Fitness Seller

Nieuws allochtoontje komt stoer doen

400 euro, goeie middag op de hoek van de straat :)

Gewoon stevig met z´n neus in z´n eigen pis douwen.

En daarna z´n trieste kleine vriendje hetzelfde recept.

Zal ze leren om te zeiken op dit mooie land waar ze alles aan te danken hebben.

Gewoon stevig met z´n neus in z´n eigen pis douwen.

En daarna z´n trieste kleine vriendje hetzelfde recept.

Zal ze leren om te zeiken op dit mooie land waar ze alles aan te danken hebben.

Ik ruik vanaf hier dat je wilders stemt.

dr is wel een bril smurf....

Hahahahaha, spuugt in zijn gezicht en loopt dan meteen weg xD , typisch.

Is er een ras van brillenjoden? Klinkt eerder als discriminatie...;)
Ik redeneerde vroeger ook zo. Echter dekt de term gek genoeg een ruimere lading tegenwoordig:

Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven".[1]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme#Definities

Al zou men in dit geval eerder kunnen spreken over antisemitisme.

leuke pet zeg, hahaha :D

Ik ruik vanaf hier dat je wilders stemt.

Toch maar van afgezien laatst. Ik heb voor de gemeenteraad VVD gestemd. En toch is de PVV hier (in Almere) de grootste geworden.

Zou dat door deze spuugventjes komen? Ze waren met al hun lichaamssappen op het NOS-journaal. Ik bedoel: ze sporen niet echt aan tot GroenLinks stemmen toch?

Ik was nog aan het twijfelen..
Maar PVV all the way..

Stelletje onopgevoede mong*len.

Echt een schande voor Nederland maar ook voor die paar allochtonen die zich wel aan de regels houden.

die paupere petmans heeft niet eens 400 euro, zal ie wel weer moeten jatten..

Trouwens nu is Huis niet meer veilig he, want het is op internet gekomen.

Dat is oppassen geblazen :roflol:

Echt een schande voor Nederland maar ook voor die paar allochtonen die zich wel aan de regels houden.

Deze opmerking is ook schandalig.
Die paar allochtonen die zeg wel aan regels houden.
Klinkt voor mij behoorlijk suggestief richting de overige allochtonen, wat hun wel niet allemaal uitspoken.

Concluderend hoor jij dus weer bij de vele autochtonen die maar al te graag onderscheid maakt. PVV all the way?
Geschiedenis herhaalt zichzelf gewoon hoor, nazi praktijken hier in Nederland.
Je hebt zelf ook een belabberde opvoeding gehad want je bent bevooroordeeld. Past goed bij je Partij Voor Vreemdelingenhaat.

Klinkt voor mij behoorlijk suggestief richting de overige allochtonen, wat hun wel niet allemaal uitspoken.

Concluderend hoor jij dus weer bij de vele autochtonen die maar al te graag onderscheid maakt. PVV all the way?
Je hebt zelf ook een belabberde opvoeding gehad want je bent bevooroordeeld. Past goed bij je Partij Voor Vreemdelingenhaat.

Leuk dat je het Nazi praktijken vindt, maar wat vind je nou zelf van ''dit probleem'' ? Vind je de huidige gang van zaken wel normaal, al dat ''pleasen'' en ''knuffelen'' zolang ze maar niet boos worden op ons, want daar zijn we bang voor! Of kijk je daar anders tegen aan ? Vertel het me even.

Ik vind het wel een probleem, echter vind ik dat Wilders niet de oplossing heeft. ( dat je niet met het argument ''WHUWHUWH WILDERS STEMMER STFU'', Ik stem VVD :) )

???

Toch niet zo moeilijk te begrijpen waar TAZ1337 op doelt. Bodylotion doet het voorkomen alsof zo'n beetje iedere allochtoon zich misdraagt, tegen zo'n houding blijkt helaas geen kruid gewassen en heeft inmiddels al een soort van waarheidsstatus gekregen in dit soort discussies. Allochtoon = crimineel.

Leuk dat je het Nazi praktijken vindt, maar wat vind je nou zelf van ''dit probleem'' ? Vind je de huidige gang van zaken wel normaal, al dat ''pleasen'' en ''knuffelen'' zolang ze maar niet boos worden op ons, want daar zijn we bang voor! Of kijk je daar anders tegen aan ? Vertel het me even.

Ik vind het wel een probleem, echter vind ik dat Wilders niet de oplossing heeft. ( dat je niet met het argument ''WHUWHUWH WILDERS STEMMER STFU'', Ik stem VVD :) )

Who gives a damn?

Terug
Naar boven