mikeybb
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m77
Management wilt niet dat fedor tegen hem vecht omdat ze hem een steroid freak vinden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Management wilt niet dat fedor tegen hem vecht omdat ze hem een steroid freak vinden

Coleman, Randleman, Herring... genoeg steroid freaks waartegen hij gevochten heeft.Management wilt niet dat fedor tegen hem vecht omdat ze hem een steroid freak vinden
Coleman, Randleman, Herring... genoeg steroid freaks waartegen hij gevochten heeft.

Coleman, Randleman, Herring... genoeg steroid freaks waartegen hij gevochten heeft.

Oké "Magiciano".

Tegen Barnett heeft hij nooit gevochten, en Silvia kan je ook geen steroid freak noemen.Was niet om je te verbeteren of iets dergelijks
In tegendeel, om je argument te versterken![]()
Tegen Barnett heeft hij nooit gevochten, en Silvia kan je ook geen steroid freak noemen.
Steroid user is Sylvia wel, maar het woord steroid-freak komt niet bij me op als ik zo eens naar die vormeloze zak aardappelen kijk. Maargoed, waar lullen we eigenlijk ook over.Klopt, Barnett werd positief getest in in California vorig jaar, twee weken voordat hij tegen Fedor moest vechten.
En Silvia is ook positief getest, en heeft dit ook toegegeven...
Ik weet niet of Overeem minder kan hebben dan Fedor, maar ik zou hem wel graag vernietigd zien door Rogers. Rogers is eigenlijk ook best een arrogante kerel, maar om 1 of andere reden mag ik hem wel. Ik hou ook wel van zijn sT van vechten. Hoog tempo, veel ritme, bijna altijd voorwaarts bewegen en dropping bombs.Ik denk dat Brett Rogers hem vernietigd. Hij kan de stoten toch wat minder goed hebben dan Fedor. En Brett Rogers gaf toch een paar keer een stevige stoot aan Fedor. Overeem ligt dan al plat denk ik.