Fitness Seller

Nieuws "Allah dwong Morel tot hoofddoek en straft haar in hellevuur"

Niet kunnen schrijven duidt eerder op analfabetisme vriend.

Ik wil best wat moeite doen als je me blijft quoten hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
Heb je ooit een school gevolgd of dacht je na groep 3 dat het wel weer genoeg geweest was?

Ik wil best wat moeite doen als je me blijft quoten hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
Heb je ooit een school gevolgd of dacht je na groep 3 dat het wel weer genoeg geweest was?

groep 3??dat kennen wij hier niet,bij ons worden enkel de minder mentaal begaafden in groepen ingedeeld.
je mag van mij gerust moeite doen,laat je maar helemaal gaan ;-)

Vroeger ja toen waren die buitenlanders helemaal erg ! ze kwamen gewoon ons land binnen verkrachte onze vrouwen en namen onze mannen en kinderen mee ! stalen al onze rijkdommen en inkomste ! shitt man ! en als je niet luisterde werd je zomaar vermoord ! k*tt buitenlanders

VoC
Joseph-Decreux-U-MAD-BRO.jpg

Laatst bewerkt:
haha nice one :P

Slechte combi zo´n isolement, indoctrinatie, antisociale persoonlijkheidsstoornis en een klein pikkie.
Spijtig dat de maatschappij niet meer bescherming krijgt tegen zulk moreel trash van de richel.

Zedenleer?

Ik zat zelf meer te denken over wat meer maatschappijleer oid. Het vak 'rationeel denken' klinkt mij ook als muziek in de oren.

Als ze mijn kinderen later leren lezen schrijven en rekenen ben grotendeels tevrede:P

Moraalwetenschappen is het eigenlijk, zedenleer is een beetje een verouderde term. Weet niet of ze ook zoiets in Nederland geven.

Ja zeker, ik ben afgestudeerd in de moraalwetenschappen. Mag mezelf nu dan ook "ridder der moraalwetenschappen" noemen. Ik kort het vaak af tot moraalridder.

Nee, behalve dat je misschien ethiek kan studeren? Op middelbare school wel iets van maatschappijleer oid, maar dat stelt weinig voor.

Laatst bewerkt:
Ja zeker, ik ben afgestudeerd in de moraalwetenschappen. Mag mezelf nu dan ook "ridder der moraalwetenschappen" noemen. Ik kort het vaak af tot moraalridder.

Nee, behalve dat je misschien ethiek kan studeren? Op middelbare school wel iets van maatschappijleer oid, maar dat stelt weinig voor.

het zou beter anaalridder zijn

haha, goeie. :rolleyes: Ook de eerste die dat bedenkt. :rolleyes:

Jij zou beter rooie30 kunnen heten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

Terug
Naar boven