- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker roeren in de soep.

Als je 1 keer per week zet kan dat prima in dezelfde spot. Heb volgens mij m'n 1e 2 kuren alleen maar in m'n rechter glute gezet, nooit iets aan de hand.

Haha. Ja hij wisselt natuurlijk wel af met linker en rechter bil. Maar hij moest 2x per week zetten, dus dan komt elke bil 1x per week aan de beurt.
Zou geen enkel probleem moeten zijn.. Ik wissel al jaren mijn quads af met 2-3x per week injects. Op een enkele keer PIP nog nooit problemen mee gehad gelukkig. Moet er niet aan denken om ergens pus of een abces te hebben omdat troep.
Weet je zeker dat het pus was en geen ingekapselde olie?

Ah dus je vriend heeft iets en durft niet naar de doctor en daarom vraag jij het op een forum?
Maar ik heb het even nagevraagd bij de zoon van de dochter van mijn vader zijn moeder en die raadde aan om toch maar naar de huisarts te gaan voordat je je pusbult en ader tegelijk penetreert en een zieke bloedvergiftiging op loopt.
Bedankt voor de snelle reacties. Dat overgeven is nieuw. Voorheen had hij wel dat hij elke keer warm en koud had. Paar dagen na injecteren trok het ook wel weg.

Op het moment dat je pus optrekt ben je al te laat, mijn advies naar de huisarts word waarschijnlijk een aanzienlijke anti biotica kuur waar je niet ed van word . Bacteriele infecties gaan over het algemeen niet vanzelf over (mijn vermoeden )
Antibiotica kuur waar je niet goed van wordtmijn advies naar de huisarts word waarschijnlijk een aanzienlijke anti biotica kuur waar je niet goed van word .
Wat bedoel je daarmee? Ik word altijd snel beter van een antibioticakuur.Antibiotica kuur waar je niet goed van wordtWat bedoel je daarmee? Ik word altijd snel beter van een antibioticakuur.