste), niet dat dat noemenswaardige effecten gaat geven. Ze willen gewoon dat je je potje zsm op maakt zodat je nieuwe komt kopen. :) gewoon alleen pre workout nemen.

Fijn spul spieren mooi vol dat is wat ik wil.

Pomp is indd nice maar ik betwijfel of je er ook sneller van gaat groeien,.
nee, vroeger vertelde ze wel eens dat je van de pomp zou groeien maar dat is een myth
http://blog.bodybuilding.com/thenaturalone1ky/2008/06/02/4_myth_in_bodybuilding_pump/\
http://www.bodybuilding.com/fun/topicoftheweek83.htm

Is ook wel logisch want stel je eens voor dat je een fietsband op pomt.
Het lucht kan nergens heen want er gaat alleen lucht in en geen lucht uit en dus word de band groter en groter....
Zo is het ook met de spier, je pomp het vol bloed en bloed, maar tergelijk kan nergens heen want er is maar 1 richtingverkeer op dat moment.
Je gaat dus een bloeddoorstroming juist tegen, en komt er minimaal voedingstoffen binnen.
Dit is ook altijd verteld op dit forum tot agmatine op de markt kwam.
Is weer een tijdelijke hype en pure verkoop praat ;)

Ik snap trouwens nog niet waar REUS dat nutrient pushing effect verhaal vandaan komt...
Dus reus, kom op met je bron...

Laatst bewerkt:

Oh? Je gelooft dat ook nog????

Om de maaltijd vooraf 1-2 capsules nemen (staat niet op het potje hoor), stuwen van de nutrients. Niet doorvertellen he? Hoop wel dat je het geloofd!:rolleyes:

Onzin om te beredeneren dat het gaat om asap je potje leeg te hebben......

Mij kun je alles wijs maken. ;)

De reden dat ik het vraag is dat het niet zo handig is om een half uur voor de training te gebruiken, dus als "voor het slapen gaan" hetzelfde effect heeft is dat handig. Leek me alleen apart, aangezien dat 2 totaal verschillende tijdstippen zijn.

Oh? Je gelooft dat ook nog????

Om de maaltijd vooraf 1-2 capsules nemen (staat niet op het potje hoor), stuwen van de nutrients. Niet doorvertellen he? Hoop wel dat je het geloofd!:rolleyes:

Onzin om te beredeneren dat het gaat om asap je potje leeg te hebben......

tuurlijk gaat het dat, je gaat echt geen noemenswaardige effecten krijgen van agmatine als je dat bij je ontbijt ver voor dat je gaat trainen pakt. eveneens voor het slapen. maar goed blijf jij maar braaf de richtlijnen van SUPPLEMENTENVERKOPERS aanhouden want die willen jou echt niet zo veel mogelijk SUPPLEMENTEN VERKOPEN, dat zou echt van de domme zijn :rolleyes:

Terug
Naar boven