Fitness Seller

Al 2 dagen last van onderrug na deadlift

they23

Advanced Bodybuilder
Waardering
24
Is dat normaal als je nog niet gevorderd bent? Normaal heb ik er niet zo'n last van (deed eerst 60 kg), afgelopen woensdag 75 kg gedaan, ging goed, maar nu heb ik echt last aan mijn onderrug. Vanmorgen bij het opstaan kon ik niet eens normaal overeind komen, nu gaat het wel weer maar toch?

Ik hou deze aan als uitgangspunt:
http://www.youtube.com/watch?v=0JYCvtNKWc8&feature=player_embedded#at=20

Dit is toch de juiste uitvoering (Ik doe hem exact zoals op de video)?

is dit normale spierpijn, of heb ik het gewoon overbelast? Ik had wat zitten zoeken naar vergelijkbare topics, maar toen kwam het erop neer dat mensen een verkeerde houding hadden.

Als het alleen spierpijn is dan is dat normaal. In het begin zal je veel spierpijn hebben van het deadliften, maar dat went snel.

• Topic Starter Topic Starter
Een zeurende pijn wanneer ik buk, of iets probeer op te tillen. Bij een lichter gewicht had ik minder last dan nu, maar 75 kg voelde heerlijk tijdens het trainen gister (4*10).

Een zeurende pijn wanneer ik buk, of iets probeer op te tillen. Bij een lichter gewicht had ik minder last dan nu, maar 75 kg voelde heerlijk tijdens het trainen gister (4*10).

Voelt het als spierpijn, of als een andere pijn, of weet je het niet echt? Voel je het als je je onderrug aanspant? Zit nu toevallig ook met flinke spierpijn in mn erector en hamstrings, gewoon zo min mogelijk bukken ;)

Bij DLen heb ik altijd het idee dat als je wat fout doet, het niet in je onder maar bovenrug schiet??? Onderrug is puur spierpijn... Denk dus gewoon spierpijn, opa gevoel is normaal! Bukken is een b*ch :P

• Topic Starter Topic Starter
Was blijkbaar alleen spierpijn, na een nachtje slapen is het nu ineens weg! Gelukkig, kan ik zo zonder zorgen mezelf lekker uitleven in de sportschool.

dan is je rug overbelast ...
heb ik ook een keer gehad
je moet gewoon een afspraak maken bij de fisio
dan komt het allemaal goed ;)

dan is je rug overbelast ...
heb ik ook een keer gehad
je moet gewoon een afspraak maken bij de fisio
dan komt het allemaal goed ;)

Hahahahaaha wat is dit nou voor kansloze post, hij zei een week geleden (laatste post in dit topic, voor jou) dat het maar gewoon spierpijn was :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven