Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tis eigenlijk wel een sympathieke vent zo, die rogers, dat vond ik niet postfight met fedor.
maar ja er is zoveel smacktalk altijd, dat hoort er ook bij voor sommigen.
tis eigenlijk wel een sympathieke vent zo, die rogers, dat vond ik niet postfight met fedor.
maar ja er is zoveel smacktalk altijd, dat hoort er ook bij voor sommigen.
Ik kan die postfight-comments op de Fedor kamp wel hebben van Rogers. Oké, hij slaat imo de plank wel mis, maar je merkt aan alles wat die kerel zegt dat hij gewoon gebrand staat om een goede performance neer te zetten. Hij is imo ook niet de man die een kamp zal proberen te ontwijken. Het is meer vanuit een oprechte teleurstelling dat hij zo reageert denk ik.
Ik denk trouwens dat veel vechters na een kamp met Fedor het gevoel hebben dat ze niet optimaal gepresteerd hebben. Ik reken dat ook tot 1 van de sterktes van Fedor. Hij is de meester in het mentale aspect tijdens een gevecht. Ik denk dat er zeker een aantal vechters geweest zijn die tijdens zo'n gevecht het idee gehad hebben controle te hebben over Fedor, tot er plots die ene stoot of submission kwam die ze over het hoofd zagen. Voor een ambitieuze vechter moet dat enorm frustrerend zijn. Zoveel kansen krijg je niet tegen Fedor.
mma-core.com heeft vaak de filmpjes de volgende dag op de website staan. De kwaliteit is niet geweldig, maar je kan het wel zien. Later in de middag zullen de nieuwsgroepen wel gevuld zijn