Fitness Seller

al 2 weken diarree

Bezoekers in dit topic

mm ok, vraag me nog altijd af hoe actieve kool diarree kan verminderen. Ik weet dat stoffen er zich aan hechten, geeft het zo de stoelgang meer volume dan?
 
Ja, het is vrij logisch.
 
mm ok, vraag me nog altijd af hoe actieve kool diarree kan verminderen. Ik weet dat stoffen er zich aan hechten, geeft het zo de stoelgang meer volume dan?
ja.

het is echt een must-have voor in je koffer op vakantie ook.
je krijgt er wel zwarte drollen van, maar dat is na 1 dag weer weg. echt super spul. je kunt het gewoon vrij kopen bij drogisten enzo
 
Gaat het dan ook niet binden aan stoffen die je lichaam nodig heeft? Mineralen, vitaminen enz..?
 
Gaat het dan ook niet binden aan stoffen die je lichaam nodig heeft? Mineralen, vitaminen enz..?

Zou kunnen maar in feite neem je het alleen tijdelijk zodat je niet meer hoeft te rennen.
 
Denk dat probiotica een betere oplossing is, maar die actief kool reserve dan moest t zijn
 
Jonge neem eerst maar ff die norit. Kost geen reet maar bijzonder effectief. als je na 2 dage nog aan de racekak bent, kun je altij nog naar de dokter
 
Als je 2 weken diarree hebt, dan gaat norit niets oplsossen waarschijnlijk. Want het heeft een oorzaak. En actief kool gaat alleen werken wanneer je t inneemt.
 
Laatst bewerkt:
Twee weken is wel erg lang dude..
Probiotica zit ook in melkproducten zoals yakult. Kijk maar eens in de supermarkt, heb je zat van die flesjes met probiotica.
 
Twee weken is wel erg lang dude..
Probiotica zit ook in melkproducten zoals yakult. Kijk maar eens in de supermarkt, heb je zat van die flesjes met probiotica.

Niet alle probiotica is er werkzaam tegen. Hangt van de stam af. De stam in yakult is vooral tegen contipatie.
 
het is nog steeds niet over ga denk norit halen, weet jullie of ze in kruidvat norit verkopen???
 
"De effectiviteit van geactiveerde kool bij diarree is dubieus; bovendien kan voortgezet gebruik leiden tot verminderde resorptie van bepaalde medicamenten en een tekort aan vitaminen en enzymen. Het gebruik van geactiveerde kool bij diarree wordt daarom afgeraden."

[Link niet meer beschikbaar]
 
Niet alle probiotica is er werkzaam tegen. Hangt van de stam af. De stam in yakult is vooral tegen contipatie.

Oh dat weet ik allemaal niet, ik weet wel dat mijn darmen/maag blij worden van mijn aldi-probiotisch spul.
 
update

sinds 1 dag is mijn miscelar casseine proteine smaak vanilla op en ben dus overgestapt op zelfde product alleen met de smaak chocolade

morgens naar de plee geweest en een heerlijke harde drol uitgeperst wat voelt dat goed zeg tering en sinds vanmorgen nog geen 1 keer naar de wc geweest dus ik denk dat ik mijn lichaam niet tegen vanilla kan ofzo

voor de rest eet ik elke dag het zelfde enige wat nu veranderd is die vanilla naar choco smaak dus dat was het probleem

huraayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
 
nou fijn dat je weer goed kunt kakken ts :D
 
Als hij salmonella vergiftiging had dat was hij niet in staat om achter z'n pc te zitten.
Ik heb het gehad en was in 2-3 dagen 7kg kwijt en in week maar 1 kom soep gegeten en uiteindelijk 9kg afgevallen.
Kwam door het eten van veel halfgebakken tartaar.
 
Ik raad je aan om naar de dokter te gaan.
Ik had dit ook, zelf nog langer en bij mij zit er gewoon de kans in dat het een erfenlijke ziekte is die in de familie zit. Dus ik raad de dokter aan, maar stel dat je dat nog even wilt uitstellen:

Kijk is naar de hoeveelheid eiwitten dat je binnenkrijgt in verhouden met de rest. Want een te grote hoeveelheid eiwitten kan voor diarree zorgen.
Heb je genoeg goeie vezels binnen per dag?
Neem je gainers? Want ik heb overtlaatst hier iets op het forum gelezen (dus of het waar is weet ik niet), dat sommige mensen gewoon schijterij krijgen van gainers, de reden ervan weet ik niet meer, maar het met een complexe iets te maken:rolleyes:.
Zie dat je alles van je voeding opschrijft of je voedingsschemaals je dat hebt goed opvolgt en kijk of je niet op iets van eten reageert, het kan zijn dat je lichaam bepaalde dingen niet zo goed "accepteerd", een voorbeeld hiervan zijn pepers.
Zie dat je voldoende drinkt, want anders kan je uitdrogen.
Eet je voldoende groenten en fruit?
...

Maar ik raad je toch aan om naar de dokter is te gaan!
 
Back
Naar boven