- Waardering
- 666
vandaag weer een beetje tegenslag gehad in de gym , ik moet zeggen ik ervaar een abnormale pomp tijdens het trainen, maar ik ben echt zwakker dan ooit, zelfs als ik nog ma 22kg halters uit de rek haal voelen ze al alsof het 30 ers zijn. ik ga een dezer dagen eens bij de dokter langsgaan, want ik krijg echt zenuwen ervan. in een kuur moet de kracht vooruit en niet achteruit gaan! eigenlijk moest ik niet veel sterker meer worden naar men zin, want ik pak normaal al redelijk zware gewichten, maar de laatste tijd gaat het echt erbarmelijk met me, schouderdrukken met 26kg pussyhalters enzo, dit gaat men verstand echt teboven.
is het niet toevallig zo dat de abnormale pomp je ervan weerhoudt om zwaarder te pakken?
veel voorkomend probleem aan het begin van een cycle, zoals met dianabol, kan je wel eens last hebben van een gruwelijke pomp, zo gruwelijk dat je niet verder kan.
Ik had het ook met die anavar de eerste paar x, mijn schouders stonden wreed in de fik en zaten zo volgepompt waardoor ik niet zwaarder kon.
(voelde wel heerlijk trouwens, net klaarkomen, maar dan toch ff anders
)Ik denk niet dat jij daar last van hebt want het is een vrij herkenbaar probleem, maar het zou kunnen....