Fitness Seller

Beelden daders steekpartij Tilburg

Ja jij gaat ze even steken he TomTomTomTomTomTomTomTomTompouce?

Als er zo'n zwartnek op mij af zou komen is het gewoon hij of ik, en je weet toch wel dat dat soort mensen zulke dingen doen, dus kun je beter wat terugdoen, word liever neergestoken nadat ik een zwarte verwond heb dan maar gewoon doelloos afwachten totdat het bij jou gebeurd.. :rolleyes:
Get stabbed or die stabbing a black man.. :)

Aapjes kijken in de dierentuin, alleen jammer dat het veiligheidsglas kapot is.

Jammer dat de PVV zichzelf buiten spel heeft gezet. Was de enige hoop die er was om eens een einde te maken aan het slappe beleid tot nu toe.
Lijken me allemaal buitenlanders, uitzetten is wel het minste wat je kan doen. Opa komt hierheen en jij verpest het, opzouten dan maar.

Boeie zou ze gewoon uitschelden, er past er toch maar 1 per keer door de deur, en jij ken ook dat glas van de grond af rapen, die zwarte apen trappen het jullie kant op (al geloof ik er geen reet van dat je erbij was anders ga je dat echt zo niet neerzetten), je zou een bonus moeten krijgen voor iedere afgeslachte uitkeringzuigende bontkraag...

Gast, zijn mes weegde zwaarder dan jou bodyweight man.. kom niet praten dat je wel ff zou schelden of glas terug zou gooien of wat dan ook.
Ik ga mezelf niet verdedigen ofzo, hoop gewoon dat jij next bent en het filmt.

/rage

apen

nederland is naar de klote :(

Wapenbezit koppelen aan een minimumstraf. Breeduit in de media laten weten dat er een wetswijziging ingaat per ......, tot die tijd kun je straffeloos je wapen(s) inleveren. Daarna is het helaas pindakaas, hup de cel in.

Zo moeilijk is het toch niet??

Jammer dat de PVV zichzelf buiten spel heeft gezet. Was de enige hoop die er was om eens een einde te maken aan het slappe beleid tot nu toe.
Lijken me allemaal buitenlanders, uitzetten is wel het minste wat je kan doen. Opa komt hierheen en jij verpest het, opzouten dan maar.
Idd ben ik eindelijk 18 mag ik stemmen, is de pvv weg:roflol:

Op zich kan ik het me wel voorstellen. Afgelopen week is er bij mij 2x voorgekropen door de tanige k*tbejaarden die denken dat zij altijd maar aan de beurt zijn. Uitgedroogde zorgslurpers hebben potverdomme de hele dag te tijd, maar nee gaan lekker voorkruipen als de keihard werkende en studerende mens even snel de mogelijkheid heeft om boodschappen te doen. En dan ook nog eens met kleingeld gaan betalen terwijl de staar in je ogen je belemmerd om ook maar 1 cijfer te herkennen.
Had ik toen maar een mes bij.

Op zich kan ik het me wel voorstellen. Afgelopen week is er bij mij 2x voorgekropen door de tanige k*tbejaarden die denken dat zij altijd maar aan de beurt zijn. Uitgedroogde zorgslurpers hebben potverdomme de hele dag te tijd, maar nee gaan lekker voorkruipen als de keihard werkende en studerende mens even snel de mogelijkheid heeft om boodschappen te doen. En dan ook nog eens met kleingeld gaan betalen terwijl de staar in je ogen je belemmerd om ook maar 1 cijfer te herkennen.
Bejaarden trauma opgelopen? ( in elkaar geslagen door een opa/oma? )

Bejaarden laten mij vrijwel altijd voor. Waarschijnlijk omdat ze zien dat ik de enige hoop ben voor dit land, samen met een handjevol anderen.

Terug
Naar boven