Fitness Seller

Nieuws Alle coffeeshops in Maastricht dicht!

Maar we moeten toch ergens tegen strijden, of weet jij iets beters te doen voor ons politie apparaat. Moet er toch niet aan denken dat ze dalijk dr tijd aan flitscontrolles of erger nog het oplossen van inbraken gaan besteden.

Denk dat er nog wel wat overvallers rondlopen en ander tuig dat aangepakt mag worden.

Hoogtijd dat er maatregelen genomen wordt tegen die versuffende wietzooi. Weg met de narcostaat en dat we maar is gewoon in de pas gaan lopen met Brussel.

Maar we moeten toch ergens tegen strijden, of weet jij iets beters te doen voor ons politie apparaat. Moet er toch niet aan denken dat ze dalijk dr tijd aan flitscontrolles of erger nog het oplossen van inbraken gaan besteden.

Not sure if srs.

waar gaat het naartoe in dit land?!..als ze de gevolgen ervan ondervinden,zullen ze daar in Denhaag er nog snel op terug komen denk ik.

Onwetende mensen met hun wetten die ze zo recht uit hun duim zuigen!

Die wietpas is echt weer zo een debiele actie.. Echt hoe komen ze er toch op vraag ik me wel eens af :o Verder boeit het me persoonlijk weinig want ik blow niet, maar de gevolgen van die pas zijn toch vrij duidelijk.

Volgens mij heeft Heineken of Grolsch gewoon Ivo opstelten een paar ton beloofd in ruil voor de wietpas.

Terug
Naar boven