MuscleMeat

Alistair overeem vs junior dos santos

Peiling Peiling Alistair overeem vs junior dos santos wie wint?

• Totaal stemmers
    153
Uuuh nu ontopic heren, al het andere maar via pm ofzo. By the way... Ik stel een ring beschikbaar.

Geschoond.

Zijn er hier trouwens mensen die weleens geld inzetten op wedstrijden?
Een aantal dagen geleden kwam ik op zo een site en twijfelde toch wel even of ik niet in zou zetten op overeem vs brock. Meer voor de lol overigens aangezien ik geen 'gokker' ben en het maar met een klein bedrag zou doen.

Daar kan je idd niet meer veel van verwachten:D.

gruwelijke HL van Alistair

laatste partij tapte hij omdat hij slagen kreeg op de grond

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 13:16 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=bHrVBeIJ878

Waarom hebben ze toch altijd het meest lelijke mongoloide petje op na een partij?
Ik vind het trouwens wel erg snel gaan dat je na 1 partij winnen bij de ufc meteen voor de wereldtitel mag gaan aantreden.
Moeten we weer een half jaar wachten op een partij van Overeem...that sucks. Was het bij k-1 toch wel lekkerder flink wat partijen in een jaar van alle toppers.

wat ik al eerder zei:

"eerlijk gezegd zie ik overeem niet van jds winnen of iig 8 van de 10 keer wint jds. Wie ufc/mma goed volgt en wel wat verstand heeft van vechten ziet dat jds een outside fighter is. Hij tast eerst af zoekt zijn reach en stapt in en komt met dodelijke combinaties en stapt gelijk weer uit zodat zijn tegenstander hem niet vast kan pakken of counteren.

En overeem moet het juist hebben van close range fighting/striking. Hij zet je vast in een hoek en ramt op je los of komt met zijn dodelijk knieen. de Octagon heeft helaas geen hoeken. jds is ziekelijk snel met zijn handen is echt een techneut combinaties etc, voeten werk is topnotch en ko power daar is geen twijfel over. Daarbij komt ook nog dat hij nog een x-factor heeft want op de grond weten we niet wat hij kan.
Ik zie overeem alleen winnen door een lucky punch of een brock techniek te gebruiken. op jds af stormen en hem op de grond gooien en met zijn brute kracht hem vast zetten tegen de kooi en finishen ala brock vs frank mir 2."

Mijn hoofd zegt jds. mijn hart zegt jds en overeem. Vind jds toch een sympathieke gozer... dus ja mogen de beste winnen op die dag..

Voor degene die jds nog niet zo goed kennen hier een korte samenvatting enjoy ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XbDsiTk6aW0

Hoeveel KG weegt dos Santos momenteel?

wat ik al eerder zei:

"eerlijk gezegd zie ik overeem niet van jds winnen of iig 8 van de 10 keer wint jds. Wie ufc/mma goed volgt en wel wat verstand heeft van vechten ziet dat jds een outside fighter is. Hij tast eerst af zoekt zijn reach en stapt in en komt met dodelijke combinaties en stapt gelijk weer uit zodat zijn tegenstander hem niet vast kan pakken of counteren.

En overeem moet het juist hebben van close range fighting/striking. Hij zet je vast in een hoek en ramt op je los of komt met zijn dodelijk knieen. de Octagon heeft helaas geen hoeken. jds is ziekelijk snel met zijn handen is echt een techneut combinaties etc, voeten werk is topnotch en ko power daar is geen twijfel over. Daarbij komt ook nog dat hij nog een x-factor heeft want op de grond weten we niet wat hij kan.
Ik zie overeem alleen winnen door een lucky punch of een brock techniek te gebruiken. op jds af stormen en hem op de grond gooien en met zijn brute kracht hem vast zetten tegen de kooi en finishen ala brock vs frank mir 2."

Mijn hoofd zegt jds. mijn hart zegt jds en overeem. Vind jds toch een sympathieke gozer... dus ja mogen de beste winnen op die dag..

Voor degene die jds nog niet zo goed kennen hier een korte samenvatting enjoy ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XbDsiTk6aW0

vet filmpje

Waar ik benieuwd naar ben, los van wie gaat winnen, hoe Overeem qua cardio e.d is als die de 2e of een 3e ronde ingaat.

"The Reem" neemt revange voor het verlies van Gilbert.

JDS moet op boksen gaan. Kan toch niets voor de rest. Overeem walst gewoon over hem heen btw. Nog makkelijker dan hij bij Hari deed.

Laatst bewerkt:
je moeder is een troll

Terug
Naar boven