Fitness Seller

Allochtonen stemmen links

• Topic Starter Topic Starter
ik ben best rechts.. heb christen unie gestemt maar ben ook wel voor de ideen van de SP.
als de SP meer tegen de buitenlanders gericht was had ik SP gestemd.

het is meer de 2e generatie van 14-26 die voor de prblemen zorgen.. de 40+ ers zorgen niet voor veel problemen(de meeste dan)

ff zwart-wit gezien he, er zitten overal goeie en slechte tussen.

De SP is niet voor het openhouden van de grenzen. Wat zie jij als tegen buitenlanders dan?

- SP wil opvang van vluchtelingen in de regio en dat willen ze al tig jaar.
- SP is de uitvinder van de oprotpremie (eind jaren 80)
- SP wilde eind jaren 80 al spreiding
- SP wil geen arbeidsmigratie

Echt Pro allochtonen lijkt me.

Zolang ze geen PvdA stemmen.......:D Maar goed, het is een beetje hetzelfde als verkondigen, dat de paus katholiek is.:p
Enne, eind jaren wat Eric?;) :D (****, je had hem al aangepast)

De SP is niet voor het openhouden van de grenzen. Wat zie jij als tegen buitenlanders dan?

ja je hebt gelijk hoor!
ik had geen zin om er een elle lange post van te maken, moet nog ff een training bedenken voor die ik zo moet geven ;) daarom zei ik er ook bij; ff zwart-wit gezien, sorry!

Hoorde vandaag nog allochtonen zeggen. Kom we gaan op sp stemmen dan krijgen we 10% meer uitkering... Echt zinnings komt er niet uit die gasten..

Dat zijn nou niet bepaald punten waar allochtonen die hier stemrecht hebben belang bij hebben.

och denk je dat ze de moeite nemen om het hele partij programma van de sp te lezen? Zou me verbazen als de ouwe generatie Nederlands kan lezen. Praten lukt ze al niet.

ze kijken niet na al die punten alleen na de 10% uitkering ;)

En Antwerpen (belgie) zouden naar het schijnt flink wat allochtonen stemmen voor (extreem) rechts, omdat ze de negatieve boodschappen rond de volgens hen "uitzonderingen" met dezelfde afkomst als zijzelf, ook beu zijn.

Ook links gestemd
Heel mijn familie btw

Damn, wat de allochtonen niet direct uit m'n portemonnee jatten, pikken ze wel via de belastingen door links te stemmen. :(

och denk je dat ze de moeite nemen om het hele partij programma van de sp te lezen? Zou me verbazen als de ouwe generatie Nederlands kan lezen. Praten lukt ze al niet.

ze kijken niet na al die punten alleen na de 10% uitkering ;)

Die je waarschijnlijk weer kwijt bent na eventuele belasting-verhoging door links.;)

Terug
Naar boven