MuscleMeat

Review Agmatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Houd je spieren de klok rond volgepompt!
    -Presteer beter en bouw spiermassa!

Agmatine is een Super Bodybuilding en Nitric Oxide ingredient voor spiermassa en constante pomps! Agmatine heeft vele krachtige voordelen, het stimuleert o.a. Nitric Oxide aanmaak via verschillende wegen en het zorgt voor verhoogde Growth hormone, LH en IGF-1 aanmaak. Agmatine helpt je spiermassa opbouwen en vet verbranden!

Het meest krachtige totale Nitric Oxide ingredient voor spieren
    Agmatine is een veel sterker NO ingredient als andere producten! Het verhoogt niet alleen de vrijgave van NO maar het voorkomt ook de afbraak van NO. (Agmatine hindert enzymen die NO afbreken). Hierdoor werkt het veel langer en sterker als andere bekende ingredienten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 14 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zowel 2 caps in de ochtend en 2 caps 30 min voor training. Als 4 caps 30 min voor training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, gratis samples + goodies, uitleg en advies,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: Massieve pomps en volle spieren.

Mijn review:

Dit product krijgt van mij een dikke 10. De reden hiervoor is simpel. Het product doet echt wat ervan beloofd wordt.

Ik ben nu halverwege mijn periode met Agmatine. Met de pot die €19,90 kost kom je 35 dagen toe als je de aanbevolen dosis van 4 caps per dag volgt.

Het aanbevolen gebruik is 2 caps in de ochtend en 2 caps +/- 30 min voor de training.

Deze combinatie gaf me al een zeer goede pomp gedurende de training. Maar toen ik eens 4 caps 30 min voor de training nam merkte ik dat de pomp nog veel feller was. Dus deze manier is zeker en vast aan te raden voor iedereen die graag een keiharde pomp heeft.

Gedurende deze 14 dagen merk ik echt dat mijn spieren er constant veel voller uitzien dan ervoor. De pomp na de training blijft dan nog uren zichtbaar.

De trainingen gaan op zich ook beter. Ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets en dat ik net dat tikkeltje meer kan geven.

Voordelen:

- Massieve pomp
- Vollere look
- Beter herstel

Nadelen:

- Geen enkel nadeel.

Nota:

Momenteel zijn er nog verschillende logs over dit product te vinden. Dus deze bevatten ook de ervaringen van andere leden die dit product gebruiken.

1zgu643.jpg

Agmatine.jpg

Hoeveel mg is dan nodig voor een goede pomp?

Bij de poeder zou ik toch wel 1000-1500mg aanraden voor goed effect.
Neem het 45min voor trainen en je preworkout 20-30min voor je workout :)

Aankomende week komt de pure Agmatine in poedervorm weer binnen. Voor een mooie prijs ook, nog niet eerder vertoont in Nederland:)

Yes!

Dit product ziet er veel belovend uit! Maar is dit product nou alleen voor trainingen of kan je dit ook op rustdagen nemen en een zieke pomp hebben? Zou niet verkeerd zijn zo met dit mooie weer op het strand... :P

Dit product ziet er veel belovend uit! Maar is dit product nou alleen voor trainingen of kan je dit ook op rustdagen nemen en een zieke pomp hebben? Zou niet verkeerd zijn zo met dit mooie weer op het strand... :P
Elke dag, 500 mg in de ochtend, 500 a 1000mg voor de training en op niet trainingsdagen 500 mg voor het slapen gaan.
Er is voorzover ik weet geen product dat je een zieke pomp geeft zonder inspanning van de desbetreffende spier. Het is wel mogelijk dat je er "iets" voller uitziet.

Oké klinkt goed, maar ik las een pagina terug dat je er ook striemen op de huid van kan krijgen.. Hebben meer mensen van die ervaringen of is dit bij een enkele het geval?

Oké klinkt goed, maar ik las een pagina terug dat je er ook striemen op de huid van kan krijgen.. Hebben meer mensen van die ervaringen of is dit bij een enkele het geval?
I dunno, ik heb over het algemeen wel veel striemen altijd. Als je groeit zul je altijd wel striemen krijgen toch?

als je er zwaar bij kuurt wel , van supplementen alleen zal wel meevallen , neem de ervaringen

op dit gedeelte van het forum niet al te serieus 90% is gewoon reclame / spam ;)

no-booster + paar baantjes zwemmen = megapomp

Vergeet niet dat dit product een hele belangrijke eigenschap heeft!:) Deze is een NUTRIËNT PUSHER! Lees er maa eens over...dan worden jullie nog enthousiaster.

Vergeet niet dat dit product een hele belangrijke eigenschap heeft!:) Deze is een NUTRIËNT PUSHER! Lees er maa eens over...dan worden jullie nog enthousiaster.

Wist ik niet eens, vandaar dat je dikke pomp ook krijgt misschien.
Krijg je ook van insuline en das ook een nutrient pusher :D

60 doseringen, als je 3x per week traint, kun je er 20 weken mee :) Behoorlijk lang dus. Reken maar om met de prijs, behoorlijk goed! :)
Wist ik niet eens, vandaar dat je dikke pomp ook krijgt misschien.
Krijg je ook van insuline en das ook een nutrient pusher :D
Daarom is Agmatine ook zo enorm populair naast de gewone stimulanten:)

Ralf

Dat klinkt inderdaad erg goed man :D Potje is besteld net voor 22uur haha :cool:

Terug
Naar boven