MuscleMeat

Nieuws allochtoontje komt stoer doen

Waar zijn mijn posts gebleven :D :D :D

Ik vind de huidige gang van zaken verre van normaal.
Ik vind het ook een probleem.
Ik kan mij best vinden in wat Wilders zegt, alleen niet het effect wat het heeft.
Het feit dat ik elke keer wordt aangekeken voor straatterrorist (met andere woorden Marokkaan of Turk terwijl ik geen van beide ben maar wel Arabisch ben = 1 pot nat blijkbaar).
Het feit dat ik volgens sommige posters niet aan een baan kom door mijn uiterlijk.
Het feit dat Nederland weer achter de feiten aanholt, integratie is een mislukt concept omdat het te laat is ingevoerd.
Het feit dat ik OOK 95% van mijn conflicten met Marokanen heb.
Het feit dat mensen de media als waarheid zien.
Het feit dat mensen hun meningen aan anderen opleggen, en die anderen als schapen dezelfde mening krijgen.
Het feit dat mijn mede Almeerders 1 op de 5 rascisten zijn, ik vind dat je een rascist bent als je op Wilders stemt. Het argument jaaa dat hoofddoeken gedoe vind ik ook niet kunnen maar hij heeft wel andere goede punten, is hetzelfde argument waardoor Hitler aan de macht kwam.

Dus LEUK Ronnie dat jij het pleasen en knuffelen als voorbeeld noemt, daar heb ik geen ene hol mee te maken. Verder heeft het erg weinig invloed op mijn leven.
Je kunt wel neerbuigend doen over mijn opvatting wat zich hier afspeelt, het selectief structureel negatief uitlaten over een bepaalde bevolkingsgroep.

Ik ontken in deze post, en mijn vorige helemaal niet dat er geen problemen zijn.

Het echte probleem ligt bij de Nederlanders zelf, die in de loop der jaren BANG en ANGSTIG zijn geworden. Tientallen jaren geleden zei de Nederlander waar het op sloeg, no nonsense, no bullshit, direct en recht voor zijn raap. Nu is het veranderd in onderhuids rascisme met ongelooflijk veel hatelijke uitlatingen op internet.
Dus dat de gemiddelde PVV'er iets recht probeert te praten wat krom is gaat er bij mij niet in. Je kunt geen respect eisen, of verwachten als je zelf geen enkel respect hebt voor anderen.

M'n uitspraken waren te extreem? :D :D :D

Hoe zou dat komen dat sommige mensen bang zijn geworden? Als je niet uitkijkt heb je zo een mes tussen je ribben.

Ja whatever Big-T en als je niet uitkijkt vermoord je buurman je dochter.

Rustig maar, het was maar een vraag :roflol:

Verder doe ik helemaal niet neerbuigend

Toch niet zo moeilijk te begrijpen waar TAZ1337 op doelt. Bodylotion doet het voorkomen alsof zo'n beetje iedere allochtoon zich misdraagt, tegen zo'n houding blijkt helaas geen kruid gewassen en heeft inmiddels al een soort van waarheidsstatus gekregen in dit soort discussies. Allochtoon = crimineel.

Jij begrijpt hem.

Niks rustig maar, als je nazipraktijken leuk vind en daarmee een vraag start aan mij gericht krijg je zo'n reactie. Ik vind het neerbuigend, dus is het zo. Omdat het voor mij zo over komt.
Dat jij het niet zo bedoelde is wat anders. Dus doe jij zelf maar rustig oi?
En daar ligt dus het probleem. Mooi voorbeeld dat je mijn opvatting niet respecteert en alleen maar binnen je eigen beperkte denken handelt, suggereren dat ik het probleem niet erken of zie.

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Het "allochtoon=crimineel" gedeelte?

Yup.
Tophumor hoor, echt geweldig.

Ik zeg taz man!!!1! jwt!

Niks rustig maar, als je nazipraktijken leuk vind en daarmee een vraag start aan mij gericht krijg je zo'n reactie. Ik vind het neerbuigend, dus is het zo. Omdat het voor mij zo over komt.
Dat jij het niet zo bedoelde is wat anders. Dus doe jij zelf maar rustig oi?
En daar ligt dus het probleem. Mooi voorbeeld dat je mijn opvatting niet respecteert en alleen maar binnen je eigen beperkte denken handelt, suggereren dat ik het probleem niet erken of zie.

Volgens mij draaf je een beetje door, ik zeg toch duidelijk dat ik het niet met Wilders eens ben. Verder was mijn vraag enkel gericht op de huidige situatie die er nu plaats vind en wat jou kijk daarop was. Voel je niet zo aangevallen man, kom op zeg XD

Ja whatever Big-T en als je niet uitkijkt vermoord je buurman je dochter.
Hiermee bewijs je dat je zelf wit zwart denkt en reële problemen ontwijkt.

Jij zegt dat Nederlanders bang zijn, ik zeg dat dat niet zonder reden is. Vervolgens ga je een karikatuur maken van de zaak. Het is nu wel duidelijk wat voor iemand jij bent.

Het feit dat je spreekt over "Nederlanders" zegt ook weer genoeg.

1) je denkt op een wij/zij manier
2) je rekent jezelf niet tot Nederlander

Ik wil niet zo aangevallen overkomen Ronniej, het is gewoon altijd hetzelfde verhaal voor mij. Zodra ik mijn mening uit en mensen confronteer is het direct van ho-ho-ho rustig maar kerel je neemt het te serieus. Ik ben een behoorlijk uitgesproken ventje, en het is blijkbaar schrikbarend dat wanneer ik de andere kant belicht men vaak reageert op dezelfde wijze als dat jij deed.
Terwijl het aan mij is hoe serieus ik het neem.
Niks persoonlijks verder, ik wilde gewoon een punt maken..

Zo bang zijn Nederlanders niet, het veiligheidsgevoel stijgt al enkele jaren. Of beter gezegd het onveiligheidsgevoel daalt.

Men timmert een krat in elkaar, men stopt de vervelende n*ger in de krat, men stopt de krat in een vrachtvliegtuig, men stuurt het vrachtvliegtuig naar 5 kilometer hoogte, men duwt de krat uit het vrachtvliegtuig, men lacht....

Ik wil niet zo aangevallen overkomen Ronniej, het is gewoon altijd hetzelfde verhaal voor mij. Zodra ik mijn mening uit en mensen confronteer is het direct van ho-ho-ho rustig maar kerel je neemt het te serieus. Ik ben een behoorlijk uitgesproken ventje, en het is blijkbaar schrikbarend dat wanneer ik de andere kant belicht men vaak reageert op dezelfde wijze als dat jij deed.
Terwijl het aan mij is hoe serieus ik het neem.
Niks persoonlijks verder, ik wilde gewoon een punt maken..

Ik vroeg er toch ook gewoon naar ? Alleen vatte je denk ik de intentie van mij vraag verkeerd op.

Hiermee bewijs je dat je zelf wit zwart denkt en reële problemen ontwijkt.

Jij zegt dat Nederlanders bang zijn, ik zeg dat dat niet zonder reden is. Vervolgens ga je een karikatuur maken van de zaak. Het is nu wel duidelijk wat voor iemand jij bent.

Dat jij zo snel een oordeel vormt over wat voor iemand ik ben, zegt meer over jou dan over mij.

Ik reageerde bewust op die manier, omdat angsten naar mijn mening opgeblazen worden. Dat jij bang bent voor een mes tussen je ribben ontken ik niet, ik geef met mijn voorbeeld aan dat alles relatief is. Jouw angst hoeft niet de mijne te zijn, en mijn angst niet de jouwe.
Mijn punt is, dat jij schijnbaar over het hoofd ziet aangezien ik jou wel begrijp, dat angst inboezemen bij mensen het probleem alleen maar erger maakt.
Je kunt theoretisch overal een mes tussen je ribben krijgen, en overal angsten voor hebben. Zodra deze angsten collectief worden, ga ik steigeren omdat ze opgelegd worden.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Ik vroeg er toch ook gewoon naar ? Alleen vatte je denk ik de intentie van mij vraag verkeerd op.

Nee hoor, ik heb toch je vraag beantwoord?

Laatst bewerkt:
Dat jij zo snel een oordeel vormt over wat voor iemand ik ben, zegt meer over jou dan over mij.
Het zegt helemaal niets over mij, ik lees gewoon wat jij schrijft. En wat jij schrijft leek mij veelzeggend. De schuld op de Nederlanders schuiven en geen kritiek op de nieuwkomers.

Ik reageerde bewust op die manier, omdat angsten naar mijn mening opgeblazen worden.
Die worden ook vaak opgeblazen, wat ik zeg is dat ALS angsten er zijn, ze niet altijd zonder reden bestaan. Die moorden die er afgelopen jaren zijn geweest, die hebben hun effect gehad. Nederland is niet meer zo vrij sinds de islam aanwezig is.

Dat jij bang bent voor een mes tussen je ribben ontken ik niet, ik geef met mijn voorbeeld aan dat alles relatief is. Jouw angst hoeft niet de mijne te zijn, en mijn angst niet de jouwe.
Waar lees jij dat ik bang ben? Ik zeg dat bepaalde mensen dat gevoel hebben. Ikzelf heb dat gevoel helemaal niet.

Mijn punt is, die jij schijnbaar over het hoofd ziet aangezien ik jou wel begrijp, dat angst inboezemen bij mensen het probleem alleen maar erger maakt.
Angst onnodig opwekken is idd niet gezond in de politiek, problemen aankaarten moet echter gewoon kunnen.

Je kunt theoretisch overal een mes tussen je ribben krijgen, en overal angsten voor hebben. Zodra deze angsten collectief worden, ga ik steigeren omdat ze opgelegd worden.
Feit blijft dat de kans verhoogt is om neergestoken te worden als je publiekelijk kritiek hebt op de islam.

Het feit dat je spreekt over "Nederlanders" zegt ook weer genoeg.

1) je denkt op een wij/zij manier
2) je rekent jezelf niet tot Nederlander

Je maakt een goed punt, en ik geef je gelijk. Ik vind het ook zonde dat doordat ik continu in een hokje ben geplaatst ik dezelfde hokjesmentaliteit heb overgenomen.
Ik heb maar 1 uitleg hiervoor; actie - reactie
Ik zal nooit als een Nederlander aangekeken worden. Ook al ben ik er één. Maar dat ligt ook vast weer aan mij?
Je denkt zelf ook behoorlijk zwart-wit aangezien je mij niet in het grijze laat (snap je m?)

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

. De schuld op de Nederlanders schuiven en geen kritiek op de nieuwkomers.

Feit blijft dat de kans verhoogt is om neergestoken te worden als je publiekelijk kritiek hebt op de islam.

Maar deze zaken staan los van mij en ik word er wel over aangesproken.
Ik ben geen nieuwkomer, vluchteling, werkimmigrant. Ik heb er gewoon simpelweg niks mee te maken maar word er wel op afgerekend.
Dus DAAROM, draai ik het om en spreek ik 'jullie Nederlanders' aan. Dat leid tot veel weerstand, en misschien onbewust tot begrip voor mijn situatie.

Terug
Naar boven