- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet kunnen schrijven duidt eerder op analfabetisme vriend.
Ik wil best wat moeite doen als je me blijft quoten hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
Heb je ooit een school gevolgd of dacht je na groep 3 dat het wel weer genoeg geweest was?
onze kinderen naar een school gaan,waar uit de koran word gelezen ipv de bijbel.
Zullen we onze kinderen beide sprookjesboeken besparen?
Zedenleer?
Ik zat zelf meer te denken over wat meer maatschappijleer oid. Het vak 'rationeel denken' klinkt mij ook als muziek in de oren.
in Belgie is zedenleer,les over het dagelijks leven.
dingen waar je mee geconfronteerd word of kunt worden.

Als ze mijn kinderen later leren lezen schrijven en rekenen ben grotendeels tevrede![]()

Ah, ok. Ik dacht iets moralistisch van de staat ofzo. Laat moraal aan de moraalridders over!
Dat hebben ze bij papa niet gedaan he.![]()
Ah, ok. Ik dacht iets moralistisch van de staat ofzo. Laat moraal aan de moraalridders over!![]()
Moraalwetenschappen is het eigenlijk, zedenleer is een beetje een verouderde term. Weet niet of ze ook zoiets in Nederland geven.
Ja zeker, ik ben afgestudeerd in de moraalwetenschappen. Mag mezelf nu dan ook "ridder der moraalwetenschappen" noemen. Ik kort het vaak af tot moraalridder.
Nee, behalve dat je misschien ethiek kan studeren? Op middelbare school wel iets van maatschappijleer oid, maar dat stelt weinig voor.
haha, goeie.Ook de eerste die dat bedenkt.
![]()
Jij zou beter rooie30 kunnen heten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()