MuscleMeat

Alcohol na een kuur?

jncreations

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Dus dat is mijn vraag, nu heb ik niks kunnen terugvinden met de zoekfunctie. Dus echt specifiek na een kuur en dit gaat dan om de volgende inschatting.
1-6 winny
7-9 nolva
week 10 op vakantie (6 weken lang), Mid/Heavy drinking.
Iemand in dezelfde situatie belandt? Schadelijker dan normaal Mid/Heavy drinking?

P.S. Mijn situatie, meer tijd om beter eten te kopen en nog gezonder voedsel te kopen (Dus ik blijf op me voedsel letten). En trainen blijf ik in de vakantie doen. (De bestemming is als een 2e thuis) dus alleen in de avond zondigen..

Laatst bewerkt:
Voeding in je vakantie?
Doei gains

Zou de kuur dan na de vakantie plannen.

Na een kuur probeer je zoveel mogelijk massa te behouden. Dan nog redelijk veel drinken. (Hoogstwaarschijnlijk minder goed eten en weinig trainen) Dat voor 6 weken lang, zal zeker niet in je voordeel zijn mbt tot herstel en het vasthouden van je gains.

• Topic Starter Topic Starter
Zou de kuur dan na de vakantie plannen.

Na een kuur probeer je zoveel mogelijk massa te behouden. Dan nog redelijk veel drinken. (Hoogstwaarschijnlijk minder goed eten en weinig trainen) Dat voor 6 weken lang, zal zeker niet in je voordeel zijn mbt tot herstel en het vasthouden van je gains.

Ehm in mijn situatie, meer tijd om beter eten te kopen en nog gezonder voedsel te kopen (Dus ik blijf op me voedsel letten). En trainen blijf ik in de vakantie doen. (De bestemming is als een 2e thuis) dus in de avond zondigen .. You know how it goes...

Maar hets meer of het schadelijker is dan normaal Mid/Heavy drinkin? iemand?

Laatst bewerkt:
Kuren en alcohol gaat niet samen, maak een keuze kuren en nooit meer drinken of lekker zuipe :S

Kuren en alcohol gaat niet samen, maak een keuze kuren en nooit meer drinken of lekker zuipe :S
Die keuze stel ik nog liever uit, ik probeer geen proff carriere te volgen. Maar mijn vraag is meer betrekking of het schadelijker is NA de kuur dan normaal Mid/Heavy drinking.

Die keuze heb je als je begint met kuren, als je hem wilt uitstellen moet je niet kuren.

Maar of het schadelijker is dan normaal (Volgens mij niet) maar zeer, zeer zeker niet aan te raden na een kuur en dat voor 6 weken lang!

Waarvoor kuur je dan? Als het niet uitmaakt of je, je gains niet behoud.

Schadelijk of niet, het heeft gewoon geen zin zoveel te drinken na een kuur. Alcohol is altijd schadelijk. En als je dat artikel hebt gelezen staat er ook iets in met de hormoonhuishouding, na een kuur zou ik daar ook zoveel mogelijk van afblijven.

(Correct me if i'm wrong)

Waarvoor kuur je dan? Als het niet uitmaakt of je, je gains niet behoud.

Schadelijk of niet, het heeft gewoon geen zin zoveel te drinken na een kuur. Alcohol is altijd schadelijk. En als je dat artikel hebt gelezen staat er ook iets in met de hormoonhuishouding, na een kuur zou ik daar ook zoveel mogelijk van afblijven.

(Correct me if i'm wrong)
Ik zeg niet dat het me niet uitmaakt, alleen ik kuur niet om te gainen maar het is een cutkuur.

Winny > slecht voor lever, nolva > slecht voor lever, alcohol > slecht voor lever... Do the math.

Tuurlijk is dat veel slechter voor je dan wanneer je niet net een kuur met 17aa gehad hebt.

Daarbij dus ook nog het slechte effect op je gains.

Ik weet trouwens niet wat je gaat drinken, maar bier (hop) is, als ik het goed heb begrepen, ook nog eens oestrogeen.

Allemaal geen goede combi. Zou het dus niet doen. Kuurtje uitstellen tot een paar weken na je vakantie, als je lever weer herstel is.

2 jaar kuren is gezonder dan drinken ofwa

Dat zal je per situatie moeten bekijken. Ik denk dat je beter 2 jaar kuurt (zonder orals en tren) dan dat je je 2 dagen per week ter pletter zuipt.

//ontopic
Als je van plan bent in je nakuur te gaan drinken, waarom ga je dan die kuur überhaupt doen? Doe dan die kuur niet, ga feesten en kijk daarna wanneer je bodybuilding weer serieus kan oppakken.

Je lever herstelt na zo'n kuur niet binnen een paar weken. Dus neem de raad van de personen hierboven aan en ga of niet drinken tijdens je vakantie of niet kuren voor je vakantie.

Ach laat ts lekker zuipen gasten ken ze maar zat die het doen net na de kuur of ook gewoon vol in de kuur enja wel janken natuurlijk dat ze een fysiek hebben dat er voor geen meter uitziet.

Dus bb en kuren gaat gewoon niet samen met zuipen bro maak je keuze.

Terug
Naar boven