AndroidHealthClinic

All Day Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale eiwit-aanvulling voor elk moment van de dag

    Uitgebalanceerde afgifte van aminozuren – van direct na inname tot wel zeven uur later

    zes soorten eiwitten en glutaminepeptiden
    Levert een zeer complete mix van aminozuren

    Geleidelijke afgifte van aminozuren aan het lichaam

    Maximale opname van alle ingenomen eiwitten

    Geniet van de heerlijke smaken

    Ook geschikt om te nemen voor het slapengaan

    De ideale blend voor in een eiwitdieet (keto dieet)

    Vrij van aspartaam

    Elke shake bevat veel puur eiwit en weinig vet en koolhydraten
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand en nog steeds
  • Hoe is de smaak van dit supplement? ECHT? wel SUPER DIE BANANSMAAK
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen (40gr) 2x daags(1 dosis in de voormiddag en 1 dosis in de namiddag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION ( http://www.xxlnutrition.nl/all-day-protein/xxl-nutrition )
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending + samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49.95euro voor 2,5kg supereiwitten
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja! de keuze op deze vraag was simpel, al vaak eiwitproducten gekocht (10jaar), maar ALL DAY PROTEIN staat zeker in mijn top 3. goede smaak en heel goede samenstelling (en geen maagklachten of dergelijke)

Mijn review:

IK ben ALL DAY PROTEIN beginnen gebruiken om mijn dagelijkse eiwitbehoefte aan te vullen, dit is met dit product vanaf nu bereikt!

waarom?(http://www.xxlnutrition.nl/all-day-protein/xxl-nutrition)

eiwitgehalte: 32.1gr/40gr
vet: 1.6gr/40gr
koolhydraten: 2.2gr/40gr

ik gebruik het als tussenmaaltijd.
-ontbijt( 0630hr)
-40gr ALL DAY PROTEIN (0945hr)
-middagmaal (1145)
-40gr ALL DAY PROTEIN (1530)
-avondmaal (1830)
-(naar gelang avondmaal nog een shake of niet)

hierdoor krijgt mijn lichaam steeds de voedingsstoffen die het nodig heeft: dit vooral door de 6 verschillende eiwitten

Whey concentraat - de meest gebruikte whey met een snelle opname
Micellar caseïne - eiwit met een langzame opname tot wel zeven uur na inname
Calcium caseinaat - melkeiwit met een langzame opname
Ei-albumine - zeer compleet eiwit van kippeneieren, met een middelsnelle opname
Whey isolaat - whey met een zeer snelle opname
Whey hydrolisaat - whey voorverteerd naar di- en tripeptiden voor een directe opname
Glutaminepeptiden - de best opneembare vorm van glutamine, voor spierbehoud


ik gebruik dit product met halfvolle melk(300ml),hierdoor wel beetje meer vet maar smaakt beter dan met water, de BANAANSMAAK VIND IK HEEL NATUURLIJK SMAKEN, ALSOF IK VERSE BANANEN HEB GRBRUIKT!!
-geen negatieve effecten (maagpijn,..°

ik gebruik het enkel als tussenmaaltijden, voor de rest gebruik ik aminoprepaten (voor/na training).

ik zou het zeker nog bestellen, ben benieuwd of de andere smaken even goed zijn (al blijft de werking het belangrijkste).

all day.jpg
 
Mwha vind de melk niet echt nodig bij de wheys smaak is altijd goed zelfs met water :P
 
Mwha vind de melk niet echt nodig bij de wheys smaak is altijd goed zelfs met water :P

De melk maakt de All day protein wel lekker romig vind ik!
 
De melk maakt de All day protein wel lekker romig vind ik!

Ja klopt ik neem die ook met melk :zuip: vind het persoonlijk lekkerder als een whey en ook beter overigens.
 
Vind hem heerlijk in chocoladesmaak, s'avonds voor het slapen 70gram all day en dan men bambix erbij.
 
Deze komt volgende week heb ik vernomen :thumbs:
 
ben benieuwd naar die nieuwe smaak ! :O
 
Ik zal eens navragen wanneer die cookes&cream nu komt....
 
Ik zal eens navragen wanneer die cookes&cream nu komt....

Kan je voor mij geen batch pistache maken? AUB:D concurent heeft deze smaak wel maar ik ga voor kwaliteit
 
Kan je voor mij geen batch pistache maken? AUB:D concurent heeft deze smaak wel maar ik ga voor kwaliteit

Het is een smaak die alleen in Belgie geliefd is volgens mij, ik zal eens samples opvragen daarvan. We willen sowieso af en toe met een special komen die maar tijdelijk verkrijgbaar is.
 
Het is een smaak die alleen in Belgie geliefd is volgens mij, ik zal eens samples opvragen daarvan. We willen sowieso af en toe met een special komen die maar tijdelijk verkrijgbaar is.

Zou toppie zijn dan haal ik direct een jaarvoorraad:D en vergeef ik je me een belg te noemen
 
Zou toppie zijn dan haal ik direct een jaarvoorraad:D en vergeef ik je me een belg te noemen

Ik zal eens samples opvragen. We hebben nu in elk geval de chocolade caramel nieuw en over een 2 weken ook watermeloen :zuip:
 
Had deze meegenomen op reis, telkens voor het slapen 70gram naar binnen.
 
Ik wil pistache smaak haha , die nieuwe egg proteine valt die te vergelijken met all day protein? Wat zou het beste s ochtends zijn een blend toch?
 
Ik wil pistache smaak haha , die nieuwe egg proteine valt die te vergelijken met all day protein? Wat zou het beste s ochtends zijn een blend toch?

We werken aan een pistache smaak voor de whey delicious nu, in plaats van de appel die gaat eruit.

Egg Protein is super voor overdag en de onze is echt heerlijk van smaak en lost perfect op. Best Egg Protein on the market!!
 
cookies en cream is echt lekker!
 
Back
Naar boven