XXL Nutrition

Alistair Overeem Training For Brett Rogers

Zo zie pas hoe groot die gast wel niet is.
Ben benieuwd naar dit gevecht

fedor kickt zijn ass

Ha, al zou t gevecht plaatsvinden... dan nog maakt Alistair geen kans. Helaas, maar het is zo. Maar blijf er bij, t is een pracht vechter.

Tegen Barnett heeft hij nooit gevochten, en Silvia kan je ook geen steroid freak noemen.

Klopt, Barnett werd positief getest in in California vorig jaar, twee weken voordat hij tegen Fedor moest vechten.
En Silvia is ook positief getest, en heeft dit ook toegegeven...

Ik denk dat Brett Rogers hem vernietigd. Hij kan de stoten toch wat minder goed hebben dan Fedor. En Brett Rogers gaf toch een paar keer een stevige stoot aan Fedor. Overeem ligt dan al plat denk ik.

Klopt, Barnett werd positief getest in in California vorig jaar, twee weken voordat hij tegen Fedor moest vechten.
En Silvia is ook positief getest, en heeft dit ook toegegeven...
Steroid user is Sylvia wel, maar het woord steroid-freak komt niet bij me op als ik zo eens naar die vormeloze zak aardappelen kijk. Maargoed, waar lullen we eigenlijk ook over.

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Ik denk dat Brett Rogers hem vernietigd. Hij kan de stoten toch wat minder goed hebben dan Fedor. En Brett Rogers gaf toch een paar keer een stevige stoot aan Fedor. Overeem ligt dan al plat denk ik.
Ik weet niet of Overeem minder kan hebben dan Fedor, maar ik zou hem wel graag vernietigd zien door Rogers. Rogers is eigenlijk ook best een arrogante kerel, maar om 1 of andere reden mag ik hem wel. Ik hou ook wel van zijn sT van vechten. Hoog tempo, veel ritme, bijna altijd voorwaarts bewegen en dropping bombs.

ik snap dan niet zo fedor's management hem wel tegen Barnett wil laten vechten, want die is zelfs nog betrapt...

het zal misschien ook wat mee te maken hebben dat strikeforce de fedor hype zo lang mogelijk wil rekken (en hij volgens mij een contract heeft voor 3 partijen).

dus nog 1tje tegen fabricio en dan overeem pakken voor de title.
ben benieuwd wat er gebeurt als rogers wint van overeem.

Terug
Naar boven