Fitness Seller

Nieuws coffeeshops stappen over op alcohol door wietpas

Ja we hebben een hoop politie rechters.

Indd, klote politiestaat, kan niet eens pissen zonder afgeluisterd te worden :(

Goeie wet , softdrugs handelaars worden nu harddrugs handelaars.

Nederland is inderdaad een politiestaat. als je goed zoekt zul je zelfs afluisterapparatuur vinden. ze buggen heel je huis, je kleding, je auto, en zelfs je vrouw / partner.

Ja oké leuk dan is het geen politiestaat, het blijft nog steeds een k*tmaatregel die hele wietpas.

Oo dit soort dingen drukken ze er wel door.
zo lang iedereen zich maar kapot kan zuipen.

• Topic Starter Topic Starter
Oo dit soort dingen drukken ze er wel door.
zo lang iedereen zich maar kapot kan zuipen.

Coffeeshops in Haarlem geven al aan dat ze het weigeren.
Of ze dit nou doen of niet, er zal genoeg weerstand zijn, is afwachten, maar denk zelf dat er niet door komt.

Zo wel, dan hoop ik dat er een hoop processen volgen.
Zal niet zonder slag of stoot gaat gezien de ontslagen en het stukje cultuur wat Opstelten ons wil afnemen.

EricR topic hijack. Laten we het hebben over deze achterlijke maatregel. :)

EricR topic hijack. Laten we het hebben over deze achterlijke maatregel. :)

Beetje offtopic heb ik geen problemen mee, gun die ouwe zuurpruim ook wel zijn pleziertje hoor.

Het blijft wel een interessant discussiepunt, want waar gaat dit nu heen, wat worden de problemen op kort en langer termijn etc.

We zijn gewoon een wietland dat houd niet zomaar op met wat maatregelen, qua criminaliteit kan dit grote gevolgen hebben.

Zuurpruim :roflol: Aldus de man die Nederland een politiestaat vindt geworden.

Dit beleid is een logisch gevolg van de gekozen regering, zolang een groot gedeelte van de bevolking blij is dat we een kabinet hebben met die bemoeizuchtigen van het CDA of een malloot als Fred Teeven kan je dit soort maatregelen verwachten. De echte problemen niet durven aan te pakken, dan voer je maar wat symboolmaatregelen in die meer ellende veroorzaken dan oplossen.

Hahaha ik ben dan ook een jonge zuurpruim, dat is misschien nog wel erger ja :D

Maar waar denk jij dat dit op uitloopt Eric?
Dat idee word uitgevoerd met alle weerstand van dien en we erover een paar jaar op terug kijken en zeggen dat het geen succes was?

Loopt uit op handel die zich verplaatst naar de straat met alle overlast van dien en de mogelijkheid dat klanten meer toegang krijgen tot zwaardere middelen. Tevens is er dan helemaal geen controle meer op de kwaliteit. Beetje dealer knalt wat rommel er doorheen die de marihuana verslavender maken.

Niet alleen verslavender, worden ookal middelen gebruikt om het gewicht te verhogen.

Op zich kan het voor mij nog wel wat opleveren in a'dam. Voor elke toerist wiet halen en het voor 15e p/gram verkopen.

Terug
Naar boven