Fitness Seller

Nieuws allochtoontje komt stoer doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit brengt deze rechtse forumpje alle eer aan
 
Dit brengt deze rechtse forumpje alle eer aan
Zij die vaak te lijden hebben onder generalisering doen zelf soms blijkbaar net hetzelfde zo te lezen. Extreem-rechts vormt hier een zeer kleine minderheid, de rest bestaat uit mensen met verschillende politieke voorkeur en dat is zeker niet uitsluitend rechts. 12% is hier extreem-rechts en dat was gedurende een periode dat een paar figuren nog niet geband waren. Zelfs die 12% is nog steeds minder dan het percentage extreem-rechts in gans de Nederlandse of Belgische bevolking. Dat gaat gewoonlijk toch meer richting 20% of meer. Eigenlijk is dit forum dus linkser (of minder rechts) dan jij denkt.
 
Heeft er iemand trouwens gisteren de uitzending van 'Netwerk' gekeken?
Heb het gemist maar wil wel weten wat er gezegd werd :-)
 
Haha 32 jaar en dan zo dom lullen!! 'Rechts' is pas sinds de opkomst van Fortuyn aan de orde!! Dan praten we over een jaar of 5 nu? Vanaf WO2 gaat Nederland gebukt onder overwegend LINKS beleid. Links beleid dat deze 'kansenjongeren' van alle generaties meer dan genoeg mogelijkheden heeft gegeven om zich te ontwikkelen! Sommige groepen hebben daar gebruik van gemaakt, Surinamers & Indo's bijvoorbeeld, maar de probleemgroepen hebben er schijt aan en vervallen alsmaar in 'boehoe, zij discrimineren ons en wij krijgen geen kansen'.

Heb je tijdens de jaren 90 liggen slapen? Als kind werd ik al geindoctrineerd en mocht vooral geen ruzie maken met Turken. Voor het minste of geringste werd geroepen 'JIJ DISCRIMINEREN'. Nederland keek wel uit... 'Positieve discriminatie' was de nieuwe weg! En zelfs nu nog wil de LINKSE regering allochtonen bevoordelen door te eisen dat bedrijven deze aannemen, zelfs op management posities. Nee, niet de BESTE word manager maar de gekleurdste!

Kruip nu maar weer onder de steen waar je vandaan kwam!

Hans Janmaat ging Fortuyn al voor, eerst research doen.
Ergste is dat Janmaat voor mindere dingen werd vervolgd dan Fortuyn of Wilders.
 
die ouwe mot zich lekker met zijn eige zaakjes bemoeien
 
kan daar zo boos om worden
waar haalt hij het gore lef vandaan
 
die ouwe mot zich lekker met zijn eige zaakjes bemoeien

kan daar zo boos om worden
waar haalt hij het gore lef vandaan

Vroeger was dat normaal, toen kinderen en tieners nog respect hadden voor ouderen. Met dat straatgespuis van tegenwoordig moet je inderdaad gek zijn om nog een opmerking te maken.
 
Vroeger was dat normaal, toen kinderen en tieners nog respect hadden voor ouderen. Met dat straatgespuis van tegenwoordig moet je inderdaad gek zijn om nog een opmerking te maken.

de meeste ouderen zijn ook geen respect waard, dus deze verandering van de jeugd vind ik helemaal geen slechte verandering;)
 
Hans Janmaat ging Fortuyn al voor, eerst research doen.
Ergste is dat Janmaat voor mindere dingen werd vervolgd dan Fortuyn of Wilders.

Oh sorry, ik heb niet meegemaakt dat Hans Janmaat voet aan de grond kreeg en politiek Nederland deed beven :rolleyes: Misschien voor mijn tijd? Of ging Hans Janmaat in zie zin (populariteit, een heuse bedreiging voor de regerende partijen) Fortuyn toch niet voor?

Misschien even research doen?
 
de meeste ouderen zijn ook geen respect waard, dus deze verandering van de jeugd vind ik helemaal geen slechte verandering;)
Sommigen idd niet, anderen wel, net zoals bij jongeren. Echter tegenwoordig heb je een bepaalde groep jongeren die überhaupt voor niets nog respect hebben.
 
wahaha nu zal hij wat langer moeten sparen voor die blinkende velgjes voor onder zijn eerste BMW
 
Hoe gaat ie dat betalen dan?

Die stadscommando's van de pvv zijn zo'n slecht idee nog niet.
 
Je overvalt 2 kassa's en je hebt 400 euro.
Celstraffen:D
 
En maar raar vinden dat ze gehaat worden...Ze willen niet anders.
 
Sinds wanneer is wildplassen 400 euro dan? Verder heeft ie toch niet veel illegaals gedaan? Het is niet dat ik hem dat niet gun, maar ik snap er niets van:dunno:..
 
Sinds wanneer is wildplassen 400 euro dan? Verder heeft ie toch niet veel illegaals gedaan? Het is niet dat ik hem dat niet gun, maar ik snap er niets van:dunno:..

Neem aan dat dit sarcastisch was ?
 
Sinds wanneer is wildplassen 400 euro dan? Verder heeft ie toch niet veel illegaals gedaan? Het is niet dat ik hem dat niet gun, maar ik snap er niets van:dunno:..

In dit geval ging het om wildspugen;)
 
Back
Naar boven