MuscleMeat

Nieuws "Allah dwong Morel tot hoofddoek en straft haar in hellevuur"

Mooie wending in het topic.

Ja zeker, ik ben afgestudeerd in de moraalwetenschappen. Mag mezelf nu dan ook "ridder der moraalwetenschappen" noemen. Ik kort het vaak af tot moraalridder.

Nee, behalve dat je misschien ethiek kan studeren? Op middelbare school wel iets van maatschappijleer oid, maar dat stelt weinig voor.

Wist niet dat dit in NL een aparte studierichting was? waar heb je het gedaan misschien?

Sjonge, van mediaberichten zoals deze zou je kunnen concluderen dat Allah niet de meest aardige gozer is.

Geloof in het geheel is wat de menselijke verbeelding ervan maakt

Ik heb dergelijke opmerkingen over de Islam nooit begrepen. Ik heb een groot deel van mijn leven in allochtone woonwijken gewoont. Buiten de vernedering van de burka's en moskeeen in onze Westerse samenleving, heb ik nooit last van de Islam opzich gehad.

Wél van criminele etnische minderheden, door de multicul op het pad van roof en plunder gedreven, maar misdaden uit naam van de Islamitische godsdienst, nooit.

Het is niet de Islam, of enige andere godsdienst die wij onze mogelijke ondergang kunnen kwalijk nemen, behalve onszelf. De huidige immigratieproblemen en de toekomstige vergrijzing hebben we aan ons zelf te danken. Dáár ligt de bron van alle ellende.

Ik heb dergelijke opmerkingen over de Islam nooit begrepen. Ik heb een groot deel van mijn leven in allochtone woonwijken gewoont. Buiten de vernedering van de burka's en moskeeen in onze Westerse samenleving, heb ik nooit last van de Islam opzich gehad.

Wél van criminele etnische minderheden, door de multicul op het pad van roof en plunder gedreven, maar misdaden uit naam van de Islamitische godsdienst, nooit.

Het is niet de Islam, of enige andere godsdienst die wij onze mogelijke ondergang kunnen kwalijk nemen, behalve onszelf. De huidige immigratieproblemen en de toekomstige vergrijzing hebben we aan ons zelf te danken. Dáár ligt de bron van alle ellende.

Dan ligt het probleem ook niet bij multiculturalisme, maar bij het feit dat immigratie mensen van een lagere sociale positie binnen haalt, de link tussen vreemde culturen en criminaliteit valt dan onmiddelijk weg.

Terug
Naar boven