Fitness Seller

Nieuws allochtoontje komt stoer doen

Bezoekers in dit topic

Als die gore k*tneger nou nog eenmaal het k""ker woord gebruikt, dan leg ik hem eerst eens uit dat zijn soort meestal enkel van aids neergaat en ram ik m'n vuist tot boven m'n bicep gehuid in z'n strot.....Met kanker lach je niet of beledig je niet. K*tgespuis ook. Afvoeren die bruine jongeman...Zo goed eric R :)??

Graag termen als 'nikker' achterwege laten, voor je het weet klopt het MDI aan de deur.
zie boven
 
Oke, dit is overduidelijke een BLANKE NEDERLANDER geweest! Er is helemaal geen probleem in Nederland. Incidentje hoor, want die jongen (blanke Nederlander) spuugt ook niet structureel. Dus... er is hier NIETS AAN DE HAND! Gewoon voorjekijkendoorlopen!!
 
zou die jongen gelijk met me pipa afknallen, 2 in ze voorhoofd jwt
 
Leefbaar-partijen zijn toch extreem rechts? Vandaar de reactie van die jongen ;)
 
alsof zon iemand iets van politiek afweet
 
Meneer Huis kan er zelf ook wat van.

Kan zijn, maar je posts laten zien dat je jezelf ver boven allochtonen en ander gespuis voelt, en toch vind je dat dit 'allochtoontje' ff stoer komt doen.

Vervolgens krijg je binnen 5 minuten een hele pagina vol met mensen van boven de 20 die deze 15(:roflol:) jarige jongen wel even keihard op zijn bek zullen slaan, of ze vinden dat deze 'nikker' wel even afgevoerd mag worden.

Dan ga je je toch afvragen met wat voor simpele zielen je hier op een forum zit, zo erg zelfs dat het niet eens meer om te lachen is, ****ing ernstig.

Wat voor een zielig jongetje ben jij. Ik heb je al meermaals van die onbenullige dingen zien posten, die werkelijk op niets slaan. Je heb zeker 100den van zo'n vriendjes, allemaal lekker stoere jongetjes, jwz gangsta rap
 
Wat voor een zielig jongetje ben jij. Ik heb je al meermaals van die onbenullige dingen zien posten, die werkelijk op niets slaan. Je heb zeker 100den van zo'n vriendjes, allemaal lekker stoere jongetjes, jwz gangsta rap

Idd, en we zijn allemaal joods.
 
Die bolle gast is ook een lulletje, hij komt gelijk al met zn 'jij bereikt niks' toontje, wat verwacht je dan. En wat is er mis met die pet, alsof je dan meteen tuig bent>
 
Ik weet niet of er iets is dat ik meer haat dan dat soort gasten.:mad:
 
[/COLOR]
Wat voor een zielig jongetje ben jij. Ik heb je al meermaals van die onbenullige dingen zien posten, die werkelijk op niets slaan. Je heb zeker 100den van zo'n vriendjes, allemaal lekker stoere jongetjes, jwz gangsta rap

zwart of wit, zulk gedrag vertoon je sowiso niet.
dat het vaak een bepaalde cultuur is doen ze zelf.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als die gore k*tneger nou nog eenmaal het k""ker woord gebruikt, dan leg ik hem eerst eens uit dat zijn soort meestal enkel van aids neergaat en ram ik m'n vuist tot boven m'n bicep gehuid in z'n strot.....Met kanker lach je niet of beledig je niet. K*tgespuis ook. Afvoeren die bruine jongeman...Zo goed eric R :)??

:roflol: :roflol: n00b

Huis was wel flink irritant, 1x regenen en die pis is weer weg. Iedereen heeft toch weleens op straat gepist? Ze hebben de iele mannetjes er gewoon voor uitgekozen, bij echt grote negers zou de stumper niet eens wat gezegd hebben.
 
Aan het einde ook echt..'ja stop maar'.

we hebben weer voldoende beeldmateriaal voor op het inet. :thumbup:
 
Aan het einde ook echt..'ja stop maar'.

we hebben weer voldoende beeldmateriaal voor op het inet. :thumbup:

En nog geen enkele afwijzing van jou gezien, alleen maar onzin over de topictitel en de kerel die beledigd wordt in het filmpje. Knap.
 
Als die gore k*tneger nou nog eenmaal het k""ker woord gebruikt, dan leg ik hem eerst eens uit dat zijn soort meestal enkel van aids neergaat en ram ik m'n vuist tot boven m'n bicep gehuid in z'n strot.....Met kanker lach je niet of beledig je niet. K*tgespuis ook. Afvoeren die bruine jongeman...Zo goed eric R :)??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
the **** slaat dat nou op ??
 
En nog geen enkele afwijzing van jou gezien, alleen maar onzin over de topictitel en de kerel die beledigd wordt in het filmpje. Knap.

Wat wil je lezen dan?

Wil je dat ik je topic verrijk met een bericht waarin ik uithaal naar zijn huidskleur en/of afkomst?
 
Back
Naar boven