Fitness Seller

Al na één injectie met testosteron is je cholesterolspiegel ontregeld

Gast 83013

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
894
Lengte
1m90
http://www.ergogenics.org/testokuur.html

en de originele bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22433938

Maar als ik dan dat artikel zie en dan voornamelijk deze 2 grafieken:

500mgtchol.gif

500mgtchol3.gif

Dan kan je cholestrol spiegel dus ook gewoon dalen? En je word er dus gezonder van? :o

Studie wijst enkel totaal cholesterol aan.
Ook wel leuk dat op ergogenics een middel wordt aangeboden dat cholesterol kan verlagen.:rolleyes:

Heb mijn cholesterol gemeten voor, tijdens en na aas gebruik en mijn cholesterol was en is gewoon in orde.

als je HDL daalt en ldl n vldl blijft gelijk, dan daalt je cholesterol ja, maar de ratio is chol/HDL is belangrijk.

Heb mijn cholesterol gemeten voor, tijdens en na aas gebruik en mijn cholesterol was en is gewoon in orde.

Totaal cholesterol? Die blijft bij mij ook wel oke maar verhouding LDL/HDL is niet best. Dat herstelt wel weer maar dat na een kuur LDL/HDH verhouding nog helemaal normaal is vind ik moeilijk te geloven.

hangt ook van welke dosis je neemt. een groot verschil tussen HRT dosis en kuurdosis. ik neem soms lange periodes 125mg testosteron per week (langer dan een jaar) en heb dan de perfecte cholesterolspiegels. hier mijn waardes en ik heb vroeger nog een totaal cholesterol ven meer dan 220 gehad.
HDL-cholesterol 51 mg/dL (35-55)
LDL-cholesterol 73 mg/dL (115)
Cholesterol totaal 132 mg/dL (190)

Ymir, mijn bloedwaardes zijn geprikt door de huisarts voordat ik ging kuren, tijdens de kuur zijn ze gemeten bij het vuMC en na mijn kuur weer door de huisarts.
Geen afwijkende cholesterol waarden gehad @ 325 test + 200 deca e/w.
Alleen T3 en testosteron waarden schoten de pan uit. :D

Ymir, mijn bloedwaardes zijn geprikt door de huisarts voordat ik ging kuren, tijdens de kuur zijn ze gemeten bij het vuMC en na mijn kuur weer door de huisarts.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? gewoon gezegd dat je zou kuren en je waardes eerst wou weten?

Aan mijn huisarts verteld dat ik graag bepaalde bloedwaardes wilde weten, omdat ik mijn dieet samen met een professional wilde samenstellen en wilde personaliseren op mijn bloedwaardes.
Mijn huisarts was er niet zo happig op, maar heeft er toch mee ingestemd (het is niet zo'n groot bloedonderzoek geworden als dat ik heb gehad bij het VuMC, maar ontstekingswaardes en cholesterol zijn wel via het bloedonderzoek van de huisarts gemeten.

Nadat ik bij het VuMC ben geweest en klaar was met kuren (weet niet meer precies hoe lang ik heb gewacht, volgens mij enkele weken tot maanden na de PCT) en ben toen weer naar de huisarts gegaan en gezegd dat ik nogmaals die bloedwaardes wilde testen om te kijken of mijn persoonlijke dieet invloed had op bloedwaardes.
Had toen wel een invaller en die wilde dat toen niet voor mij regelen, omdat zij bang was dat ik dat ging gebruiken om bepaalde middelen te nemen, nadat ik beloofd had dat niet te doen, was het ok.

cholesterol is persoonsgebonden. kan dus zijn dat je door die kuur geen afwijkende cholesterolwaardes hebt gekregen. is trouwens ook geen zware kuur.

Was een reactie op het artikel, dat na 1 injectie testosteron je cholesterol spiegel al ontregeld is.
Dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.

Aan mijn huisarts verteld dat ik graag bepaalde bloedwaardes wilde weten, omdat ik mijn dieet samen met een professional wilde samenstellen en wilde personaliseren op mijn bloedwaardes.
Mijn huisarts was er niet zo happig op, maar heeft er toch mee ingestemd (het is niet zo'n groot bloedonderzoek geworden als dat ik heb gehad bij het VuMC, maar ontstekingswaardes en cholesterol zijn wel via het bloedonderzoek van de huisarts gemeten.

Nadat ik bij het VuMC ben geweest en kloonaar was met kuren (weet niet meer precies hoe lang ik heb gewacht, volgens mij enkele weken tot maanden na de PCT) en ben toen weer naar de huisarts gegaan en gezegd dat ik nogmaals die bloedwaardes wilde testen om te kijken of mijn perslijke dieet invloed had op bloedwaardes.
Had toen wel een invaller en die wilde dat toen niet voor mij regelen, omdat zij bang was dat ik dat ging gebruiken om bepaalde middelen te nemen, nadat ik beloofd had dat niet te doen, was het ok.

Wat heeft dat gekost bij de VuMC?

Een retourtje Amsterdam.
Word gewoon vergoed via de verzekering, even naar de anabolen poli zoeken, aanmelden kan via internet (interne geneeskunde).

Oke, komt wel goed dan! :)

Terug
Naar boven