XXL Nutrition

Review Agmatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Houd je spieren de klok rond volgepompt!
    -Presteer beter en bouw spiermassa!

Agmatine is een Super Bodybuilding en Nitric Oxide ingredient voor spiermassa en constante pomps! Agmatine heeft vele krachtige voordelen, het stimuleert o.a. Nitric Oxide aanmaak via verschillende wegen en het zorgt voor verhoogde Growth hormone, LH en IGF-1 aanmaak. Agmatine helpt je spiermassa opbouwen en vet verbranden!

Het meest krachtige totale Nitric Oxide ingredient voor spieren
    Agmatine is een veel sterker NO ingredient als andere producten! Het verhoogt niet alleen de vrijgave van NO maar het voorkomt ook de afbraak van NO. (Agmatine hindert enzymen die NO afbreken). Hierdoor werkt het veel langer en sterker als andere bekende ingredienten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 14 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zowel 2 caps in de ochtend en 2 caps 30 min voor training. Als 4 caps 30 min voor training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, gratis samples + goodies, uitleg en advies,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: Massieve pomps en volle spieren.

Mijn review:

Dit product krijgt van mij een dikke 10. De reden hiervoor is simpel. Het product doet echt wat ervan beloofd wordt.

Ik ben nu halverwege mijn periode met Agmatine. Met de pot die €19,90 kost kom je 35 dagen toe als je de aanbevolen dosis van 4 caps per dag volgt.

Het aanbevolen gebruik is 2 caps in de ochtend en 2 caps +/- 30 min voor de training.

Deze combinatie gaf me al een zeer goede pomp gedurende de training. Maar toen ik eens 4 caps 30 min voor de training nam merkte ik dat de pomp nog veel feller was. Dus deze manier is zeker en vast aan te raden voor iedereen die graag een keiharde pomp heeft.

Gedurende deze 14 dagen merk ik echt dat mijn spieren er constant veel voller uitzien dan ervoor. De pomp na de training blijft dan nog uren zichtbaar.

De trainingen gaan op zich ook beter. Ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets en dat ik net dat tikkeltje meer kan geven.

Voordelen:

- Massieve pomp
- Vollere look
- Beter herstel

Nadelen:

- Geen enkel nadeel.

Nota:

Momenteel zijn er nog verschillende logs over dit product te vinden. Dus deze bevatten ook de ervaringen van andere leden die dit product gebruiken.

1zgu643.jpg

Agmatine.jpg

Alleen maar goede reacties over Agmatine. Ik ben er nu toch wel heel nieuwsgierig naar geworden om het zelf ook te proberen. Ik denk dat ik deze volgende week ook maar mee ga bestellen!

Alleen maar goede reacties over Agmatine. Ik ben er nu toch wel heel nieuwsgierig naar geworden om het zelf ook te proberen. Ik denk dat ik deze volgende week ook maar mee ga bestellen!

Is nu alleen, net als een paar andere produkten van B&F helemaal niet op de site te vinden. XXL heeft het sinds kort in poedervorm van PrimaForce.

Is nu alleen, net als een paar andere produkten van B&F helemaal niet op de site te vinden. XXL heeft het sinds kort in poedervorm van PrimaForce.

Vreemd idd, als het tijdelijk niet leverbaar is zou je verwachten dat ze het product gewoon op de site laten staan en er een melding bij plaatsen.
Lijkt me echter sterk dat ze met een supplement als deze stoppen met de verkoop.

Awesome :)

Vraag me dan alleen nog steeds af waarom het helemaal van de site afgehaald wordt, in plaats van dat je het product gewoon nog kunt vinden en dat er uitverkocht bij staat.

Geen eindejaarsbonus voor de inkoper bij B&F lijkt mij, als hij/zij zijn werk goed gedaan had was het produkt nooit uitverkocht ;)

Laatst bewerkt:
uurtje geleden besteld, net bericht dat het is verzonden.

ff googlen op Agmatine, kom je bij de hits bij B&F uit waar idd nog staat dat het uitverkocht is. Gewoon eigenwijs zijn en bestellen dan sturen ze het op!

Agmatine komt vandaag of morgen gewoon weer binnen. Alle backorders etc gaan er dan ook direct uit. Er is inderdaad een klein foutje geweest dat iemand het hele product eraf heeft gehaald, maar hij staat er nu gewoon weer op. :)

-Leon

Blij dat te horen, is toch 1 van jullie topprodukten.

Agmatine is weer direct leverbaar!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Houd je spieren de klok rond volgepompt!
-Presteer beter en bouw spiermassa!

agmatine icm hard!? iemand geprobeerd?

Geeft inderdaad een geweldige pomp die combinatie!

Ik had vorige week toen Agmatine nog op de site stond al een order geplaatst, ik neem aan dat ik deze back-order morgen thuis kan verwachten? :thumb:

yes. :) !

-Leon

Ik heb m'n nieuwe voorraad binnen!! :D

Viel me wel op dat er bij deze batch gebruik is gemaakt van ander soort caps? Iets kleiner en niet meer doorzichtig. Ik neem aan dat de inhoud per cap niet veranderd is? Klein detail natuurlijk, ik vond de vorige caps al klein zat :p

Ik heb m'n nieuwe voorraad binnen!! :D

Viel me wel op dat er bij deze batch gebruik is gemaakt van ander soort caps? Iets kleiner en niet meer doorzichtig. Ik neem aan dat de inhoud per cap niet veranderd is? Klein detail natuurlijk, ik vond de vorige caps al klein zat :p

Nee hoor, niks aan veranderd. :)

-Leon

ik had nog een half potje agmatine staan, nou ben ik zondag weer begonnen met de dagelijkse hoeveelheid in de ochtend en voor de training in te nemen. maar nou merk ik dat ik deze week echt stukken meer spierpijn heb dan normaal, mijn oefeningen en voeding zijn hetzelfde gebleven als de weken hiervoor, niks anders gedaan als normaal (op mischien wat meer reps na in vergelijking met vorige week ofzo)

heeft dit verband met de Agmatine?

ik had nog een half potje agmatine staan, nou ben ik zondag weer begonnen met de dagelijkse hoeveelheid in de ochtend en voor de training in te nemen. maar nou merk ik dat ik deze week echt stukken meer spierpijn heb dan normaal, mijn oefeningen en voeding zijn hetzelfde gebleven als de weken hiervoor, niks anders gedaan als normaal (op mischien wat meer reps na in vergelijking met vorige week ofzo)

heeft dit verband met de Agmatine?

Misschien harder getraind door de Agmatine? :D Nee, zonder gekheid. Agmatine en meer spierpijn is niet bekend verder. Waarschijnlijk gewoon een zwaardere training gehad! :)

-Leon

Terug
Naar boven