Fitness Seller

alcohol tijdens kuur ? wie doet het ?

alcohol tijdens een kuur is gewoon een teken van gebrek aan discipline.
Wat een onzin.
Dus als ik in mijn kuur op mijn verjaardag twee glazen wijn drink, heb ik een gebrek aan discipline?
Als iemand een glas bier per week drinkt in zijn kuur is het een gebrek aan discipline?
Dat is geen gebrek aan discipline. Jij vindt het een gebrek aan discipline.
Want het kan prima namelijk.

Makkelijk praten als je 10 weekjes on bent :o

Ik vind het ook een gebrek aan discipline eerlijk gezegd, kijk 1 of 2 glaasjes moet wel kunnen.. Maar 10 biertjes ofzo is wel een gebrek aan discipline imo..

Heb het alcohol drinken sowieso nooit echt begrepen, qua smaak niet en qua effect niet.

Hoezo als je 10 weken on bent? Ik vind het ook makkelijk en ben al langer dan een half jaar voordat ik ging kuren gestopt met alcohol:o

Toen ik net begon met trainen heb ik ook voor een lange tijd geen alcohol meer gedronken maar nu drink ik gewoon een wijntje wanneer het kan. Ik drink mezelf niet dronken of aangeschoten natuurlijk. Ik zie het al voor me :roflol: dronken de pamper verschonen xD dat kan ik natuurlijk niet maken....

Toen ik net begon met trainen heb ik ook voor een lange tijd geen alcohol meer gedronken maar nu drink ik gewoon een wijntje wanneer het kan. Ik drink mezelf niet dronken of aangeschoten natuurlijk. Ik zie het al voor me :roflol: dronken de pamper verschonen xD dat kan ik natuurlijk niet maken....
Een consumptie of 2 is dan ook niet zo erg, maar veel doen het toch wel gekker dan dat:o

Als ik die foto's op Facebook voorbij zie komen van festivals hebben de meeste juicers wel meer dan 2 consumpties op :bierbang:

Ik gebruik altijd alcohol om men injectie site te ontsmetten nog nooit problemen mee gehad ?

Je hebt er genoeg die het doen. Vaak ook nog coke en andere drugs, gaan vaak in een hemdje uit en zijn helemaal rood omdat hun bloeddruk waarschijnlijk de pan uit vliegt.

Terug
Naar boven