XXL Nutrition

Allergisch geworden voor anabolen

Alles in dezelfde spot zetten??

Het geluk is niet altijd met de domme :D

• Like
Waarderingen: 040B
Als je 1 keer per week zet kan dat prima in dezelfde spot. Heb volgens mij m'n 1e 2 kuren alleen maar in m'n rechter glute gezet, nooit iets aan de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Haha. Ja hij wisselt natuurlijk wel af met linker en rechter bil. Maar hij moest 2x per week zetten, dus dan komt elke bil 1x per week aan de beurt.

Haha. Ja hij wisselt natuurlijk wel af met linker en rechter bil. Maar hij moest 2x per week zetten, dus dan komt elke bil 1x per week aan de beurt.

Zou geen enkel probleem moeten zijn.. Ik wissel al jaren mijn quads af met 2-3x per week injects. Op een enkele keer PIP nog nooit problemen mee gehad gelukkig. Moet er niet aan denken om ergens pus of een abces te hebben omdat troep.

Zou geen enkel probleem moeten zijn.. Ik wissel al jaren mijn quads af met 2-3x per week injects. Op een enkele keer PIP nog nooit problemen mee gehad gelukkig. Moet er niet aan denken om ergens pus of een abces te hebben omdat troep.

Ja idd. Lijkt mij dus ook. Hij gaat donderdag alleen test tren zetten en dan kijken of het ook zo wazig gaat doen.

Je kan toch ook bijv. Rechterbil / linkerbil / rechterbeen / linkerbeen doen? Als je 2x pw injecteert geef je elke plek alsnog een volle week "rust"

Klopt, dat kan zeker. Alleen deed ie eerst alleen in de billen. Nu was die noodgedwongen aangeroepen tot zijn benen.

Weet je zeker dat het pus was en geen ingekapselde olie?

Weet je zeker dat het pus was en geen ingekapselde olie?

Dat durf ik dus niet echt met zekerheid te zeggen. Tijdens aspireren kwam een wit achtige substantie mee. Haha. Dus gingen er automatisch van uit dat het pus was.

Volgens de echo was het ook geen ontsteking, dus mischien kan het wel olie zijn. De bult zou ook vanzelf wegtrekken.

Hij zet m in ze bil met 40x0.7mm naalden.

Ah dus je vriend heeft iets en durft niet naar de doctor en daarom vraag jij het op een forum? :roflol:

Maar ik heb het even nagevraagd bij de zoon van de dochter van mijn vader zijn moeder en die raadde aan om toch maar naar de huisarts te gaan voordat je je pusbult en ader tegelijk penetreert en een zieke bloedvergiftiging op loopt.

Op het moment dat je pus optrekt ben je al te laat, mijn advies naar de huisarts word waarschijnlijk een aanzienlijke anti biotica kuur waar je niet goed van word . Bacteriele infecties gaan over het algemeen niet vanzelf over (mijn vermoeden )

Ah dus je vriend heeft iets en durft niet naar de doctor en daarom vraag jij het op een forum? :roflol:

Maar ik heb het even nagevraagd bij de zoon van de dochter van mijn vader zijn moeder en die raadde aan om toch maar naar de huisarts te gaan voordat je je pusbult en ader tegelijk penetreert en een zieke bloedvergiftiging op loopt.

Als je wat terug had gelezen, dan had jr al gezien dat hij wel naar de huisarts was geweest en een echo heeft laten maken. Hier uit bleek dat het geen ontsteking was en vanzelf weg ging.

Hij heeft iig alles omgeruild voor een ander merk. Kijken of het nu wel goed gaat.

Als er pus bij komt kijken, is het geen allergie, maar heb je een bacteriele infectie! Neigt eerder maar vervuilde roids. Je moet het wel heel bont maken om een ontsteking te krijgen als je wat slordiger bent geweest met ontsmetten. Denk aan hergebruik naalden, optreknaald ook gebruiken om te injecteren, spuit met de naald eerst op de grond laten vallen en er toch mee injecteren.
Naar de huisarts dus. En oa je bezinking laten meten. Echo hoeft niet alles te zeggen

Op het moment dat je pus optrekt ben je al te laat, mijn advies naar de huisarts word waarschijnlijk een aanzienlijke anti biotica kuur waar je niet ed van word . Bacteriele infecties gaan over het algemeen niet vanzelf over (mijn vermoeden )

Jawel hoor met de juiste verzorging wel dergelijk zonder dokter, verschillende keren een infectie gehad met een flinke pusbult als gevolg. Naald van 0.7mm erin geduwd zolang todat je in de holte zit en dan maar eruit zuigen die zooi, hierna komt het pijnlijkste en dat is schoonmaken mja ff doorbijten en het scheeld je weer dokterkosten. Ingekapselde olie zal operatief verwijderd moeten, heb ik ook last van gehad op mijn bicep sinds dien never nooit meer in me armen geprikt. Me laatste was 12.5cc uit me schouder door een vervuilde vial op het laatste zag ik er een wimper in zitten en dat hoort niet. Klinkt inderdaad als een infectie wat hij heeft. Nooit gehoord dat er iemand allergisch is voor roids

Terug
Naar boven