Mushral
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 257
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 8%
Niet zozeer de maaltijd, maar wel de hoeveelheden... Erg lastig om me aan een normale "portie" te houden als we dat eten..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bereklauw met pinda + Frikandel speciaal + Grote friet oorlog
Big Tasty x2 + Milk shake aardbei
Roomboterappeltaartje
Chocoladesint/paashaas
Warmen wafels met kersen + slagroom + chocolade
Eigen gemaakte runderburger met bacon + cheddar
Bosche bollen
Pistolets met brie + kipfilet + honing onder de grill
Pizza met extra veel kip/zalm en cheddar

http://www.bosschebollen.nl/ Ik vind ze overigens niet te vreten maargoed![]()
Sorry Bossche bollen naturlijk1 van de mooiste dingen uit brabant (naast mn vriendin
)
Is niet voor niks te hoofdstad 
Den Bosch is sowieso het mooiste aan BrabantIs niet voor niks te hoofdstad
![]()
Den Bosch is sowieso het mooiste aan BrabantIs niet voor niks te hoofdstad
![]()
)komteruittanjonge, kenneweiskiekeofwewatandjeskennetuffe
De vrouw ergens uit Veldhoven geplukt en in Breda op school gezeten. Heb Den Bosch nog nooit echt goed gezien, enige waarvoor ik er kwam is de Brabanthallen (Masters of Hardcore, Thrillogy, etc)

gijkentandjestuffejoahverrektekoekwous houwmuhnieteguhjonge!Je hebt nog nooit Bossche Bollen bij Jan de Groot (DE bossche bollen) gegeten? Schaam je
![]()
Je hebt nog nooit Bossche Bollen bij Jan de Groot (DE bossche bollen) gegeten? Schaam je![]()
klant van ons komt uit Den Bosch en nam die wel eens mee voor tijdens de afspraak 
Dat dan weer welklant van ons komt uit Den Bosch en nam die wel eens mee voor tijdens de afspraak
![]()

vaak onbeperkt uiteten (cubanita, sushi, proeverijen) bittergarnituur met bier. men.. everyday is cheatday..