AndroidHealthClinic

alcohol tijdens kuur ? wie doet het ?

Ik drink altijd nog minstens 1 wijntje voor het slapen gaan.
Kuur of geen kuur.

je zal echt geen spier verliezen door wat alcohol, je bent immers zo anabool als wat.
maar dat is niet je enige zorg (als het goed is), je zal vooral aan je gezondheid moeten denken: lever, bloeddruk en dat soort dingen. daarom beter geen alcohol in je kuur.

helemaal mee eens!! als je volgende dag gewoon weer goed eet is niks aan de hand !!

Denk dat het niet kwaad kan, niet dat ik ervaring heb met het drinken van alcohol en/of AAS.

Licht er aan hoeveel je drinkt. Maar ik neem aand at jij bedoeld in het weekend 3 of 4 biertjes

ik heb helemaal geen verstand van kuren en dat soort dingen, ik weet wel dat je met anabolen en vergelijkbare stoffen byzonder voorzichtig moet zijn en goed moet weten en nadenken wat de bijwerkingen zijn en wat het effect is.
zo bestaan er pillen die wonderen verrichten en tegelijkertijd je ballen vernielen
zoals een goede bekende van mij dat overkomen is, en dat kan niet jullie bedoeling zijn.
ik weet wel zeker dat bij elke vorm van medicijn, kuur of zoiets alcohol taboe is!!

No alcohol for me.

val tijdens het stappen altijd wel af.. als ik 8 uur bezig ben met uitgaan dan verlies ik wat vocht en eet ik niet om de zoveel uur.

maar eet het er gelukkig ook zo weer aan:)

Ik lijk een pak magerder na een nachtje drinken tijdens een kuur. Ik was vroeger altijd mager en heb nooit meer dan 6 % vetpercentage gehad. Tijdens een kuur is veel van de massa die ik aankom dus vocht, en dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik wat alcohol drink, alcohol droogt je enorm uit (zie nadorst..).
Heb er ook al enkele discussies over gehad in de gym en ik vermoed dat de meesten, die toch een hoger gemiddeld vetpercentage hebben, hier minder last van ondervinden omdat het vet tussen de spieren niet verdwijnt, enkel het vocht van de kuur.
Wat mij betreft kan je met "magere" genen beter van de alcohol blijven als je je de winst van je kuur niet te snel wil verliezen. Ik Train nu al bijna 10 jaar, en elke keer ik me laat verleiden te drinken, lijk ik de dag erna leeggezogen.
Ik moet wel zeggen dat ik hier bij primo veel minder last van heb dan bijvoorbeeld testo.

Ben eigenlijk benieuwd of degenen die net als ik snel afvallen van alcohol, ook weinig vet hebben? en natuurlijk ook dat die anderen die blijkbaar niets verliezen door te drinken, een wat hoger vetpercentage hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Ik lijk een pak magerder na een nachtje drinken tijdens een kuur. Ik was vroeger altijd mager en heb nooit meer dan 6 % vetpercentage gehad. Tijdens een kuur is veel van de massa die ik aankom dus vocht, en dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik wat alcohol drink, alcohol droogt je enorm uit (zie nadorst..).
Heb er ook al enkele discussies over gehad in de gym en ik vermoed dat de meesten, die toch een hoger gemiddeld vetpercentage hebben, hier minder last van ondervinden omdat het vet tussen de spieren niet verdwijnt, enkel het vocht van de kuur.
Wat mij betreft kan je met "magere" genen beter van de alcohol blijven als je je de winst van je kuur niet te snel wil verliezen. Ik Train nu al bijna 10 jaar, en elke keer ik me laat verleiden te drinken, lijk ik de dag erna leeggezogen.
Ik moet wel zeggen dat ik hier bij primo veel minder last van heb dan bijvoorbeeld testo.

Ben eigenlijk benieuwd of degenen die net als ik snel afvallen van alcohol, ook weinig vet hebben? en natuurlijk ook dat die anderen die blijkbaar niets verliezen door te drinken, een wat hoger vetpercentage hebben?

ik heb precies hetzelfde , de dag na het drinken , ben ik ook 2 kilo kwijt ofzo , maar ik kuur nog nie wordt dat met kuur nog erger ?

Als je kuurt moet je er gewoon serieus voor gaan!

En niet lopen kloten met, ach 2 biertjes kan wel, 3 baco kan vast geen kwaad.

Ok, het zal allemaal niet zo'n vaart lopen misschien, maar goed is het niet!

Het is gewoon doodzonde dat als je lekker bezig bent je je versnapert aan dit soort dingen..
Voor mij GEEN alcohol tijdens een kuur, en erna ook weinig eigelijk..

wat nou als je nu 2dagen begint aan de kuur en vnv een biertje wilt drinken? dat kan toch geen kwaad? ( k heb probolan 50 btw)

Kan geen kwaad, biertjes kunnen je test omzetten naar oestrogeen en je lever vind het niet zo fijn maar het is niet dat je ook maar iets merkt als je dit weekend gaat drinken

In de bulk drink ik bij mijn cheatmeal soms wel eens 1 glaasje wijn. Dat kan weinig kwaad.

Volle bak aan de zuip is vrij onverstandig... maar dat zal geen verrassing zijn

In de bulk drink ik bij mijn cheatmeal soms wel eens 1 glaasje wijn. Dat kan weinig kwaad.

Volle bak aan de zuip is vrij onverstandig... maar dat zal geen verrassing zijn

Zal echt niks uit maken denk ik man.. Of je nou een paar biertjes wel of niet drinkt

Na bijna 7 jaar is dit topic plots weer alive and kicking :)

• Like
Waarderingen: GruX
Dat bump. Gestopt met alcohol toen ik met bb begon, ain't gonna be a 5%er if you're not doing whatever the f**k it takes goddammitt!!1

Terug
Naar boven