XXL Nutrition

allemaal aan de cacao!

Bezoekers in dit topic

http://www.mastercareshop.nl/shop/chocolateenergydrinkmix312gram-p-492.html?osCsid=7982fdc536d513b9e09fcab928a6f93b

op 6 min. ,, ergens
Dus, raw cacao poeder, raw cacao beans of gewoon Blooker kopen ???
 
Ovomaltine neem ik altijd en is nog lekker ook en zeer makkelijk te mengen met water of melk....
 
Als ik het goed begrijp gaat dit over een in vitro experiment, waaruit iedereen vervolgens de conclusie trekt dat het ook zomaar werkt bij menselijke consumptie. En zelfs vervolgens de conclusie trekken dat sterk verdunde cacao consumeren dezelfde voordelen gaat leveren.

Ow man als wetenschap zo simpel was :rolleyes:
 
Als ik het goed begrijp gaat dit over een in vitro experiment, waaruit iedereen vervolgens de conclusie trekt dat het ook zomaar werkt bij menselijke consumptie. En zelfs vervolgens de conclusie trekken dat sterk verdunde cacao consumeren dezelfde voordelen gaat leveren.

Ow man als wetenschap zo simpel was :rolleyes:

extrapolatie to the max :)
 
Ik neem gewoon 86% chocolade ... soms ook wel eens 92. Die is zelfs lekker
 
Ik neem gewoon 86% chocolade ... soms ook wel eens 92. Die is zelfs lekker


Is alleen lekker voor de rest heb je er eigenlijk niks aan. 92% vind ik echt te bitter trouwens. geef mij maar 70% :)
 
nee.

is zonder suikers whatsoever.


PS: cacao is ook een NO-booster :)

hmm, vandaag maar s uitproberen wat cacao bij mn pre-workout(NO) shake te gooien. Kijken of het de werking nog beinvloed.
Of begrijp ik dit helemaal verkeerd nu???
 
hmm, vandaag maar s uitproberen wat cacao bij mn pre-workout(NO) shake te gooien. Kijken of het de werking nog beinvloed.
Of begrijp ik dit helemaal verkeerd nu???

Als je al een NO-booster gebruikt zal het niet veel toevoegen.
 
Als je al een NO-booster gebruikt zal het niet veel toevoegen.

Jammer. Kon het proberen. Omdat ik wel een ergens las dat sommige er aspirine bijnemen.
 
Vandaar dat de beste strongmens houden van chocola.. :p
 
heb geprobeerd net. niks extra's gemerkt.
 
Vraagm e af of je puisten van cacao krijgt.
 
Mooi artikel
 
Back
Naar boven