AndroidHealthClinic

Alistair overeem vs junior dos santos

Peiling Peiling Alistair overeem vs junior dos santos wie wint?

• Totaal stemmers
    153
Wat bedoel je met onbesproken gedrag? En ik heb net een paar partijen zitten kijken van JDS maar Alistair vind ik echt wel veel meer ALLROUND dan JDS?

Qua boksen super maar de rest is alistair toch veel beter.
Misschien is Overeem meer allround maar erg vloeiend vind ik het niet, vindt zijn spiermassa daarvoor in de weg zitten. Opstootjes met uitgaan bv.

Dat is de prijs die hij idd heeft betaald om heavyweight te worden. Het is idd veel minder soepel als je dat vergelijkt met partijen daarvoor. Daarentegen als hij je goed raakt brengt hij gelijk enorm veel schade aan.

Dat is de prijs die hij idd heeft betaald om heavyweight te worden. Het is idd veel minder soepel als je dat vergelijkt met partijen daarvoor. Daarentegen als hij je goed raakt brengt hij gelijk enorm veel schade aan.
Het is een andere stijl eigenlijk, en dat is kwestie van smaak. Toen hij 90-100kg (denk dat 100-105 veel natuurlijker is voor zijn bouw) woog vond ik hem veel sympathieker. Kijk het is tot dusver erg effectief en daar valt niets op af te dingen. Respect voor Overeem verder. Maar ik heb net even andere voorkeur. Al brengt hij leven in de brouwerij en is het voor Nederlandse MMa geweldig sowieso. En verder is het koffiedik kijken dit topic, we zullen zien!

Het is een andere stijl eigenlijk, en dat is kwestie van smaak. Toen hij 90-100kg (denk dat 100-105 veel natuurlijker is voor zijn bouw) woog vond ik hem veel sympathieker. Kijk het is tot dusver erg effectief en daar valt niets op af te dingen. Respect voor Overeem verder. Maar ik heb net even andere voorkeur. Al brengt hij leven in de brouwerij en is het voor Nederlandse MMa geweldig sowieso. En verder is het koffiedik kijken dit topic, we zullen zien!

Ja dit maakt ook veel sence.:rolleyes:

Qua boksen super maar de rest is alistair toch veel beter.

qua cardio en voetenwerk is jds stukken beter. JDS zou zo meekunnen als top 50 pro-boxer.

Ze kunnen beide winnen, het is een beetje muay thai vs engels boxen.

Hangt ook een beetje af hoe goed jds hersteld is van zijn operatie. Er zijn er genoeg die hun 1ste wedstrijd na een operatie flink de mist in gaan.

Hij kwam eerst zeker veeeeeel sympathieker over als vechter toen hij nog niet zo heel zwaar gekuurd had dat ben ik met Jezza eens. Die opstootjes weet ik niets van maar daar hou ik niet van, daar had Badr ook een handje van.

Maar Mike Tyson was ook nooit symphatiek en toch hield ik van die man als vechter.

no homo:D

Hij kwam eerst zeker veeeeeel sympathieker over als vechter toen hij nog niet zo heel zwaar gekuurd had dat ben ik met Jezza eens. Die opstootjes weet ik niets van maar daar hou ik niet van, daar had Badr ook een handje van.

Maar Mike Tyson was ook nooit symphatiek en toch hield ik van die man als vechter.

Mike Tyson was uitzonderlijk. Geweldig (in zn prime dan). Maar het is ook niet zwart wit. En dat ik Overeem toen sympathieker vond bewegen e.d maakt nog niet meteen dat ik het nu nul vindt.

Hij word hier een beetje neer gezet net of is het een buiten proportionele slome kurende bodybuilder. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal wel mee vallen. En ik vind het een uitstekende vechter die zeer allround is.

Ik weet wel dat hij en zijn broer altijd op die housefeesten behoorlijk arro rondliepen. Maar zijn broer deed dat toch meer dan hij zelf. Die ging ook vaak behoorlijk los met snoepjes erbij.

Wat kunnen we eigenlijk nog van zijn broer verwachten?

Hij kwam eerst zeker veeeeeel sympathieker over als vechter toen hij nog niet zo heel zwaar gekuurd had dat ben ik met Jezza eens. Die opstootjes weet ik niets van maar daar hou ik niet van, daar had Badr ook een handje van. Maar Mike Tyson was ook nooit symphatiek en toch hield ik van die man als vechter. no homo:D

Snap dat sympathieker van jullie niet hoor. Leg eens uit. Begrijp ik het goed dat je dan ook een Ronnie Coleman niet sympathiek vind omdat hij zwaar heeft gekuurd? Zie niet in wat het 1 met het ander te maken heeft..

Zwaar gekuurd? hou jij nu toch eens op met die onzin. Heb je wel eens iemand gezien die zwaar gekuurd heeft? Misschien heeft hij z'n figuur te danken aan keihard trainen? kan dat ook?

Die opstoten is echt een monsterwapen zeg.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 12:41 ----------

Hij heeft toch laatst ook daar gevochten en gewonnen?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 12:42 ----------

Zwaar gekuurd? hou jij nu toch eens op met die onzin. Heb je wel eens iemand gezien die zwaar gekuurd heeft? Misschien heeft hij z'n figuur te danken aan keihard trainen? kan dat ook?

Denk je dat hij daarvoor niet zwaar getraind heeft. En nee het figuur wat hij nu heeft komt niet alleen door hard trainen inderdaad.

Ik weet wel dat hij en zijn broer altijd op die housefeesten behoorlijk arro rondliepen. Maar zijn broer deed dat toch meer dan hij zelf. Die ging ook vaak behoorlijk los met snoepjes erbij.

Wat kunnen we eigenlijk nog van zijn broer verwachten?

Arro omdat hij je geen handtekening wilde geven of dat ie uberhaupt geen oogcontact met je maakte omdat ie je niet zag staan? Echt ik lees overal vreselijk dom gelul van je, jankerd.

Terug
Naar boven