AndroidHealthClinic

Nieuws coffeeshops stappen over op alcohol door wietpas

Wie komt er met die onzin van politiestaat? Je bent toch geen voorstander van belasting betalen, dat zie je als diefstal. Dus welke dikke stront?

Iemand die Nederland ziet als politiestaat kan ik alleen maar uitlachen, dan heb je geen realiteitszin.

Mannetjes als Fred Teeven en Verhagen rukken zich wel af bij die gedachte.

Mannetjes als Fred Teeven en Verhagen rukken zich wel af bij die gedachte.

Teeven zeker maar een politiestaat gaat wel wat verder dan dit soort maatregelen. Persvrijheid en vrijheid van burgers staat zeker onder druk in de laatste jaren maar dat is nog een grote stap verwijderd van een politiestaat.

• Topic Starter Topic Starter
Wie komt er met die onzin van politiestaat? Je bent toch geen voorstander van belasting betalen, dat zie je als diefstal. Dus welke dikke stront?

Iemand die Nederland ziet als politiestaat kan ik alleen maar uitlachen, dan heb je geen realiteitszin.

De dikke stront dat ik niet voor meer dan voor een dubbeltje belasting betalen ben.
Heb altijd gezegd dat belasting zijn nut heeft en er wezen moet.
Is gewoon goedkoop score dit.

Vele met mij zien de vrijheidsbeperking in Nederland toenemen.
En vele met mij vinden dat dit veel te ver gaat.
Nederland word niet voor niks regeltjesland genoemd en als er zoveel vrijheidsbeperking waar last van ondervonden word is de gedachte om van een politiestaat te spreken niet zo gek.

Jij lacht altijd als mensen het niet met je eens zijn, dat kan ik dus niet erg serieus nemen.

Laatst bewerkt:
In een politiestaat had er al iemand voor je deur gestaan en had je nu niks meer kunnen posten, daarom is het moeilijk om iemand serieus te nemen die gelooft dat Nederland een politiestaat is.

In een politiestaat had er al iemand voor je deur gestaan en had je nu niks meer kunnen posten, daarom is het moeilijk om iemand serieus te nemen die gelooft dat Nederland een politiestaat is.

Wie zegt dat die iemand niet langs is geweest?
Misschien ligt er nu wel iemand getaped in me kelder, weet jij veel.

:roflol:

Hoeft niet zover te gaan om van een politiestaat te spreken.
Een politiestaat beperkt gewoon enorm de vrijheid en bemoeit zich met allerlei zaken.
Dat is nu dus in Nederland het geval.

Amerika is een politiestaat en daar gebeurd dat ook niet.

De USA is net zo min een politiestaat als Nederland. Misschien dat sommigen het idee hebben dat ze zwaar onderdrukt worden in hun doen en laten maar dat ligt dan meer aan hun eigen referentiekader.

De USA is net zo min een politiestaat als Nederland. Misschien dat sommigen het idee hebben dat ze zwaar onderdrukt worden in hun doen en laten maar dat ligt dan meer aan hun eigen referentiekader.

Tuurlijk, want dat jij wel eens ongelijk zou kunnen hebben is natuurlijk geen optie. :D

Als Nederland een politiestaat is dan is elke land een politiestaat, waarom die label gebruiken als het geen enkel nut heeft om NL van de rest te distancheren.

We hebben hier onzettend veel vrijheid, wat lul je nou.

Tuurlijk, want dat jij wel eens ongelijk zou kunnen hebben is natuurlijk geen optie. :D

Je moet de term politiestaat met de daarbij behorende repressie wel erg ver oprekken wil je kunnen spreken van het bestaan van een politiestaat in Nederland of de USA.

Overheidscontrole betekent nog niet dat je beweegt richting een politiestaat. Daarnaast moet je natuurlijk wel waakzaam blijven voor bepaalde onzinmaatregelen die een overheid graag zou willen invoeren.

Een goed voorbeeld van het ontnemen van vrijheden is het ACTA-verdrag waar je amper iets over hoort en waarover Verhagen zegt dat het voor Nederland geen verandering te weeg brengt. Waarom wil je het dan invoeren, idioot? :roflol:

Een goed voorbeeld van het ontnemen van vrijheden is het ACTA-verdrag waar je amper iets over hoort en waarover Verhagen zegt dat het voor Nederland geen verandering te weeg brengt. Waarom wil je het dan invoeren, idioot? :roflol:

In Nederland hebben ze ACTA niet eens nodig, rechters beslissen hier al over het doorgeven van bepaalde sites.

Die beperking van de vrijheid op internet maakt Nederland verder nog niet tot politiestaat natuurlijk.

Je moet de term politiestaat met de daarbij behorende repressie wel erg ver oprekken wil je kunnen spreken van het bestaan van een politiestaat in Nederland of de USA.

Overheidscontrole betekent nog niet dat je beweegt richting een politiestaat. Daarnaast moet je natuurlijk wel waakzaam blijven voor bepaalde onzinmaatregelen die een overheid graag zou willen invoeren.

Als je een beter woord hebt hoor ik het graag, maar te veel controle en bemoeienis doet mij toch aan een politiestaat denken ongeacht je van een zuivere politiestaat misschien extremere dingen kan verwachten.
Het principe vrijheidsbeperking en onnodige bemoeienis blijft hetzelfde.

Die onzin maatregelen is nou juist het probleem waar je zo weinig aan doet gezien het allemaal stapje voor stapje gaat volgens een strategie waarin de kikker langzaam word opgewarmt tot die er niet meer uit kan springen.

Dat jij geen beter woord kunt verzinnen is jouw probleem. Een politiestaat is fuking extreem, maar dat heb je nu onderhand wel door.

ik ga jullie allemaal reporten voor offtopic :mad:

Ik snap de geenstijl verslaggeving niet, het is elke keer een dikke rant en slecht op papier gezet, maar blijkbaar krijgen ze toch veel hits.

Leuk ze duwen het dus verder het ilegalen hoekje in :o

Nederland is echt een politiestaat.

Terug
Naar boven