MuscleMeat

Alles wat je nooit wilde weten over Pumper.

• Topic Starter Topic Starter
Drink je alleen wijn of ook andere alcoholische versnaperingen?
Hou enorm van Geuze bier.
Maar een lekkere gin tonic op z'n tijd moet kunnen.
Al ligt mijn consumptie voor 97% bij wijn.
Heb je al ooit wijn geplugd?
Bedoel je een fles in me poepgaatje of op een tampon en der in?
Wie is je favoriete celebrity crush? Mannelijke bedoel ik dan
Moeilijk, zal hier later op terug komen.
Sowieso mannelijk, never state the obvious.

Oke nog een serieuze vraag. Als je (nog?) een kind krijgt wil je dan een jongetje, meisje of gender neutrale soja boi (@Robin )?

Oke nog een serieuze vraag. Als je (nog?) een kind krijgt wil je dan een jongetje, meisje of gender neutrale soja boi (@Robin )?
Alvast bedankt voor al jouw serieuze vragen.

Ik wil dat het als man geboren is en na zijn 18de dan zichzelf laat ombouwen tot vrouw.
Krijg echt het gevoel me hier bloot te geven.

Wil jij kinderen?

1.

Als @Robin daar mee akkoord is en schriftelijke toestemming heeft z'n papa is dat OK.
Screenshot 2020-05-16 at 13.21.18.png

Mijn vriendin is altijd boos als ik weer maar eens zeg dat ons toekomstig zoontje zijn gender nog altijd zelf mag bepalen.
En terecht, je moet de gender kiezen die het dichtste bij je staat en of dat nou elke minuut kan veranderen is niet relevant.
Alvast bedankt voor al jouw serieuze vragen.

Ik wil dat het als man geboren is en na zijn 18de dan zichzelf laat ombouwen tot vrouw.
Krijg echt het gevoel me hier bloot te geven.

Wil jij kinderen?
En dan flinke incest?

Als ik ooit een vrouw vindt die aan mijn eisen voldoet wil ik er best wat kinderen in pompen. Het zou zonden zijn deze genen niet te verspreiden.

En terecht, je moet de gender kiezen die het dichtste bij je staat en of dat nou elke minuut kan veranderen is niet relevant.

En dan flinke incest?

Als ik ooit een vrouw vindt die aan mijn eisen voldoet wil ik er best wat kinderen in pompen. Het zou zonden zijn deze genen niet te verspreiden.
Als het geen jongen meer is zijn we wel klaar met het incest aspect.

Kan je geen vrouw kopen?
Of mag dat niet in Nederland?

Als het geen jongen meer is zijn we wel klaar met het incest aspect.

Kan je geen vrouw kopen?
Of mag dat niet in Nederland?
Hmm touché, je kunt het ding wel laten bungelen voor jouw plezier?

Ik ben nu in Helmond wat aan het zoeken, maar je merkt toch dat als je geen joggy van Gucci aan hebt je weinig kans maakt. Ook kan ik nu niet de mooie Helmondse opskeer zetten waardoor mijn kansen zeer gering worden.

Hmm touché, je kunt het ding wel laten bungelen voor jouw plezier?

Ik ben nu in Helmond wat aan het zoeken, maar je merkt toch dat als je geen joggy van Gucci aan hebt je weinig kans maakt. Ook kan ik nu niet de mooie Helmondse opskeer zetten waardoor mijn kansen zeer gering worden.
Er zijn maar 2 leuke dames in Helmond.
Dat is @LM en die is niet te koop.
Alhoewel, je haar eens kan proberen het hof te maken gewapend met een geweldig bordje eten een goede fles wijn.

En dan is er nog de moeder van @Vieze jij .

• Love
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven