- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de krant haalt in het verleden met knokpartijen... En verder is die heel relaxed persoonlijk wat ik hoor maar daar ging het niet om. Dit is wel weer van een tijd terug overigens, volgens mij voor FPA tijd.Overeem.
trouwens waarom sommigen hem niet onbesproken vinden etc snap ik niet. Hebben ze wel eens met hem een gesprek gehad dan?
Overeem.
trouwens waarom sommigen hem niet onbesproken vinden etc snap ik niet. Hebben ze wel eens met hem een gesprek gehad dan?
Als hij op FPA is dan is hij altijd ontzettend relaxed naar iedereen, doet totaal niet arrogant of iets dergelijks. Ik denk dat het een gevalletje is hoge bomen vangen veel wind.
Ik denk dat hij JDS op een gegeven moment naar de grond kwakt en gaat meppen als een gek.

wat ik al eerder zei:
"eerlijk gezegd zie ik overeem niet van jds winnen of iig 8 van de 10 keer wint jds. Wie ufc/mma goed volgt en wel wat verstand heeft van vechten ziet dat jds een outside fighter is. Hij tast eerst af zoekt zijn reach en stapt in en komt met dodelijke combinaties en stapt gelijk weer uit zodat zijn tegenstander hem niet vast kan pakken of counteren.
En overeem moet het juist hebben van close range fighting/striking. Hij zet je vast in een hoek en ramt op je los of komt met zijn dodelijk knieen. de Octagon heeft helaas geen hoeken.
Ik zie overeem alleen winnen door een lucky punch of een brock techniek te gebruiken. op jds af stormen en hem op de grond gooien en met zijn brute kracht hem vast zetten tegen de kooi en finishen ala brock vs frank mir 2."
outside fighter is voor mij het type Sylvia.
JDS komt eerder af en toe naar binnen, combinatie, en terug uitstappen.
Het is eerder door zijn voetenwerk en timing dat hij niet/zelden geraakt wordt ipv door echt te outfighten imo.
Dat is idd een van de zaken waarvoor ik bang ben. De logge hw zonder enig gevoel van positiespel kun je ms tegen de cage drukken(Brock).
JDS daarentegen... Ik kan me geen fase herrineren wanneer hij zich echt tegen de ring laat drukken. Hij bepaalt altijd waar het gevecht plaatsvindt.
vastzetten gaat niet lukken, tenzij je Overeem heel veel geluk heeft.
Terwijl jds heel goed offensief is vind ik hem defensief niet overdreven goed. Als hij zijn dekking hoog houdt(zoals tegen cro-cop) zou ik voor de takedown gaan, dekking laag(carwin), gewoon striken, en vooral kicks gebruiken.
"I was impressed by Overeem – I’ve been talking about him a lot and not in a positive way, and now I’m eating crow. Without a doubt, he’s one of the top three heavyweights in the world. Junior dos Santos could fight Alistair Overeem, hopefully in the summer. dos Santos is ready, but Overeem wants to take a break. This is a fight that will be exciting."
Misschien willen ze het eerst wel weer langere tijd hypen waarom anders zo tegenstrijdig? Ik denk dat Alistair helemaal niet heeft gezegd dat hij zo`n lange pauze (6 maanden) wil hebben?

Overeem.
Als hij op FPA is dan is hij altijd ontzettend relaxed naar iedereen, doet totaal niet arrogant of iets dergelijks. Ik denk dat het een gevalletje is hoge bomen vangen veel wind.
Ik denk dat hij JDS op een gegeven moment naar de grond kwakt en gaat meppen als een gek.