AndroidHealthClinic

Alleen in kwaliteitspier aankomen door middel van winstrol inject only?

Is het niet wat lang om 8weken te kuren met winstrol? Of niet?

winny is een goed anabool vind ik en je komt enkel in kwaliteit bij
tip:zet ze in de schouders

• Topic Starter Topic Starter
JFS zei:
Ik denk dat 4 kilo wat optimistisch is om van winny-only te verwachten als gevorderde bb. Denk eerder 2,5-misschien hoogstens 3.

Met creatine kom ik 2,5 kilo aan :p ( 8 weekjes, 5 gram per dag)

waarom moet winny in de schouders, dream?

Levrone@ zei:
Hoi adrbeest,

Als ik er test bij gooi dan kom ik het dubbele aan 8 kilo dus.

Ik wil niet teveel aankomen ieder jaar..4 is genoeg. Hoeveel denk je dat ik mee win zonder tren of winny?

Levrone@

4 kilo moet je toch ook wel zonder AS kunnen halen per jaar?
Of kun je helemaal niet meer naturel aankomen als je AS hebt gebruikt?

Amxerxes zei:
4 kilo moet je toch ook wel zonder AS kunnen halen per jaar?
Of kun je helemaal niet meer naturel aankomen als je AS hebt gebruikt?

Er komt een moment dat je tegen je natuurlijke grens aanloopt en dus als naturel niet of nauwelijks meer aankomt.

Ik heb een aantal kuren alleen Winstrol gedaan en merk weinig verschil tussen de tabs en de injects. Komt waarschijnlijk omdat ik ben begonnen met tabs en de (iets sterker gedoseerde) injects in latere kuren heb gebruikt. Hoeveel je ervan aankomt kan ik niet precies zeggen omdat ik in die tijd veel atletiek deed. Ik vind de krachttoename opvallend en aanmerkelijk groter dan bij bijvoorbeeld gewoon testosteron. Dat vind ik ook een van de addertjes onder het gras. Je kan van Winstrol zeker 3 a 4 kilo pakken (later misschien nog maar 2) maar of het zo makkelijk is om vast te houden... ik heb m'n twijfels. Zo groot als de krachttoename is tijdens de kuur, zo groot is de afname natuurlijk ook als je stopt. En mij is iets anders opgevallen... je testosteronspiegels blijven wel redelijk overeind, maar je kan toch een "estrogen-rebound" krijgen. Ergens na je kuur kan gyno komen opzetten, naar mijn ervaring niet direct na de kuur, maar pas een of twee maanden later. Thorwulf's eigen theorie is dat DHT-middelen als Winstrol wel eens zouden kunnen zorgen voor een afname van de hoeveelheid reductase-enzymen in je lichaam. Hierdoor zet je minder testosteron om in lichaamseigen DHT, waardoor aromatase, het enzym dat test omzet in oestrogeen, effectiever is. Ziedaar eventuele gyno, maar ook eventuele verdere beschadiging van je axis als ook je testosteronproductie op een lager pitje kan komen te staan. Ik adviseer dan ook zeker wel een nakuur na Winstrol. Maar dan niet zo'n crash-nakuur die overal wordt geadviseerd, want dat is vooral om zo snel mogelijk iets van testosteronproductie uit de grond te stampen na een zware kuur. Is na Winstrol niet nodig. Wat ik zelf doe is een uitgesmeerde nakuur, met bijvoorbeeld alleen Nolvadex, 10 mg per dag. En als ergens, maanden na je kuur, gyno op een schijnbaar onlogisch moment om de hoek komt kijken, zorg dan dat je altijd wat Nolva in huis hebt.

Nogmaals, het is allemaal maar een simpele theorie. Het is hoe ik het doe. Misschien heb je er wat aan. :)

Mooie theorie Thorwulf, nolva bij de hand is zeker niet onverstandig.

2hard2die zei:
waarom moet winny in de schouders, dream?

je krijgt er mooie schouders van,de meesten zeggen dat winny geen plaatselijke groei geeft,zet ze in de schouders en kijk even naar het resultaat ;) ook de pomp is buitenaards bij schoudertraining

Klinkt goed. Mischien ook eens aan een winstrol- only kuur gaan denken.
Scheelt een hoop stress om die ( te verwachten) opgeblazen testo-kop van mijn geplande kuur...

Gelukkig heb ik nog even de tijd om na te denken want mijn kuur staat pas gepland voor sept-okt dit jaar.

dream warrior zei:
je krijgt er mooie schouders van,de meesten zeggen dat winny geen plaatselijke groei geeft,zet ze in de schouders en kijk even naar het resultaat ;) ook de pomp is buitenaards bij schoudertraining

Nice :) Ik ga over n aantal wkn mn kuur afsluiten met winnie....in mijn geval zal ik die van GS maar s gaan proberen.

he chico!
Winstrol only... kan een leuke afsluiter van ene kuur zijn... om zodoende na je laaste enanthaat injectie nog 2 a 3 weken door te gaan op de DHT...
anyway,
Als je droge massa wil gaan pakken, gooi er een korte ester test (prop) of tren naast...
Masteron (ook dht vorm) kan ook, maar is relatief gezien een stuk duurder...
Wat je ook zou kunnen doen is er primobolan naast te gooien. is ook een dht. en bevorderd de aanmaak rode bloedlichaampjes...

In ieder geval, denk ik niet dat je je volledige resultaat haalt met alleen winstrol. ben altijd van mening dat een synergie werking ideaal is door 2 of meerdere test in lagere doseringen te combineren, but thats my idea....
Ik heb de combi deca, sust al n keer geprobeerd... en de test enanthaat... en ooit, in mijn vroegere leven op advies van een knuppel wat naposim er naast gezet... kan je vertellen dat het resultaat leuk was... inderdaad WAS, want het was VET en Vocht. Daarom liever kwalitaiteve kuurtjes.... en liever een korte ester ipv een lange...

Ik wil de volgende keer test prop nemen met ene korte ester tren.. afgewisseld door winstrol(DHT) e/o/d en masteron (DHT)..

Ben van mening dat dit me droge kwalitatieve massa moet gaan geven.

In ieder geval, ik denk, dat als je test prop er naast gooit, (ene dag winstrol injectie, afgewisseld de andere dag test prop bv. 100mg)
dat je een gelukkig man wordt :D

succes,

jw

Levrone@ zei:
Heb geen zin in vocht en vet meer, en wil maar een kg of 4 per jaar aankomen is meer dan zat. 8 weekjes winstrol inject eod, zal ik daar een end mee komen?

Je hoeft niet na te kuren, dat is goedkoper, en ofcourse geen vocht/vet.

Meningen?

Levrone@
Tja dat klinkt mooi, maar je betaalt een hoop voor heel weinig resultaat. De winny zou toch op 50-100 mg ED moeten om echt zoden aan de dijk te zetten. Ook is het niet echt een gezonde as. (lever/cholesterol/prostaat....) Je zegt nu wel 4 kilo, maar als je al kuurtjes gedaan hebt, en al heel wat gewicht hebt gewonnen, dan zal die 4 kilo (puur spier) ook niet meer lukken met winny only.

Waarom zet je er geen boldenone naast, of test prop of tren. Kan ook wat lager in dosis dan. Maar het maakt de winny gewoon veel effectiever!

• Topic Starter Topic Starter
TylW zei:
Tja dat klinkt mooi, maar je betaalt een hoop voor heel weinig resultaat. De winny zou toch op 50-100 mg ED moeten om echt zoden aan de dijk te zetten. Ook is het niet echt een gezonde as. (lever/cholesterol/prostaat....) Je zegt nu wel 4 kilo, maar als je al kuurtjes gedaan hebt, en al heel wat gewicht hebt gewonnen, dan zal die 4 kilo (puur spier) ook niet meer lukken met winny only.

Waarom zet je er geen boldenone naast, of test prop of tren. Kan ook wat lager in dosis dan. Maar het maakt de winny gewoon veel effectiever!

Jep, daar zit wat in..een beetje tren of test zal wel goed zijn.

Thanks everbody :)

idd gooi wat naast de winny...! :D

Terug
Naar boven