Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JFS zei:Ik denk dat 4 kilo wat optimistisch is om van winny-only te verwachten als gevorderde bb. Denk eerder 2,5-misschien hoogstens 3.
( 8 weekjes, 5 gram per dag)Levrone@ zei:Hoi adrbeest,
Als ik er test bij gooi dan kom ik het dubbele aan 8 kilo dus.
Ik wil niet teveel aankomen ieder jaar..4 is genoeg. Hoeveel denk je dat ik mee win zonder tren of winny?
Levrone@
Amxerxes zei:4 kilo moet je toch ook wel zonder AS kunnen halen per jaar?
Of kun je helemaal niet meer naturel aankomen als je AS hebt gebruikt?

2hard2die zei:
ook de pomp is buitenaards bij schoudertrainingdream warrior zei:je krijgt er mooie schouders van,de meesten zeggen dat winny geen plaatselijke groei geeft,zet ze in de schouders en kijk even naar het resultaatook de pomp is buitenaards bij schoudertraining
Ik ga over n aantal wkn mn kuur afsluiten met winnie....in mijn geval zal ik die van GS maar s gaan proberen.
Tja dat klinkt mooi, maar je betaalt een hoop voor heel weinig resultaat. De winny zou toch op 50-100 mg ED moeten om echt zoden aan de dijk te zetten. Ook is het niet echt een gezonde as. (lever/cholesterol/prostaat....) Je zegt nu wel 4 kilo, maar als je al kuurtjes gedaan hebt, en al heel wat gewicht hebt gewonnen, dan zal die 4 kilo (puur spier) ook niet meer lukken met winny only.Levrone@ zei:Heb geen zin in vocht en vet meer, en wil maar een kg of 4 per jaar aankomen is meer dan zat. 8 weekjes winstrol inject eod, zal ik daar een end mee komen?
Je hoeft niet na te kuren, dat is goedkoper, en ofcourse geen vocht/vet.
Meningen?
Levrone@
TylW zei:Tja dat klinkt mooi, maar je betaalt een hoop voor heel weinig resultaat. De winny zou toch op 50-100 mg ED moeten om echt zoden aan de dijk te zetten. Ook is het niet echt een gezonde as. (lever/cholesterol/prostaat....) Je zegt nu wel 4 kilo, maar als je al kuurtjes gedaan hebt, en al heel wat gewicht hebt gewonnen, dan zal die 4 kilo (puur spier) ook niet meer lukken met winny only.
Waarom zet je er geen boldenone naast, of test prop of tren. Kan ook wat lager in dosis dan. Maar het maakt de winny gewoon veel effectiever!