Fitness Seller

Alleen in kwaliteitspier aankomen door middel van winstrol inject only?

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Heb geen zin in vocht en vet meer, en wil maar een kg of 4 per jaar aankomen is meer dan zat. 8 weekjes winstrol inject eod, zal ik daar een end mee komen?

Je hoeft niet na te kuren, dat is goedkoper, en ofcourse geen vocht/vet.

Meningen?

Levrone@

ik zou wel nakuren,
minimale vocht retentie klopt.
en vet ligt aan je eigen dieet.

ik heb de winstrol Ject van GS in mijn handen gehad, wel goed schudden voor gebruik, maar de zambon moet je ook schudden voor gebruik.

Ja je moet schudden omdat het een suspensie is maar fer ik denk dat Levrone@ dat al weet ;)

Je hebt ook opgeloste winny in olie, zoiets staat ook op basskilleronline voor de homebrewers.

• Topic Starter Topic Starter
Dat weet ik dat je moet schudden voor gebruik, anders blijft het witte laagje liggen onderin...

Waarom zou jij wel nakuren, winstrol zet niet om in oestergeen..dus er is geen noodzaak om extra oestergeen te bestrijden met een nakuur..Of bedoel je in de zin van hcg?

Levrone@

Maar heeft er iemand ervaring met winstrol inject only? Daarmee doel ik op de aantal kilo's dat ik kan winnen..

ik zou nakuren, omdat het je axis onderdrukt.
Dat is zelfs de grootste reden waarom iedereen nakuurt.

Levrone@ zei:
Heb geen zin in vocht en vet meer, en wil maar een kg of 4 per jaar aankomen is meer dan zat. 8 weekjes winstrol inject eod, zal ik daar een end mee komen?

Meningen?

Levrone@
Zou winstrol combineren met testo propionaat of met trenbolone dan kom je wel aan die 4 a 5 kilo die je wil halen.
Maar wel een nakuur doen.

adrbeest zei:
Zou winstrol combineren met testo propionaat of met trenbolone dan kom je wel aan die 4 a 5 kilo die je wil halen.
Maar wel een nakuur doen.

Hoi adrbeest,

Als ik er test bij gooi dan kom ik het dubbele aan 8 kilo dus.

Ik wil niet teveel aankomen ieder jaar..4 is genoeg. Hoeveel denk je dat ik mee win zonder tren of winny?

Levrone@

Levrone@ zei:
Hoi adrbeest,

Als ik er test bij gooi dan kom ik het dubbele aan 8 kilo dus.

Ik wil niet teveel aankomen ieder jaar..4 is genoeg. Hoeveel denk je dat ik mee win zonder tren of winny?

Levrone@
Pas een kameraad 150 tabs van winny gs 10 mg gegeven en die trainde maar 3 dagen per week en hij kwam 4 kilo aan.
Als je goed train en eet moet je dat wel lukken denk ik.
En je bent inderdaad het gelul van vocht en vet kwijt.

Gewoon proberen en je weet het.

adrbeest zei:
Pas een kameraad 150 tabs van winny gs 10 mg gegeven en die trainde maar 3 dagen per week en hij kwam 4 kilo aan.
Als je goed train en eet moet je dat wel lukken denk ik.
En je bent inderdaad het gelul van vocht en vet kwijt.

Gewoon proberen en je weet het.

Ok, thanks!..Hoe gaat het eigenlijk met jou kuur? Jij was toch een tijd terug bezig met STH?

Ik hoop dat je geen STH pens nu hebt :p

Levrone@ zei:
Ok, thanks!..Hoe gaat het eigenlijk met jou kuur? Jij was toch een tijd terug bezig met STH?

Ik hoop dat je geen STH pens nu hebt :p
Ben er nog steeds mee bezig nog zo,n 15 dagen.
Heb niks te klagen gehad over deze kuur.
Is me goed bevallen alleen je wordt wel gek van zo lang kuren met al dat prikken en dat eten met je insuline.
Maar zit nou nog alleen aan de sth en strombaject en proviron.
Nog ff de laatste hardheid er bij hahahahahahahaha.
Zit u op 123 kilo en vetpercentage van 7 a 8 %
En begon op 120 met 16 %
Dus al met al niks te klagen.

adrbeest zei:
Ben er nog steeds mee bezig nog zo,n 15 dagen.
Heb niks te klagen gehad over deze kuur.
Is me goed bevallen alleen je wordt wel gek van zo lang kuren met al dat prikken en dat eten met je insuline.
Maar zit nou nog alleen aan de sth en strombaject en proviron.
Nog ff de laatste hardheid er bij hahahahahahahaha.
En begon op 120 met 16 %

Als je je vetpercentage ietsjes laat zakken, en het gewicht stabiel kan laten..kan je een wedstrijd gaan doen.

Maar ik denk dat wel dat je moet blijven eten als een beest met zoveel massa :D

En ardbeest, met sth prikken in je buik raak je het buikvet goed weg, en je wordt over het hele lichaam droger door de extra t3/t4 dat je neemt..

En stel je neem alleen de sth voor 10 weken om droger te worden, zou dat mogelijk zijn ? Met t3/t4 dus zonder insuline..

Levrone@

adrbeest zei:
En begon op 120 met 16 %

Dan heb je zeker niks te klagen. Dat is me wel een lekker kuurtje dan. Ga je foto's posten, ik was van je rug foto zeer onder de indruk.

als je gewoon een lage dosering test neemt naast bijv. Tren, dan zal je echt weinig last van vocht krijgen. Daarbij is het vet/vocht gehalte vaak ook heel afhankelijk van je dieet. Ben zelf aan het cutten met test enanth. en je ziet overal de aders op je buik komen, haast geen vocht.

Adrbeest, doe je mee aan de contest hier op het board ? Als je dan toch geen wedstrijden doet, doe er dan tenminste 1 hier.

Dan weet ik al wie de winnaar is..hahahah 123 kilo en 7 procent vet??

Waar is de concurrentie?

Levrone@ zei:

Meningen?

Levrone@

maarre geen mensen die alleen winny inject gedaan hebben?

zou er misschien ook zelf me willen beginnen in sept als eerste kuur,

Ik heb het weleens gedaan. Maar ik was het na 3 weken zat omdat er niks gebeurde. Ik was niet echt ervaren en zette om de dag 100mg. Ik merkte er echt totaal he-le-maal niks van. Het kon ook fake geweest zijn hoor, maar de ampullen waren hetzelfde als originele waar we wel van wisten dat ze echt waren. Daarna overgestapt op de tabs van GS waar ik ook vrij weinig van merkte.
Ik vind trenbolone leuker spul. Behalve dat je loopt te zweten als een idioot dan..
Ik ben nu bezig met een 16 weken test. enanthaat kuur, heb er 10 weken op zitten en ben net overgegaan van bulk naar cut. Het is wel erg moeilijk om minder te eten, omdat ik steeds schreeuwende honger heb. Ik neem er nu LIPO-6, STACK II en CLA bij en dat helpt me er aardig mee. Volgens mij kan je op deze manier ook goed cutten.

offtopic @lunatic: vele vinden dat het niet verstandig is om van het bulken meteen naar het cutten te gaan. Ze zeggen dat je er veel massa van zult verliezen. Daarom ben ik wel benieuwd naar jouw vorderingen.

En idd die tren is lekker ja, je merkt echt dat je conditie achteruit loopt, maar wel goede kracht wint

Ik denk dat 4 kilo wat optimistisch is om van winny-only te verwachten als gevorderde bb. Denk eerder 2,5-misschien hoogstens 3.

Terug
Naar boven