AndroidHealthClinic

Alles eraan doen om 4 kg bij te komen en 8 % vet te verliezen

Uncle Outlaw

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Hoi,

Ik ben het boek burn the fat aan het lezen.

Ik wil er alles aan doen om 4 kg bij te komen en 8 % vet te verliezen en hoewel ik nog aan het lezen ben in het boek vroeg ik me af wat jullie me als tips kunnen geven.

Nu weeg ik 72 kg ben ik 177 en doe ik om de 2 dagen gewichtheffen borst, biceps en dan 2 dagen s'ochtends en s'avonds 40 min cardio. En dan hetzelfde plaatje maar dan Benen,buik, schouders, rug, triceps. Ik leg de definitie op borst sterk en daarom is deze workout ook ongeveer zo lang als de benen, buik, rug workout met de schouders erbij is deze iets langer.

Ik gebruik nu al een paar dagen grow, cocktail en sport b-complex en extra vit C, een scherpje arginine en een beetje extra creatine.

Nadat deze pot (ongeveer 10 augustus) op is ben ik van plan om The 9 te nemen met L-caranitine, taurine, multivit en extra vit C.
Ik ga dan 2-3 maanden rond onderhoud blijven eten en dan weer opnieuw kijken waar we beland zijn.

Op de moment eet ik gewoon veel. Niet echt vet voedsel maar gewoon veel carbs en proteine. Beide vrij lean geserveerd.

Wat denken jullie dat ik mag hebben aan kcal onderhoud in deze 2-4 maanden. Ik fiets op een gematigd tempo met een wat hogere hartslag maar niet dat ik zit te hijgen en puffen.

Zouden jullie een ander scherme nemen? Want ik heb wel tamelijke doms de dagen na de workouts en heb maar een simpel thuisgympje met een domyos fitnessbankje met een latpull, benchpress en halters.

Graag enkel richtlijnen. (Kcal om men doel te behalen tegen januari 76kg, +/- 12% vet, eventueel andere workoutroutine en sups)

Verder info: 6 maaltijden per dag waarvan 2 keer shake met een stuk fruit en de andere keer havermout of wat snelle carbs voor de training en ik doe zittend werk. Heb geen offdays want ik doe cardio tijdens de niet workoutdays.

Laatst bewerkt:
Slaat nergens op om aan je borst even veel tijd te besteden als aan de rest van je lichaam.

Supplementen zijn grotendeels zonde van je geld.

Je kcal behoefte zal je toch echt zelf moeten bepalen dmv proberen.

Post eens je trainings- en voedingsschema.

Je doelen zouden wel eens onrealistisch kunnen zijn.

Als je bffm leest dan snap ik niet waarom je zoveel supps gebruikt. In dat boek staat ook dat je geduld moet hebben en dat je afhankelijk van je kcal inname wekelijks kan controleren of jij je doelen gaat halen of niet.

Ik adviseer om de informatie van bffm goed op te pakken want daar staat mijn inziens kei harde waarheid in, althans ik heb er veel aan gehad (maand tijd van 22-23% bf naar 14-15% bf).

• Topic Starter Topic Starter
Als je bffm leest dan snap ik niet waarom je zoveel supps gebruikt. In dat boek staat ook dat je geduld moet hebben en dat je afhankelijk van je kcal inname wekelijks kan controleren of jij je doelen gaat halen of niet.

Ik adviseer om de informatie van bffm goed op te pakken want daar staat mijn inziens kei harde waarheid in, althans ik heb er veel aan gehad (maand tijd van 22-23% bf naar 14-15% bf).
Omdat het een persoonlijke voorkeur is. En ik niet alles blind volg wat in een boek staat?!? Of ben ik de enige.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Slaat nergens op om aan je borst even veel tijd te besteden als aan de rest van je lichaam.

Supplementen zijn grotendeels zonde van je geld.

Je kcal behoefte zal je toch echt zelf moeten bepalen dmv proberen.

Post eens je trainings- en voedingsschema.

Je doelen zouden wel eens onrealistisch kunnen zijn.
Lees je de post wel. In de post staat een vraag en die is. Wat denken jullie meer ervaren, professionelere leden van het aantal kcal dat ik mag hebben.
En wat is er trouwens mis met harder je borst trainen. Dat slaat wel ergens op. Zo liggen afkeuren zonder grondige reden is niet mijn soort hap, dus kappen knaap.

Vergeten erbij te zetten dat ik zittend werk doe.

lange tenen? ik probeerde je te helpen maar dat heeft blijkbaar geen zin. succes er mee.

lange tenen? ik probeerde je te helpen maar dat heeft blijkbaar geen zin. succes er mee.
Nee waarom denk je dat? Vind dat jouw hulp niet echt als hulp geformuleerd wordt. Je begint je post dan ook met "dat slaat nergens op"? Ahzo, slaan de dingen die ik zeg op niets? Mijn excuses als ik jouw beledigd heb. Was niet mijn bedoeling. :rolleyes:

Hoe dan ook ik ga mijn bulkschema dadelijk posten even een stukje fruit eten.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Schema dat ik nu gebruik zit erin. Sommige dagen zit ik erboven. Sommige niet.

Kan schema niet posten groter dan 100kb. TOTAAL 2491kcal 214E 302K 47V

Vetten zijn vandaag laag. Op dagen dat ik wat saus gebruik of wat eieren eet niet.

Bulkschema? Vrij weinig kcal? Neem er zelf zo'n 3000-3200kcal en dan kom ik nog maar moeizaam aan.

ik wil wel ruilen.. zit boven 3000 en kom niet aan.. :(
No offense maar dit is echt zielig. Een vrouw die meer mag eten als ik. Hoe de fak komt dat toch. Is dat omdat ik een hoog vetgehalte heb ?

Kun je trouwens bij de dokter terecht voor een vetmeting en is die dan precies? Want ik kan zelf echt niet om met zo'n tangetje.

No offense maar dit is echt zielig. Een vrouw die meer mag eten als ik. Hoe de fak komt dat toch. Is dat omdat ik een hoog vetgehalte heb ?

Kun je trouwens bij de dokter terecht voor een vetmeting en is die dan precies? Want ik kan zelf echt niet om met zo'n tangetje.
Nou ik ben er niet blij mee hoor... Maar dit ligt eerder aan mij dan aan jou... :(

Ik denk dat je hiervoor eerder bij een sportdietist terecht kan.. of misschien op je sportschool eens vragen.

Nou ik ben er niet blij mee hoor... Maar dit ligt eerder aan mij dan aan jou... :(

Ik denk dat je hiervoor eerder bij een sportdietist terecht kan.. of misschien op je sportschool eens vragen.
Homegym. :/

Weet niet of een sportdietiste terugbetaald wordt. Hoe zoek je trouwens zo iemand op in de gouden gids? (telefoonboek in belgie)
edit: net gegoogeld wordt niet terugbetaald. :/

Tja.. home gym heeft voor en nadelen he.
das wel jammer dat het niet vergoed wordt.

heb je vrienden die wel in een sportschool sporten? Misschien hen eens vragen?

Tja.. home gym heeft voor en nadelen he.
das wel jammer dat het niet vergoed wordt.

heb je vrienden die wel in een sportschool sporten? Misschien hen eens vragen?
Inderdaad. Goh ik schat zo'n 20 % vet op de moment. En daaronder liggen duidelijk spieren, helaas zie je die niet.

Ik bedoelde hen eens vragen of zij weten of er bij hun sportschool vet% gemeten kan worden.
Zo weet ik dat hier ook een supplementen winkel zit die vet% meet en voedings schema's maakt.
Ik ben alleen helaas niet bekend in België...

Omdat het een persoonlijke voorkeur is. En ik niet alles blind volg wat in een boek staat?!? Of ben ik de enige.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Lees je de post wel. In de post staat een vraag en die is. Wat denken jullie meer ervaren, professionelere leden van het aantal kcal dat ik mag hebben.
En wat is er trouwens mis met harder je borst trainen. Dat slaat wel ergens op. Zo liggen afkeuren zonder grondige reden is niet mijn soort hap, dus kappen knaap.

Vergeten erbij te zetten dat ik zittend werk doe.

Met zo'n reactie verdien jij gewoon per direct een klap op je oren.
De eerdere reacties waren exact wat 90% hier dacht van jouw openingspost. Doorgaans wordt daar door die 90% echter gewoon niet meer op gereageerd omdat de topicstarters het type zijn dat komt aanzetten met een kluwen ongeorganiseerde vragen, waarop vervolgens kritisch gereageerd wordt (waarmee je al blij mocht zijn) en waarop diezelfde topicstarter vervolgens een heerlijk arrogante respons formuleert.
Goed dat je nog eens hebt aangetoond dat die 90% groot gelijk heeft dat ze gewoon over je heen lezen. Succes ermee.

Met zo'n reactie verdien jij gewoon per direct een klap op je oren.
De eerdere reacties waren exact wat 90% hier dacht van jouw openingspost. Doorgaans wordt daar door die 90% echter gewoon niet meer op gereageerd omdat de topicstarters het type zijn dat komt aanzetten met een kluwen ongeorganiseerde vragen, waarop vervolgens kritisch gereageerd wordt (waarmee je al blij mocht zijn) en waarop diezelfde topicstarter vervolgens een heerlijk arrogante respons formuleert.
Goed dat je nog eens hebt aangetoond dat die 90% groot gelijk heeft dat ze gewoon over je heen lezen. Succes ermee.
mad?

Heb ik die 10 % nog steeds nadat de postvervuilers 90 % wegjaagde en 5 % daarvan de vervuilers zijn. Hou ik nog zo'n 5 % redelijke mensen over zoals ,,
die wel fatsoenlijke antwoorden kunnen geven en de post niet vervuilen of zich niet bezig houden met de post te vervuilen of te flamebaiten. Een bepaalde respons verdien je als je zelf niet fatsoenlijk gereageerd hebt op een post en als een of andere vriendje dan meer olie op het vuur komt gooien moet die ook maar opzouten. Aan kwade jongetjes en meisjes heb je niks op een forum waar volwassenen op praten. Je mag uberhoopt blij zijn dat ik je nog bijstuur, jongeman, want blijkbaar doen of kunnen je ouders dat niet meer voor mekaar krijgen.

Je trainschema slaat nergens op en waarschijnlijk fitness je als een mesije.

Terug
Naar boven