Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Kun je een link geven naar jouw posts? Kan ik daar ook eens loos gaan.Je trainschema slaat nergens op en waarschijnlijk fitness je als een mesije.
Fitnessen meisjes dan niet goed soms? Lijkt me nogal stereotype niet. Vertel me meer over jouw vind dit uiterst smakelijk.

En heeft iemand commentaar gevraagd op het schema, NEE! Volgens mij staat er eventueel andere workoutroutine. Geef die dan ook en hang de eikel niet uit. De oefeningen zijn zelfs niet gepost en je pleurt er maar op los dat het niet goed is. Als je het er niet met eens bent post dan iets beter ipv zo'n ongeoorloofde commentaar te geven. Geen wonder dat men jouw even slecht behandeld. En nee voor degene die tevens willen komen onderbouwen dat ik het verkeerd heb. Kijk eerst eens naar jullie zelf en jullie "constructief advies" voordat jullie weer met jullie vettige vingertjes beginnen te typen.
Die 5 % waarover ik het had is wel heel actief, maar sportief zijn ze niet.
Aan de andere kant sta ik nog steeds open voor de 5 % die wel positief ingesteld is en iets van zijn of haar leven wilt maken ipv in een rondje rond te lopen in een DIEPE DIEPE PUT.
Laatst bewerkt: