MuscleMeat

aids patienten aan HGH

indigojup

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
een kennis van me had overlaatst een heleboel belgische HGH voor een zeer goedkoop prijsje kunnen kopen,ik vroeg hem van hoe hij dat aan die prijs verkregen heeft.
hij vertelde me dat hij het kocht van iemand die aids had en er teveel van kreeg voorgeschreven en van hem overkocht.
mijn vraagje is of dat wel klopt,dat aids patienten HGH krijgen voorgeschreven ???

Ja, soms zelf nog andere anabole middelen ook.

• Topic Starter Topic Starter
dan moet ik maar eens wat aids patienten gaan leren kennen,als die vanalles krijgen voorgeschreven is het altijd wel handig om er een paar te kennen dan :)

Zo kan ik aan insuline raken want men vriend heeft diabetes. Moet je insuline eigenlijk in de frigo bewaren?

he bah :mad: waarom nou anadrol?

misschien als ie zegt dat die shizzle te sterk voor hem is dat ie wat test met proviron krijgt voorgeschreven...misschien nog wat pregnyl erbij tegen de atrofie enzo :D

• Topic Starter Topic Starter
he bah :mad: waarom nou anadrol?

misschien als ie zegt dat die shizzle te sterk voor hem is dat ie wat test met proviron krijgt voorgeschreven...misschien nog wat pregnyl erbij tegen de atrofie enzo :D
nee nee ze krijgen groeihormoon voorgeschreven en naar het schijnt VEEL,en de verzekering komt er tussenbeide,dus wat die aidspatient te veel krijgt gewoon overnemen voor een goedkoop prijsje,de rest regel je er zelf wel voor:D

ik denk van niet,ken ook iemand met diabetis en hij neemt zijn spuitje en dosis altijd mee in een tasje.

insuline altijd in de frigo bewaren! eens geopend zijn ze 30 dagen goed uit de frigo, maar insuline die niet direct het pennetje ingaat wel in de frigo bewaren :)

insuline altijd in de frigo bewaren! eens geopend zijn ze 30 dagen goed uit de frigo, maar insuline die niet direct het pennetje ingaat wel in de frigo bewaren :)

Daar zeg je iets, ik heb hier al ongeveer 1 jaar een ampul achtig iets van novorapid liggen voor in een pen, nooit in de frigo gezet. Nog goed? zoja hoe lang nog?

Daar zeg je iets, ik heb hier al ongeveer 1 jaar een ampul achtig iets van novorapid liggen voor in een pen, nooit in de frigo gezet. Nog goed? zoja hoe lang nog?

ik durf er geen antwoord op geven ... ik betwijfel of de werkzaamheid nog wel 100% intact is dan...

registreer je een op een aids forum ofzo :d

:roflol:

Is waarschijnlijk een koeltasje. Insuline moet je wel koud (koelkast ;)) bewaren. Best served cold. ;)

Edit;

Is al opgemerkt. :)

eens geopend is het 30 dagen goed op kamertemperatuur en moet het niet in de koelkast (staat toch zo in de bijsluiter). maar de volle niet gebruikte cartridges moeten in de koeling

Terug
Naar boven