XXL Nutrition

Alles eraan doen om 4 kg bij te komen en 8 % vet te verliezen

• Topic Starter Topic Starter
Je trainschema slaat nergens op en waarschijnlijk fitness je als een mesije.
Kun je een link geven naar jouw posts? Kan ik daar ook eens loos gaan.

Fitnessen meisjes dan niet goed soms? Lijkt me nogal stereotype niet. Vertel me meer over jouw vind dit uiterst smakelijk. :D

En heeft iemand commentaar gevraagd op het schema, NEE! Volgens mij staat er eventueel andere workoutroutine. Geef die dan ook en hang de eikel niet uit. De oefeningen zijn zelfs niet gepost en je pleurt er maar op los dat het niet goed is. Als je het er niet met eens bent post dan iets beter ipv zo'n ongeoorloofde commentaar te geven. Geen wonder dat men jouw even slecht behandeld. En nee voor degene die tevens willen komen onderbouwen dat ik het verkeerd heb. Kijk eerst eens naar jullie zelf en jullie "constructief advies" voordat jullie weer met jullie vettige vingertjes beginnen te typen.

Die 5 % waarover ik het had is wel heel actief, maar sportief zijn ze niet.

Aan de andere kant sta ik nog steeds open voor de 5 % die wel positief ingesteld is en iets van zijn of haar leven wilt maken ipv in een rondje rond te lopen in een DIEPE DIEPE PUT.

Laatst bewerkt:
Kun je een link geven naar jouw posts? Kan ik daar ook eens loos gaan.

Fitnessen meisjes dan niet goed soms? Lijkt me nogal stereotype niet. Vertel me meer over jouw vind dit uiterst smakelijk. :D

En heeft iemand commentaar gevraagd op het schema, NEE! Volgens mij staat er eventueel andere workoutroutine. Geef die dan ook en hang de eikel niet uit. De oefeningen zijn zelfs niet gepost en je pleurt er maar op los dat het niet goed is. Als je het er niet met eens bent post dan iets beter ipv zo'n ongeoorloofde commentaar te geven. Geen wonder dat men jouw even slecht behandeld. En nee voor degene die tevens willen komen onderbouwen dat ik het verkeerd heb. Kijk eerst eens naar jullie zelf en jullie "constructief advies" voordat jullie weer met jullie vettige vingertjes beginnen te typen.

Die 5 % waarover ik het had is wel heel actief, maar sportief zijn ze niet.

Aan de andere kant sta ik nog steeds open voor de 5 % die wel positief ingesteld is en iets van zijn of haar leven wilt maken ipv in een rondje rond te lopen in een DIEPE DIEPE PUT.

Blijkbaar voel jij je enorm getrigerd.

Bedankt voor je pb trouwens, zulke berichten kan ik altijd wel waarderen.

Shots fired rofl

Hmmmm volgens mij kan niemand jou vertellen hoeveel calorieën je nodig hebt zul je zelf uit moeten rekenen.en verder denk ik dat je met een standaardt 4daags split schema verder komt.Ook denk ik dat je niet zo agressief moet reageren op iedere reactie slecht voor je hart ;)

Whahahahahahahha das een goeie! Heb je die zelf verzonnen? (anders zou ik het srs netjes vinden).
Niet verzonnen man... hier een tientje. The king is dead, long live the king.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Hmmmm volgens mij kan niemand jou vertellen hoeveel calorieën je nodig hebt zul je zelf uit moeten rekenen.en verder denk ik dat je met een standaardt 4daags split schema verder komt.Ook denk ik dat je niet zo agressief moet reageren op iedere reactie slecht voor je hart ;)
Met mijn hart gaat het eigenlijk beter sinds ik niet-agressief reageer maar agressief luister. Bedankt. xD

4 daags splitschema dat wil dan zeggen dat ik na meer dan 4 dagen eerst opnieuw men bost kan trainen en nu is dat om de 4 dagen.

Of kan ik gewoon volcontinu trainen in een 4 dagen splitschema en na de 4de dag opnieuw de eerste doen? Want ik heb de tijd om dit zo te doen.

En hoe zou dat schema eruit zien dan?

Bv dag 1 borst triceps dag 2 rug biceps dag3 schouders buik dag 4 benen dag rust en weer vanaf het begin beginnen. Dit is maar een voorbeeld staan volop schemas hier op dbb.

Ik raad je aan om alle spiergroepen minstens 2 keer per week te pakken als beginner. Dus geen 4-daagse split.
Fullbody of ub/lb split ga je meer aan hebben. En natuurlijk wel al je spiergroepen even hard trainen.

Ik raad je aan om alle spiergroepen minstens 2 keer per week te pakken als beginner. Dus geen 4-daagse split.
Fullbody of ub/lb split ga je meer aan hebben. En natuurlijk wel al je spiergroepen even hard trainen.
Lijkt mij ook een goede keuze. Dus je zou dan borst, rug, schouders samen doen en misschien armen,buik, benen op een andere dag? En op die offdays fietsen en joggen?

Qua kcal ga ik gewoon goed maar gezond eten en zien hoe mijn vetgehalte/spieropbouw evolueert en wekelijks eens wegen.

Meeste mensen pakken, schouders, triceps en borst op een dag en benen rug en biceps op de andere dag. Dat komt omdat je met deze oefeningen de zelfde spieren vaak ook pakt. En dan maak je een ab schema. Zodat er enige variatie zit in de oefeningen, spelen met de reps etc.

Lijkt mij ook een goede keuze. Dus je zou dan borst, rug, schouders samen doen en misschien armen,buik, benen op een andere dag? En op die offdays fietsen en joggen?

Qua kcal ga ik gewoon goed maar gezond eten en zien hoe mijn vetgehalte/spieropbouw evolueert en wekelijks eens wegen.

Op die manier doe je alsnog een split en geen ub/lb of fullbody....

ik ga jou het beste advies ooit geven, maak een fatsoenlijk trainingsschema waar alles EVEN hard wordt getraind(split). 30-40 min cardio na de training is meer dan voldoende. Leg je supps in de kast en bereken je kcal behoefte. bedenk vervolgens met welk macro verhouding je graag wilt afvallen (KH/E/V). bereken mbv deze verhouding en je kcal behoefte(+ deficit) hoeveel gram macro's je mag eten(1g KH = 4kcal/1g E = 4kcal/1g V = 9kcal). stel vanuit deze macro's een mooi voedingsschema op dat jij lekker vind, vol kan houden en in je macro's past(indien je een macro/kcal te kort komt kun je je supp gebruiken om het aan te vullen). hou dit aan voor 3 maanden, weeg jezelf op 1 vaste dag in de week in de ochtend. hou je progressie bij en verander je kcal als je voor een week niks bent veranderd(richtlijn is 0,5-1kg/week). als je je 12% hebt behaald praten we verder.

Ben je te lui om je kcal behoefte uit te rekenen? gebruik dan 2000kcal als je behoud+deficit, bereken mbv. je macro verhouding je voedingsschema etc. zoals hierboven staat beschreven. Volg de stappenplan zoals hierboven staat beschreven bij je progressie(verander je kcal als er niks veranderd qua gewicht aka trial and error).
Is je progressie goed(- 0,5-1kg/week), maar wordt je mentaal fucked door het te weinig eten, dan kun je er altijd fat burners in knallen om je toch nog scherp te houden(lijkt mij niet nodig).

Nu aub niet meer zeuren over de kut reacties die je krijgt, want de topic die je hebt geplaatst sloeg nergens op. te beginnen met de vraag "Wat denken jullie dat ik mag hebben aan kcal onderhoud in deze 2-4 maanden. Ik fiets op een gematigd tempo met een wat hogere hartslag maar niet dat ik zit te hijgen en puffen. ".

succes!

Ik ben benieuwd naar de resultaten in Januari. Hou je ons wel op de hoogte "uncle outlaw"?

Ik denk dat ik dit kan toepassen.

maandag: Chest/triceps
pushups 6-12 - 5 sets
Incline press 6-12 - 5 sets
incline fly 6-12 5 sets
flies 6-12 5 sets
decline bp 6-12 sets 5
seated triceps ex 6-12 - 5 sets
tric kickback 6-12 - 5 sets

dinsdag: abs-joggen (40min)

woensdag: back/biceps
wide rows 6-12 - 5s
deadlift 6-12 - 5s
bent over flies 6-12 - 5s
one arm row 6-12 - 5s
alternete curl 6-12 - 5s
hammer curls 6-12 -5s
concentration curl 6-12 - 5s

donderdag: abs-fietsen (40min)

vrijdag: Leggs-shoulders
squat 6-12 - 5s
lunges 6-12 - 5s
stiff legg dl 6-12 - 5s
toeraise 6-12 - 5s
seated shoul press 6-12 - 5s
upright row 6-12 - 5s
lat raise 6-12 - 5s

zaterdag: abs-fietsen

Zondag: Chest
etc...

kcal doe ik het zo.

160 gr eiwit = 640 kcal
72 gr vet = 648 kcal
340 koolh = 1360 kcal

2648 kcal. volgens de Katch-Mcardle methode zou ik dan op onderhoud eten.

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

xD, waarom nog de moeite nemen om te reageren ?

Stronglifts 5*5, Starting Strength, gewoon http://scoobysworkshop.com/accurate-calorie-calculator/
Denk niet dat stronglifts iets goed is als je naar massa wilt werken en droger wil uitkomen. Vind 5*5 eigenlijk heel risico vol voor personen zonder personal trainer. Gevaarlijk voor gewrichten, rug,...

Enkel degene die vrijwel perfecte uitvoering heeft zou dit met toezicht mogen doen in mijn :eek:

Moeite om te reageren neem ik want jongere mensen moeten hun niet slecht laten behandelen door onbeschofte uitspraken als dat slaat nergens op. Dit zorgt er alleen maar voor dat ze even onbeschoft gaan doen. Je kan evengoed zeggen. 'Sorry in mijn ervaring vind ik dat jij onervaren bent en ik het op dit en dat vlak zou aanpassen.' Of iets dergelijks.

Het gaat erom dat je met elkaar communiceert en dat de communicatie ook vriendelijk kan blijven als je dat niet wilt, wat wil je dan wel? Want iedereen kan de lul uitdelen hoor. Twijfelt niemand aan maar is dat niet een te shady spelletje. ;)

Laatst bewerkt:
jammer dat he niks met mijn info doet.. zondag chest, maandag chest, 3x in de week abs. im out

Tja Oompje Uitwet, dit is nu precies wat ik bedoelde. Je topic is op twee dagen tijd compleet om zeep. Je kunt dan gerust de ene ad hominem na de andere erbij trekken, maar het feit blijft wel dat jij kennelijk nog steeds met onbeantwoorde vragen zit. Dus wie denk je dat daar meer nadeel aan ondervindt? Jij of de rest van DBB?

Nogmaals: gedraag je. En neen, helemaal niet mad. :)

Terug
Naar boven