Fitness Seller

Nieuws allochtoontje komt stoer doen

:roflol: :roflol: n00b

Huis was wel flink irritant, 1x regenen en die pis is weer weg. Iedereen heeft toch weleens op straat gepist? Ze hebben de iele mannetjes er gewoon voor uitgekozen, bij echt grote n*gers zou de stumper niet eens wat gezegd hebben.

Zelfde geld voor echt grote blanke, echt grote turken, echt grote jappen. Noem maar op. Wat nou noob :(

Ik ben helemaal geen simpele ziel kerel. De enige reden waarom ik ook daadwerkelijk die kloteneger z'n smoel wil bewerken is omdat hij constant zit te lullen met het K"""ker woord. Als het een blanke was die het constant deed zou ik ook dat jong een mep verkopen.....

Maar toevallig ga ik hier niet lichtelijk over omdat dat bruine misbaksel zomaar constant die ziekte opnoemt die me al drie jaar parten speelt en me al vele malen kon ombrengen zij het niet voor de mirakels en operaties die ik al gehad heb.......En ik ben geen E-hero die nu even op internet grote jan komt uithangen helemaal niet. In real life ben ik best een stevig mannetje maar helaas van 1m70....Dat neemt echter niet weg dat ik zomaar iemand zo klote laat doen zou die het in m'n buurt doen.

Daarbij het word tijd dat men dat soort k*tjongeren eens wakker schud, iedereen zou zo'n wannabee gangsta ecto stront bij de nek moeten grijpen en er eens ferm de elleboog en knie inshotten

de bedoeling van beledigen is om mensen op stang te jagen, in die zin is dat ventje dus wel geslaagd in zijn opzet. had je misschien verwacht dat hij met lieve woordjes ging lopen schelden?
Net door een reactie als de jouwe zullen mensen eeuwig blijven "kankeren", omdat het zo effectief is.

de bedoeling van beledigen is om mensen op stang te jagen, in die zin is dat ventje dus wel geslaagd in zijn opzet. had je misschien verwacht dat hij met lieve woordjes ging lopen schelden?
Net door een reactie als de jouwe zullen mensen eeuwig blijven "kankeren", omdat het zo effectief is.

Ja dat heb je misschien bij jullie maar hier in belgië hoor ik dat soort onozel gescheld toch niet, ik vind het vrij onrespectvol en beledigend voor mensen die er echt aan lijden. En als men hem trouwens eens goed in mekaar zou timmeren denkt hij wel twee keer na eer die zo'n gore bek weer opentrekt. Wat me opvalt is dat er wel veel mensen op dit forum gelijksgezind zijn...Wat me niet stoort he, ik ken ook mensen met een andere huidskleur. Maar het wil toch wel lukken dat het steeds dit soort k*tventjes zijn die weer eens moeten opvallen en denken dat de plek van hen is. Het moet potverdomme eens gaan gedaan zijn.

Trouwens die Buitenlanders worden al kwaad als je hen nog maar gewoon aankijkt als was het voor een seconde. En dan komen ze stoer met z'n vijfjes naar je toe van "hu man, propleme ofsouw ??" en dan worden ze helemaal gek als je zegt "ja met jouw en jeanettengedoe altijd, je zou beter eens zelf uwe plan trekken

Laatst bewerkt:
Ja dat heb je misschien bij jullie maar hier in belgië hoor ik dat soort onozel gescheld toch niet, ik vind het vrij onrespectvol en beledigend voor mensen die er echt aan lijden. En als men hem trouwens eens goed in mekaar zou timmeren denkt hij wel twee keer na eer die zo'n gore bek weer opentrekt. Wat me opvalt is dat er wel veel mensen op dit forum gelijksgezind zijn...Wat me niet stoort he, ik ken ook mensen met een andere huidskleur. Maar het wil toch wel lukken dat het steeds dit soort k*tventjes zijn die weer eens moeten opvallen en denken dat de plek van hen is. Het moet potverdomme eens gaan gedaan zijn.

Trouwens die bruinjassen worden al kwaad als je hen nog maar gewoon aankijkt als was het voor een seconde. En dan komen ze stoer met z'n vijfjes naar je toe van "hu man, propleme ofsouw ??" en dan worden ze helemaal gek als je zegt "ja met jouw en jeanettengedoe altijd, je zou beter eens zelf uwe plan trekken

Jij bent wel een debiel eersteklas zeg :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat wil je lezen dan?

Wil je dat ik je topic verrijk met een bericht waarin ik uithaal naar zijn huidskleur en/of afkomst?

Nee hoor, maar het gaat niet om specifiek dit topic, anders zou ik er niets over zeggen. Het valt mij gewoon op dat jij nooit een negatief woord over de wandaden van allochtonen post, net als thomastog. Dat vind ik op zijn minst opvallend. Tenzij je zelf in die kringen begeeft, dan is het logisch.

• Topic Starter Topic Starter
en jij een brutaal aapje, en wat maakt mij het nou wat jij ervan denkt. ik ben niet half zo'n debiel als al die stomme wannabe gangsta idiootjes. Kijk eh man, eerst was heel tolerant voor jullie, maar als dat volkje zomaar blijft kloten zonder respect voor medemens te hebben dan hoef ik hen dat ook niet te geven

Ik vrees dat jullie elkaar niet heel erg ontlopen :D

Trouwens die bruinjassen worden al kwaad als je hen nog maar gewoon aankijkt als was het voor een seconde. En dan komen ze stoer met z'n vijfjes naar je toe van "hu man, propleme ofsouw ??" en dan worden ze helemaal gek als je zegt "ja met jouw en jeanettengedoe altijd, je zou beter eens zelf uwe plan trekken

misschien zelf is eerst wat respect opbrengen met je ''bruinjassen, k*tneger, bruine jongen'' voordat je eist dat niemand die ziekte gebruikt

heb bij deze gezien dat m'n answer al gepost was, dus wis ik hierbij repost

Laatst bewerkt:
Als ik ergens buiten pis omdat er nergens een wc te vinden is heb ik er ook geen zin in dat mensen zich ermee bemoeien, begrijpelijke reactie.
als je niet zindelijk bent is dat idd wel logisch ja. gelukkig zijn de meeste mensen dat wel.

misschien zelf is eerst wat respect opbrengen met je ''bruinjassen, k*tneger, bruine jongen'' voordat je eist dat niemand die ziekte gebruikt

The **** loop jij me nou weer aan te vallen gast. Ik zeg het al honderd maal ik heb genoeg respect voor ze opgebracht in alle jaren dat ik ze godver gerespecteerd heb. Maar genoeg is genoeg. Ik doe het niet meer zolang zij het niet doen.

Nee hoor, maar het gaat niet om specifiek dit topic, anders zou ik er niets over zeggen. Het valt mij gewoon op dat jij nooit een negatief woord over de wandaden van allochtonen post, net als thomastog. Dat vind ik op zijn minst opvallend. Tenzij je zelf in die kringen begeeft, dan is het logisch.

Ik hou niet van kudde gedrag, je begrijpt zelf ook wel dat ik dit niet goedkeur. Ik vind het gewoon niet kunnen dat we het continu afschuiven op iemands huidskleur en/of afkomst.

Zal vast aan mijn persoonlijkheid liggen, heb soms de neiging om iemand te verdedigen als een hele groep tegen hem of haar opzet. :o

en jij een brutaal aapje, en wat maakt mij het nou wat jij ervan denkt. ik ben niet half zo'n debiel als al die stomme wannabe gangsta idiootjes. Kijk eh man, eerst was heel tolerant voor jullie, maar als dat volkje zomaar blijft kloten zonder respect voor medemens te hebben dan hoef ik hen dat ook niet te geven

Ik heb zojuist een complaint tegen je ingediend omdat je jesaja voor aapje uitmaakt, we hopen allemaal dat ze je bannen, kan je eindelijk eens een keer echt gaan trainen.

Die gast is echt een schoolvoorbeeld van het type debiel waar het hier op DBB mee vol zit. Ze doen precies hetzelfde als al die gasten die ze zo haten, de inhoud is alleen anders.

Ik doe het niet meer zolang zij het niet doen!!!!! Ook zo'n geniaal argument :D

edit:

Hahaha gelukkig zag ik dit nog voordat ik serieus met je in discussie ging

Hoeveel vingers krijg jij tussen je twee ballen ? De vingers mogen elkaar wel niet overlappen, dus gewoon naast elkaar.

hoe exactly moeten we dit doen ?? bedoel je (OIIIIO) of (alle vingertoppen bij elkaar en dan alles ertussen duwen)??

ohja, nu snap ik het maar. Moet je de lijn vingers horizontaal of verticaal tussen je ballen moffelen???

Laatst bewerkt:
Die bolle gast is ook een lulletje, hij komt gelijk al met zn 'jij bereikt niks' toontje, wat verwacht je dan. En wat is er mis met die pet, alsof je dan meteen tuig bent>
hij pist iig niet op straat en bespuugt ook geen mensen 2 pluspunten die die lama zichzelf niet kan toerekenen.

ach eens pissen tegen een muurtje kan toch geen kwaad, wanneer de nood het hoogst is ..
Ik moet wel toegeven dat ik eerder een "chill bro" reactie had gezien van dat jochie, staat een n*ger gewoon stukken beter :)

Terug
Naar boven