naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat was er eerst, het kip of de ei?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
antwoord normaal of zwijg!!
dit is een normale en duidelijke vraag die ik stelde!
ik denk vooral domheid icm een gevoel van ontevredenheid, waardoor je die ontevredenheid niet kan plaatsen in een breder wereldbeeld en je een concrete boeman moet creeeren om je onlusten op te projecteren.
dan moeten ze niet zo snel met het woord racist gooien.
het is niet omdat ik morgen zeg:domme turk of domme nederlander,dat is dan een racist ben.maar in hun ogen is dat wel zo,zoals ik al zei,altijd het "slachtoffer" spelen.
nee maar je kan het wel wat tactischer en genuanceerder aanpakken, dat heeft niets met een slachtofferrol te maken. Wel dat je bereid bent op ook andere persectieven in acht te nemen, vb die van buitenlanders zelf, waarom ze naar hier komen, ze zich vastklampen aan hun religie, ... Daar geraak je veel verder mee dan ze gewoon te demoniseren.
Die kritiek gaat dan ook op voor een typetje als Anu, eigenlijk hebben jullie vmeer met elkaar gemeen dan jezelf zou durven toegeven.
antwoord normaal of zwijg!!
dit is een normale en duidelijke vraag die ik stelde!

Ze fokken zeker als konijnen? Verder gewoon even de hele discussie lezen voordat je ergens op reageert. Nu haal je een opmerking er uit terwijl je duidelijk niet beseft in welke context deze is geplaatst.
maar velen buiten hun religie uit,wanneer het in hun voordeel is.nu kun je het tegenspreken,maar zoals ik al zei;laatst was ik in gesprek met een marrokaanse vrouw en zij zei het zelf ook.dat 90% van de moslims in Europa,moslim zijn als het hun uitkomt.en de overheid is zelf in fout.waarom werken als je 1300€ krijgt om thuis te blijven.maar die gedachtengang is sowieso verkeerd.
Kan iemand serieus die posts van ronny30 lezen? Chapeau!

Kan iemand serieus die posts van ronny30 lezen? Chapeau!
Hoofletters en spaties zijn neit voor niets uitgevonden, "ronny", daar wordt je tekst een stuk duidelijker van.

Ik las dat stukje en heb mijn antwoord daarop gegeven
Als het niet te lezen valt, kan je er ook niet inhoudelijk op reageren, dude.
---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------
Ach ja, een typefoutje. Is nog iets anders dan systematisch schrijfregels vergeten.
??